עמותת מתייעלים
עמותת מתייעלים
אקדמיית מתייעלים
אקדמיית מתייעלים
הודעה לעיתונות

בניית תיק פיננסי מניב, כלי להתמודדות עם יוקר המחייה

עמותת מתייעלים מציינת, כי לאחרונה אחד הצעדים החשובים ביותר בדרך לרווחה כלכלית, הוא השקעת הכסף שחסכנו, כך שהכסף שלנו יעשה יותר כסף.

ברכות!
הגעת לרגע המיוחל שבו ההכנסות שלך גבוהות מההוצאות שלך!

לצערנו, במרבית המקרים, זה עדיין לא מספיק כדי להגיע לרווחה כלכלית ולשהות בה לאורך זמן. הצעד המשלים וההכרחי לחסכון, הוא השקעת הכסף שחסכנו בתיק פיננסי מניב.

את החשיבות של השקעה בנכסים מניבים, אפשר להסביר דרך המונחים הכלכליים: אינפלציה וריבית דריבית. יוקר המחייה הולך ועולה עם הזמן, להוציא את השנה האחרונה, הצפי כי ממחצית 2021 נחזור למגמת עליית מחירים.

באותו זמן, הכסף שחסכנו ויושב לו בעובר ושב בבנק, בפק"מ נושא ריבית כמעט אפסית, או מתחת לבלטות, הולך ונשחק ומאבד מערכו. זוהי אינפלציה, עליית מחירים המביאה לכך שהכסף שלנו שווה פחות, המוצרים יקרים יותר ועם אותו הכסף אנחנו יכולים לקנות פחות ופחות לאורך זמן.

מנגד, אם ניקח את אותו הכסף שחסכנו ונשקיע אותו בנכסים פיננסיים מניבים, הכסף שלנו יעשה תשואה הגבוהה מעליית המחירים במשק ולמעשה נגדיל את הרווחים שלנו יותר ויותר באמצעות המנגנון המופלא של ריבית דריבית, הכסף שנרוויח מההשקעה, יושקע מחדש בנכסים המניבים ויעשה עוד רווח.

הרווחים הללו יגדלו ככל שאופק ההשקעה שלנו הוא ארוך יותר.

אבל איך עושים את זה?

זאת ממש לא פריווילגיה של מי שבידו הון עצמי גבוה או מצליח לחסוך סכומי כסף גבוהים, כל אחד מאתנו חייב לייצר לעצמו תיק פיננסי מניב ועדיף מוקדם ממאוחר. בין אם מדובר בתיק השקעות בבנק או בבית השקעות, תיק מנוהל או בניהול אישי, עלינו לדאוג לכך שהכסף שלנו מושקע בנכסים המניבים תשואה, ולא יושב ונשחק לו עם הזמן.

לאחר שהבנו כמה כסף יש לנו לבניית התיק הפיננסי, עלינו להחליט היכן לפתוח את התיק ומה יהיה הרכב התיק, זאת בהתאם לטווח ההשקעה שלנו ולרמת הסיכון שאנו מוכנים לקחת.

כך נדע האם להשקיע במדדים, באג"ח, במניות, בארץ או בחו"ל ומה יהיה ההרכב של כל אחד מהנכסים בתיק שלנו.

רוצים להבין מקרוב את עולם ההשקעות ולקבל כלים פרקטיים לבניית תיק נכסים מניב?

עמותת מתייעלים משיקה קורס השקעות דיגיטלי שיעסוק בלימוד אפיקי ההשקעה השונים באג"ח, מניות, מדדים, קרנות נאמנות, סחורות ועוד, כיצד אפשר להשקיע בכל אחד מהאפיקים ומהם הסיכויים והסיכונים הטמונים, מה ההבדל בין השקעת ערך להשקעה פסיבית ועוד תכנים רבים ומעניינים שיעזרו לכם בדרך לרווחה כלכלית.

הקורס בן 5 הרצאות והינו בעלות מוזלת, כל ההכנסות מועברות לקרן מלגות לסטודנטים.

ניתן לתאם ראיונות עם צוות עמותת מתייעלים בתיאום מראש.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לסקר את יעקב - תקשורת.