LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר

במהדורה השלישית של התוכנית, טומי הילפיגר מעודד מאוד יזמים שחורים, ילידים ולא-לבנים להגיש מועמדות, ומזמין את הצרכנים להירשם כדי לשפוט את המועמדויות.

אמסטרדם, 6 בינואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], שמחה להודיע שהגשת המועמדויות למהדורה השלישית של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר פתוחה מ-6 בינואר עד 8 במרץ 2021. מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועסקים בשלב ההגדלה שמפתחים פתרונות שיש להם השפעה חברתית חיובית על סביבת האופנה. מאז שנוצר ב-2018, אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר העניק €350,000 ליזמים שמגינים על מה שהם מאמינים ומחויבים לחולל שינוי בקהילה שלהם.

המהדורה השלישית של התוכנית, שמתבססת על החזון "לא לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם" של טומי הילפיגר, מבקשת לחזק ולתמוך ביזמים שחורים, ילידים ולא-לבנים שפועלים לקדם את הקהילה שלהם ולעודד עתיד יותר כלילתי באופנה. גם הצרכנים מוזמנים להיות מעורבים ולעזור בשיפוט של המועמדויות.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

"אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר מפנה את הזרקור ליזמים שנותנים את הלב והנשמה שלהם כדי לחולל שינוי חברתי חיובי בענף שלנו", אמר טומי הילפיגר. "השנה אנחנו רוצים להציג לראווה מיגוון מגוון אפילו יותר של מועמדים, רעיונות וקהילות על ידי תמיכה ביזמים שחורים, ילידים ולא-לבנים. יש לנו אחריות לחולל שינוי בסביבת האופנה, ולכבוד הוא לי לקדם את המחויבות שלנו לכלילתיות וייצוג שווה באמצעות אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר הבא".

עסקים שמעוניינים מוזמנים להגיש הצעות לפרויקטים שמתמקדים ביצירת שרשרת ערך יותר כלילתית באופנה. המועמדים יצומצמו לשישה פיינליסטים שיוזמנו לפתח את תוכניות הפרויקטים שלהם באופן וירטואלי עם תמיכה ממומחים לנושא ייעודיים מטומי הילפיגר ומחוץ לחברה. עם הדרכה ממאמן פיצ'ינג מנוסה, הפיינליסטים יציגו את הרעיון הסופי שלהם לחבר שופטים יוקרתי וקהל באירוע הגמר הגלובלי של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר שיתקיים בתחילת 2022.

כדי לקדם את השאיפות שלו לכלילתיות, טומי הילפיגר מזמין צרכנים להצטרף כשופטים צרכנים ולעזור בקביעת הפיינליסטים של השנה. המשימה של השופטים הצרכנים תהיה לצמצם את הפיינליסטים מ-200 ל-50, כשכל אחד מהם יקבל לפחות ארבע מועמדויות לשיפוט באמצעות המיקרו אתר המקוון של המותג. בקשות להיות שופט צרכן אפשר להגיש דרך https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ והיום האחרון הוא 8 בפברואר.

הפרסים הבאים בתוכנית הוגדלו לעומת השנים הקודמות, והם נותנים לזוכים את המימון והידע לפתח את הרעיון העסקי שלהם:

  • סכום כולל של €200,000 שיחולק בין הזוכים וסיכוי לפרס נוסף של €15,000 על זכייה ב"בחירת חביב הקהל".
  • מנטורינג במשך שנה עם מומחים פנימיים גלובליים של טומי הילפיגר.
  • מקום בתוכנית היזמות החברתית של INSEAD (ISEP).
  • מנטורינג של INSEAD במשך שנה.

"תעשיית האופנה נקטה בצעדים חיוביים כדי להפוך ליותר כלילתית ומגוונת, אבל יש עוד הרבה לעשות", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל. "באמצעות אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר, אנחנו ממשיכים את המחויבות שלנו לייצוג וגיוון ועוזרים לבצע את השינויים שאנחנו הכי רוצים, וצריכים, לראות".

המשימה של טומי הילפיגר היא להפוך לחברת אופנה שלא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם; חברת סגנון חיים של בגדי מעצבים מקיימת מובילה באמצעות האופן שבו היא יוצרת את מוצריה, מנהלת את פעילותה ומתחברת עם הקהילות ובעלי העניין שלה. מידע נוסף על מסע הקיימות של טומי הילפיגר, שמופעל על ידי האסטרטגיה Forward Fashion של PVH, אפשר למצוא באתר https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

מידע נוסף על אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר, כולל איך להגיש בקשה, נמצא כאן: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה במדיה החברתית באמצעות #TommyHilfiger ו-@TommyHilfiger.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר www.tommy.com.

אודות PVH

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-40,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.9 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.
תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

אנשי קשר
איש קשר של טומי הילפיגר
Baptiste Blanc
Sr. Director, Global Communications
E-mail: [email protected]
Tel: +31 62904 2334

מקור: Tommy Hilfiger

מולטימדיה

וידאו
אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר

לוגו

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.