הודעה לעיתונות

ג'יי פי מורגן צ'ייס רוכשת עסק מוביל של נסיעות ונאמנות

ג'יי פי מורגן צ'ייס תשנה את יכולות הנסיעות מקצה לקצה שלה על ידי רכישת הפלטפורמה הטכנולוגית המודרנית והמדרגית של cxLoyalty

ניו יורק, 29 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) ו-cxLoyalty Group Holdings הודיעו היום שהן חתמו על הסכם לפיו ג'יי פי מורגן צ'ייס תרכוש את עסק הנאמנות הגלובלי של cxLoyalty Group Holdings. העסקה כוללת את הפלטפורמות הטכנולוגיות המובילות של cxLoyalty, סוכנות הנסיעות עם מלוא השירותים ועסקי כרטיסי המתנות, סחורות ובנק הנקודות.

"ההשקעה הזאת מראה את המחויבות שלנו להעניק הטבות יוצאות דופן בנסיעות בקנה מידה גדול לבסיס הלקוחות הגדול והגדל במהירות שלנו. אנשים ברחבי העולם רוצים לנסוע ולצאת לחופשות שוב, ואנו מקווים שזה יהפוך למציאותי עבור רבים בעתיד הקרוב. הרכישה של עסקי הנסיעות וההטבות של cxLoyalty תעניק חוויות משופרות למיליוני הלקוחות של צ'ייס ברגע שיהיו מוכנים, ירגישו בנוח ויהיה להם ביטחון לנסוע", אמרה מריאן לייק, המנהלת הכללית של הלוואות צרכניות בג'יי פי מורגן צ'ייס.

cxLoyalty היא חברה מובילה של פתרונות נאמנות וטכנולוגיה עם יותר מ-40 שנות ניסיון. המומחיות שלה בתכנון, ניהול וביצוע של תוכניות נאמנות משלימה את המוניטין של ג'יי פי מורגן צ'ייס כחברה שמעניקה ללקוחות ערך גבוה ומובחן. העסקה צפויה להאיץ את הבסיס החזק שבנוי בנאמנות, כולל הפלטפורמה Ultimate Rewards של צ'ייס, כדי לאפשר נסיעה יותר הוליסטית מקצה לקצה לכל הלקוחות. את המותג וקשרי הלקוחות הקיימים של cxLoyalty ימשיך לנהל המנכ"ל של cxLoyalty Group טוד סיגל.

"ג'יי פי מורגן צ'ייס היא השותפה המתאימה להשקיע עוד בעסק הנאמנות המוביל שלנו", אמר טוד סיגל, המנהל הכללי של cxLoyalty. "השותפות הזאת מאפשרת לנו לחזק ולהרחיב את הפתרונות הטכנולוגיים שלנו, תוכן ההטבות וחוויית הלקוח המותאמת אישית ברמה העליונה עבור לקוחות ה-Fortune 500 שלנו ומיליוני הלקוחות שלהם, בכל העולם".

גברת לייק הוסיפה: "אנחנו מקדמים בברכה את טוד ו-cxLoyalty לג'יי פי מורגן צ'ייס, ומצפים ליצור יותר ערך ללקוחות המשותפים שלנו".

לקוחות כרטיסי האשראי של ג'יי פי מורגן צ'ייס ימשיכו להשתמש ב-Ultimate Rewards כרגיל ועם הזמן תהיה להם גישה לחוויות נסיעה משופרות.

אודות JPMorgan Chase & Co.

JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) היא חברת שירותים פיננסיים גלובלית מובילה עם נכסים של 3.2 טריליון דולר ופעילות בכל העולם. החברה היא מובילה בבנקאות השקעות, שירותים פיננסיים לצרכנים ועסקים קטנים, בנקאות מסחרית, עיבוד טרנזקציות כספיות וניהול נכסים. JPMorgan Chase & Co., שהיא רכיב בממוצע התעשיה של מדד דאו ג'ונס, משרתת מיליוני לקוחות בארצות הברית ורבים מהלקוחות התאגידיים, מוסדיים וממשלתיים הכי בולטים של העולם במותגים שלה ג'יי פי מורגן וצ'ייס. מידע על JPMorgan Chase & Co. זמין באתר www.jpmorganchase.com.

אנשי קשר
Amy Bonitatibus, Chief Communications Officer, Chase, [email protected]
Ashley Dodd, head of Card Communications, Chase, [email protected]

מקור: JPMorgan Chase & Co.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.