מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 10/02/2021 19:05
נושא: ספרות
קנאת הצל
קנאת הצל
הודעה לעיתונות

סופר הצללים שהרס את חיי המספר המקורי

"עברו ימים. עברו שבועות. עברו חודשים. הקרע לא ניתן לאיחוי. גבריותו הפגועה לא יכלה לסלוח. תחושתו המרה הייתה נחרצת, כואבת עד מאוד. אושרת לא רוצה בי עוד, קבע, שוב איני הגבר שלה, שוב אינה האישה שלי. דבר לא יוכל לחזור לקדמותו. הוא הסתגר בדירתו וביכה את בדידותו. איזה גבר עלוב אני, עברו בו המחשבות, יושב ובוכה כמו ילד, והיא מחבקת שם את הבנות. ידע שהוא הותיר הכול מאחוריו. "

הרומן "קנאת הצל" מאת יוסף כהן אלרן, חתן פרס קוגל לספרות ואות "קסת הזהב"
מציג פרשת חיים משתי נקודות ראות מתוך חדירה למעמקי הנפש של אנשים ששגרת יומם אינה מעידה על שגרת חייהם האמיתיים

רק מי שחייו חריגים ומרתקים בעיניו או לחלופין מי שמאוהב בעצמו - יכול לבקש להעלות את סיפור חייו על הכתב. נועם רוזן היה כזה, והוא שכר סופר צללים שיכתוב את מסכת חיי הנישואים שלו. כל מטרתו הייתה להשיב לחיקו את רעייתו הנחשקת, שחייו לא היו חיים בלעדיה, והוא רצה בה יותר מכול.

יוסף כהן אלרן מציג לפנינו סיפור חיים רב תהפוכות, ואנו לומדים את מה שכבר ידענו ויודעים אך קשה לנו לקבל: מה שרואים אינו בהכרח מה שקורה באמת.

קנאת הצל מצטרף אל סדרת הרומנים עוצרי הנשימה של אומן הסיפור יוסף כהן אלרן. והפעם סיפור שתחילתו אהבה, סופו אהבה ותוכו העולם כולו.

יוסף כהן אלרן נולד בעירק בשנת 1943 בגיל 8 עלה עם הוריו לארץ. המשפחה התיישבה בפתח תקווה. בהיותו בן עשרים ושש פורסם הרומן הראשון שלו, שאת הטיוטה שלו כתב כבר בהיותו תלמיד בבית הספר התיכון. באותן שנים פרסם עוד ארבעה ספרים. זכה בפרס קוגל לספרות מטעם עירית חולון לשנת 2013 על ספרו "והמלאכים שותקים". זכה באות "קסת הזהב" מטעם אגודת הסופרים בשנת 2015. כותב רשימות ביקורת בעיתונים ובמרשתת. "קנאת הצל" הוא ספרו ה-15.

"קנאת הצל" מאת יוסף כהן אלרן, העורכת: ד"ר לאה צבעוני. צבעונים הוצאה לאור, 2021.

213 עמ', המחיר 78 ₪. להשיג בחנויות הספרים (בקרוב) ובאתר צבעונים בלינק [tinyurl.com/4s8lol54]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.