מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 07/01/2021 09:41
נושא: קולינריה, מסעדות, תזונה
סיסקה - שב תאכל
סיסקה - שב תאכל
שי לי בורגר והשף יותם בר
שי לי בורגר והשף יותם בר
השף יום בר
השף יום בר
מגוון המבורגרים כשרים של טייק אוויי שב תאכל
מגוון המבורגרים כשרים של טייק אוויי שב תאכל
הודעה לעיתונות

מיזם טייק-אווי חדש "שב, תאכל – שף עד הבית" נפתח באבו גוש והפך להצלחה קולינרית מסחררת

השף יותם בר שעומד בראש מיזם הטייק-אווי "שב תאכל" מציע אוכל ברמה גבוהה ומפנקת, תפריט בשרי כשר עם שירות מהיר עד לבית הלקוח

מיזם טייק-אווי חדש 'שב תאכל, שף עד הבית' בניהולו של השף יותם בר, פתח בימים אלה סניף חדש באבו גוש שמשרת את תושבי אזור מבשרת, הר אדר וישובי פרוזדור ירושלים. בזכות השירות והאוכל הטעים הפך המיזם "שב תאכל" לטייק-אווי הכי פופולארי באזור.

בימים מטורפים אלה של קורונה, סגרים חדשות לבקרים, הפכנו כולנו למכורים לטייק אווי. חיים על משלוחים. קל, פשוט, מפנק וחוסך בזמן. בשנה האחרונה נרשם גידול של 40 אחוז במשלוחי האוכל. המהפכה כאן והיא בעיצומה.

על מיזם הטייק אווי החדש, "שב תאכל" מנצח השף יותם בר, 16 שנה בתחום המזון, למד טבחות במכללת 'הדסה', שימש שף במסעדת 'מודרן' במוזיאון ישראל, בקפה 'איתמר' באורה ועוד מסעדות בירושלים ובתל אביב. במקביל שימש מרצה ב" מכללת השף" וכיום הוא גם יועץ קולינרי ועסקי בתחום עסקי מזון.

המיזם החדש "שב תאכל" התחיל מהבית והמטבח של יותם בהר אדר, בחודשים האחרונים העסק גדל והתרחב וההיענות של הציבור ללהיט החדש גדלה בהתמדה, לפיכך הוחלט על פתיחת הסניף החדש בישוב אבו גוש עם שירות משלוחים מהיר ויעיל של אמיר.

"שב תאכל" מציעה תפריט כשר (בהשגחת רבנות מבשרת ציון) של כריכים 'מושחתים' עם טעמים מיוחדים, המבורגרים בגדלים שונים, ארוחות עסקיות ומנות מיוחדות ובהם 'ארי קריספי' – שניצל חזה עוף בציפוי פריך ותערובת תבלינים, כריך 'סיסקה' - בשר בקר משובח שמתבשל לאורך זמן, מנה משתנה בכל שבוע - 'ספיישל שף' ולצידם תוספות כגון צ'יפס, צ'יפס השף עם שום ושמיר, תפוח אדמה בתנור, סוכריות שום עם סוכר חום, סלט עוף קר ברוטב חמאת בוטנים ושקדים קלויים, סלט פלפלים קלויים ברוטב בלסמי וגם ביצת עין בתיבול הבית מונח על חלת בריוש, שתייה קלה לסוגיה והפתעות נוספות.

יותם בר: "הקונספט של המטבח והטייק-אווי הוא אוכל מנצח. 'תטעם, תבין'. אנחנו מציעים אוכל טעים, איכות לא מתפשרת, מוצרים טריים, ניקיון, אוכל ברמה של מסעדת שף שמגיע מהר וחם לבית הלקוח, תמורה מלאה למחיר, מבצעים ופינוקים".

"זה עסק משפחתי" – מדגיש יותם בר, אני אחראי על הקולינאריה ולצידי רעייתי טל, המשפחה ומוטיבציה של כולנו לעשות את הדברים באהבה ומכל הלב. הלקוחות שלנו חשים זאת וחוזרים להזמין. כיף לדעת שלקוח שלנו קיבל את האוכל בזמן, חם, בטעם שלנו וכמובן בחיוך גדול".

"שב, תאכל... שף עד הבית", דרך השלום 33 אבו גוש.

להזמנות ומידע נוסף: 050-3020503.

יחסי ציבור, יצחק רביחיא, רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.