עמותת מתייעלים
עמותת מתייעלים
מאור זלוצבר, מנכ"ל ומייסד עמותת מתייעלים
מאור זלוצבר, מנכ"ל ומייסד עמותת מתייעלים
עמותת מתייעלים מנגישה הידע בקהילה
עמותת מתייעלים מנגישה הידע בקהילה
הודעה לעיתונות

העמותה הפיננסית הדיגיטלית הראשונה בישראל

מגיפת הקורונה הוכיחה לאנושות את חשיבות החינוך הפיננסי כבסיס איתן לעמידה בפני משברים וכמובן את חשיבות הנגשת המידע האמין בצורה בלתי תלויה דרך הדיגיטל.

עבור רבים במגיפת הקורונה שתקפה את עולמנו, הדיגיטל והאינטרנט היו האמצעים היחידים לתקשר עם העולם מפאת הפחד מן המגיפה. אותם כלים אשר היו לנו בעיקר לבידור או לעבודה לפני עידן הקורונה, הפכו לכלי תקשורת וכלי ההוראה הכמעט בלעדיים, אשר עליהם מבוססת כמעט כל אספקט בחיינו בעולם פוסט קורונה.

בין אם אנחנו מזמינים אוכל באינטרנט, הילדים לומדים דרך הזום, עושים ישיבות עבודה דרך פלטפורמות שונות, מפתחים עסקים חדשים שמבוססי דיגיטל או צורכים תקשורת לגבי ההגעה של החיסון הקרוב.
כל זה הוכיח את נחיצות החשיבות של השכלה פיננסית בדיגיטל, הלכה למעשה.

לתוך הוואקום הזה עמותת מתייעלים נכנסה במהלך השנה האחרונה, בתוך כך, בפעילות העמותה נקבעו סטנדרטים חדשים לגופים, אשר מנגישים ידע פיננסי.

עמותת מתייעלים השיקה את האתר המחודש שלה ובעקבות מספר פרויקטים שרצו במקביל בעמותה, הפך האתר להיות נקודת קצה המספקת את כל הצרכים הפיננסיים של משק בית או עסק בישראל.

באתר עמותת מתייעלים ניתן להירשם ולקבל שירות בכל נושא שנדרש למשק בית, בין אם זה כלכלת משפחה, השקעות, ביטוחים, פנסיה, לקיחת משכנתא או עזרה בקבלת מימון לעסק, זה בדיוק המקום בשביל ידע פיננסי מונגש.

ההליך עצמו הוא מאוד פשוט, כך מציין אחד הנרשמים החדשים: "נכנסים לאתר, מוצאים את הטופס הרלוונטי לנו תחת "שירותים בקהילה", ממלאים אותו ושולחים. הנציג של העמותה כבר יצר אתנו קשר תוך כשלושה ימים.

בהתחלה חששנו, אבל לאחר ההרשמה באתר וכשנפגשנו עם היועץ שלנו, יצאנו עם תוצאות וכלים כבר בפגישה הראשונה, אשר אותם אנחנו יכולים ליישם.

לא ניסו למכור לנו שום דבר, אלא רק לעזור לנו, פשוט שמים את הלקוח במרכז החוויה".

עמותת מתייעלים יצרה בתוך האתר, את 'אקדמיית מתייעלים' , שם תוכלו לצפות בהרצאות מוקלטות שמועברות על ידי המתנדבים של העמותה ובכך העמותה פועלת להנגיש את הידע הפיננסי בצורה עצמאית ובלתי תלויה.

החלק הבאמת מדהים בעמותה, הוא העמותה פועלת על מתנדבים, אין מקבלי שכר בעמותה וכל רווחי העמותה מועברים עבור מלגות לסטודנטים, כך שכל שרשרת הערך בעמותה, החל מחווית הלקוח ועד לרמת הסטודנט היא יוצאת דופן.

את העמותה מוביל כיום, המייסד והמנכ"ל שלה, מאור זלוצבר, במקביל להתנדבותו בעמותת מתייעלים הינו גם דוקטורנט באוניברסיטת חיפה.

מאור זלוצבר: "אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לסייע לקהילה, כל הקונספט שלנו כעמותה נולד מתוך הקהילה. ראינו מה לא עובד בשבילנו כקהילה, ופשוט החלטנו לשנות זאת.

עמותת מתייעלים נולדה מתוך הקהילה למען הקהילה ומפעילים אותה רק אנשים מתוך הקהילה. העובדה שאנחנו ללא אינטרס כלכלי גורמת לכך שהאנשים שמגיעים אלינו לייעוץ הופכים לשגרירים שלנו, אנחנו פשוט גאים שאנחנו יכולים להמשיך לעזור למשפחות ברחבי ישראל".

אתר מתייעלים עמותת מתייעלים >> https://mityaalim.org/

לפרטים נוספים וליצירת קשר ישיר עם העמותה והמתנדבים בדוא"ל >> [email protected]

כמו כן ניתן לתאם ראיונות בתיאום מראש.
תמונות מאושרות לשימוש ללא קרדיט.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לסקר את יעקב - תקשורת.