הודעה לעיתונות

Rhotex Inc משיקה אפשרויות בריאות לסביבה לכריית מטבעות קריפטו

טורונטו, אונטריו, 11 בינואר 2021, (ACCESSWIRE) :

Rhotex Inc. רוטקס ( www.rhotex.com ) השיקה רשמית שלושה מארזי מכונות כרייה שמצוידים במערכת קירור מובנית מהמפעל כדי להבטיח 100% יעילות כשהשבבים יוצרים חום. מרוטקס, החידוש הראשון מסוגו הזה שתוכנן על ידי מומחים מנוסים מתעשיית הקריפטו מספק פתרון אחראי מבחינת הסביבה לאתגרים העכשוויים של מכונות הכרייה המסורתיות על ידי צריכת פחות הספקת חשמל בהשוואה לביצועי התפוקה.

רוטקס מציעה עכשיו תחום של מוצרים בהיצע החדש שלה: RHO Lite, RHO Pro ו-RHO Rack שמגיע עם תכונות נהדרות כמו צריכת חשמל נמוכה, תפוקה עתירת ביצועים, חיבור Wi-Fi/ אתרנט, הגדרה קלה ותאימות פרודוקטיבית עם אפשרויות בלוקצ'יין שונות. אלה יחד עם מערכת הקירור המובנית שלו מגבירים את המרת קצב הגיבוב הצפוי ובכך נותנים לו יתרון בתעשייה. כל המוצרים בסדרת RHO נותחו ונוסו בקפדנות בתנאים אינטנסיביים.

פתרונות האלגוריתמים של Rhotex Inc. משלבים טכנולוגיות חומרה ותוכנה ברמה עולמית לפתרונות ארגוניים קצה וענן לקצה וכורים ביטקוין, ביטקוין קאש, אתריום, לייטקוין ודאש ברמות גבוהות בזמן מצוין. הספקי קצב הגיבוב בסדרה כוללים:

RHO Lite: 1000 TH/s - ביטקוין, 5GH/s - אתריום
RHO Pro: 1800 TH/s - ביטקוין, 10GH/s - אתריום
RHO Rack: 4100 TH/s - ביטקוין, 20GH/s - אתריום

רוברט אוונס, מנכ"ל Rhotex Inc. בהודעה אומר שסדרת RHO היא מכונת כרייה שקל להשתמש בה שממטבת את יעילות האנרגיה תוך הספקת תפוקה מירבית. "זאת הדרך שלנו לתרום את המיכסה שלנו לסביבה ירוקה על ידי יצירת תכנון ידידותי לסביבה עם מערכת קירור מובנית שיש לה פליטת פחמן מאוד נמוכה. זאת הראשונה מסוגה. אנחנו מאוד שמחים מההזדמנות שמציע החידוש הזה", הוא הוסיף עוד.

כדי לגשת למגוון הרחב של מוצרים ולמידע נוסף על רוטקס בקרו באתר www.rhotex.com.

אודות רוטקס:

Rhotex Inc. היא החברה שמאחורי סדרת מכונות הכרייה RHO שהן מכונות לכריית מטבעות קריפטו ידידותיות לסביבה מאוד איכותיות עם מערכת קירור מובנית שמספקת הספק גיבוב מאוד גבוה עם צריכת אנרגיה נמוכה. השותפים שלה כוללים את Equinix, Avenga, Etiya, Altiostar ורבים אחרים. המטה של החברה נמצא בטורונטו, קנדה ויש לה כעת מתקנים באוסטרליה.

ליצירת קשר:
Rhotex Inc.
Torrie Fontan
747-216-1067
מקור: Rhotex Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.