הודעה לעיתונות

ATS ממנה את וונקור כמפיצה גלובלית בלעדית של תיק ה-PMA

ההסכם כולל גם את בריח דלת המטען EverLatch™, מוצר PMA שמקורו STC ומיועד לשפר את הביצועים של חברות התעופה ולהפחית עלויות תחזוקה

אוורט, ווושינגטון, 11 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

ATS (Aviation Technical Services) הודיעה היום על הסכם עם וונקור כמפיצה בלעדית של קו מוצרי ה-PMA (אישור יצרני חלקים) שלה, שמאושרים על ידי FAA במסגרת מערכת מספרי החלקים ATSMRO. בהסכם כלול בריח דלת המטען הפטנטי של ATS EverLatch™, פתרון משתלם שתוכנן כדי להגביר את האמינות של המטוס בואינג 737NG. המטרה של ההסדר היא שוק האפטרמרקט הכלל עולמי של התעופה המסחרית והוא נמשך עד דצמבר 2025.

ה-PMAs של ATS מתוכננים להשתמש בנתונים מתכולות עבודה של תחזוקה ותיקון רכיבים של שלדות מטוסים והם מחליפים עלויות גבוהות, זמן הספקה ארוך וחלקים רבי כשל. "תוכנית ה-PMA שלנו התחילה על ידי שיתוף פעולה עם אחד מלקוחות התחזוקה היסודית שלנו והצליחה לזהות חיסכון של מיליוני דולרים עבור מפעילים של בואינג 737", אמר בריאן אולסון, נשיא פתרונות חלפים והנדסה של ATS. "אנחנו מצפים להגדיל את החשיפה של התוכנית לחברות תעופה ו-MROs דרך הערוצים המבוססים של וונקור".

"אנחנו נרגשים להמשיך בבניית הקשרים שלנו עם וונקור ולהוסיף את ה-PMAs שלה לתיק המוביל בענף שלנו שכולל עכשיו יותר מ-11,000 פתרונות חומרים חלופיים. כשענף התעופה ממשיך להתאושש, וונקור נשארת מחויבת יותר מאי פעם לספק פתרונות חדשניים ללקוחות שלנו שמאפשרים אמינות וזמינות והם משתלמים. השותפות עם וונקור להרחבת ההיצע שלנו מחזקת את המטרה הזאת", אמר המנהל הכללי של וונקור שון טרוגדון.

אודות ATS:

במשך 50 שנה ATS מספקת שירותי MRO ותמיכה מקיפים מובילים בענף למטוסים מסחריים וצבאיים. אנחנו מתמקדים בשיפור תהליך ה-MRO על ידי קיצור משכי הזמן, הגדלת היעילות המכנית, שיפור הביצועים התפעוליים של חברות התעופה והורדת העלויות הכוללות באמצעות אסטרטגיות למניעת תחזוקה.

היצע השירותים של ATS כולל:

  • שירותים לשלדות מטוסים: תחזוקה יסודית ושינויים
  • תיקון רכיבים: מתן אופציות של תיקון והחלפת חלקים רב פעמיים לאביזרים, חלקים מרוכבים, רכיבי חשמל ודלק, משטחי בקרת טיסה, הידראוליקה, פניאומטיקה ומבנים.
  • פתרונות הנדסיים: חלקי PMA, שירותי STC, וגם הנדסת תכנון ותיקונים
  • Ranger Asset Management - מכירה, משגור ושירותי הפצת מלאי של חלקי רכיבים שזמינים לכמעט כל פלטפורמה של שלדה ומנוע מסחריים. כולל גם רכישת נכסים ופעילויות פירוק.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר atsmro.com, תעקבו אחרי @atsmrotech בטוויטר והצטרפו ל-ATS: Facebook, LinkedIn.

אודות וונקור

וונקור היא שותפה אמינה בתעופה יותר מ-60 שנה, היא מציעה תיקוני CMM ו-DER, PMA ורשת מקיפה של פתרונות הפצה כדי לעזור להפוך את הטיסות ליותר בטוחות ומשתלמות. אנחנו תומכים ברוב חברות התעופה, תחנות התיקונים ויצרני הציוד המקוריים באמצעות החברות הקשורות שלנו:

Wencor, Soundair Aviation Services, PHS/MWA Aviation Services, Absolute Aviation Services, Aerospace Coatings International, Flight Line Products, Accessory Technologies Corporation, Fortner Engineering & Manufacturing, Silver Wings Aerospace, Kitco Defense

המטה של קבוצת וונקור נמצא באזור אטלנטה, ג'ורג'יה, עם משרדים נוספים ביוטה, מיאמי, סיאטל, קליפורניה, אלבמה, ניו יורק, אמסטרדם, סינגפור, שנגחאי ואיסטנבול. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.wencor.com, תעקבו אחרי @Wencor_Official בטוויטר והצטרפו לוונקור ב-LinkedIn.

ליצירת קשר

ATS
Sherry Cole Bergstrom
Director of Marketing, PR and Communications
+1 425 423 3037
[email protected]

WENCOR
[email protected]
+1-678-490-0140
AOG: +1-888-864-0462

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.