עמותת מתייעלים
עמותת מתייעלים
עמותת מתייעלים
עמותת מתייעלים
הודעה לעיתונות

איך להשקיע בזהב?

השקעה בזהב: חלק מתיק ההשקעות מוקצה בדרך כלל לאפיקים יציבים ובטוחים יותר לצורך איזון התיק, השקעה בזהב היא אחד מהאפיקים הבטוחים באמצעותם תוכלו לאזן את התיק שלכם.

למה זהב?

זהב היא מתכת נדירה שניתן לכרות במקומות מאוד מסוימים, בדרך כלל די מסוכנים, כך שכמויות הזהב הן מוגבלות.

לזהב יש שימושים מגוונים, טכנולוגיה, רפואה וכמובן לתכשיטים.

הערך של הזהב כמעט ולא נופל, אלא עולה באיטיות בערך של כ-1%-2% בשנה. בתקופות של משבר לעומת זאת, הערך שלו עולה מאוד.

איך משקיעים בזהב?

אחזקה ישירה, פשוט קונים זהב וזה עלול להיות מעט מאתגר, כי תצטרכו למצוא ספק אמין שייתן לכם מחיר טוב שמשקף את מחירו האמיתי של הזהב בשוק ותצטרכו גם לאחסן אותו במקום בטוח.

רכישה דרך מתווך, המתווך הזה יכול להיות הבורסה. זה אומר שאתם רוכשים זהב דרך המתווך והוא גם שומר על הזהב עבורכם, כך שאתם לא צריכים לאחסן אותו פיזית.

חוזים עתידיים, זאת בעצם רכישה של אופציות על מחירי הזהב, זה אפיק ספקולטיבי יותר שבו מהמרים על מחיר הזהב העתידי ומרוויחים במידה והמחיר מגיע למחיר שהימרתם עליו.

עמותת מתייעלים הינה מיזם חברתי אשר פועלת בחמישה מישורים בשביל לעזור לקהילה:

הרצאות לציבור הרחב, כאשר בהרצאות אלו מועברים תכנים רבים ופרקטיים בנושאים שונים ומגוונים, החל מכלכלת בית ועד ביטוחים פנסיה וכיצד להשקיע בשוק ההון בצורה פסיבית.

הרצאות לכיתות י' עד יב', פרויקט מנהיגות פיננסית צעירה של העמותה פועל ללמד צעירים כלכלה כבר בתיכון בשביל שיוכלו להתמודד עם יוקר המחייה בצורה יותר קלה.

עזרה בנושאי השקעות, פנסיה, ביטוחים, העמותה מפעילה מספר אנשי מקצוע בהתנדבות מלאה בשביל לעזור ולתמוך בציבור אשר רוצה להתייעל כלכלית בצורה פרטנית.

פרויקט המשכנתאות של העמותה, העמותה מסייעת בליווי אישי פרטני לכל מי שרוצה לקחת משכנתא להתמקח על התנאים שלהם ולהשיג את התנאים הכי טובים בשביל הלקוח מול הבנקים.

פרויקט ההלוואות העסקיות, העמותה מסייעת בהלוואות עסקיות לכל עסק שזקוק לעזרה, אבל הייחוד האמיתי של הפרויקט הוא שכל עסק שמתקבל לתוכנית מקבל גם ליווי של יועץ פיננסי צמוד בשביל לוודא שהעסק מצליח להתרומם ולייעל את תהליכי העבודה בעסק.

ניתן להרחיב בנושא זה ובשאר הנושאים הפיננסים שאתר עמותת מתייעלים>> https://mityaalim.org/

כמו כן ניתן לתאם ראיון עם צוות והנהלת עמותת מתייעלים בתיאום מראש.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לסקר את יעקב - תקשורת.