הודעה לעיתונות

OkCupid: 91 אחוז מהישראלים פתוחים להיכרות עם טבעונים. לשישה מתוך עשרה לא ממש אכפת מה אוכלים בני/בנות הזוג

בחודשים האחרונים, הישראלים מגלים יותר ויותר פתיחות להיכרות עם בני ובנות זוג שמצהירים/ות על היות/םן טבעונים/ות ואו צמחונים/ות. משתמשים שפתוחים לפגישות עם צמחונים או טבעונים קיבלו יותר ׳לייקים׳ מתחילת 2021 מאשר אלה שגילו התנגדות

אפליקציית ההיכרויות OkCupid מדווחת כי בחודשים האחרונים, הישראלים מגלים יותר ויותר פתיחות להיכרות עם בני ובנות זוג שמצהירים/ות על היות/םן טבעונים/ות ואו צמחונים/ות (91 אחוז מהמשתמשים בשנה האחרונה). משתמשים שפתוחים לפגישות עם צמחונים או טבעונים קיבלו יותר ׳לייקים׳ מתחילת 2021 מאשר אלה שגילו התנגדות. עוד עולה מהניתוח כי לשישה מתוך 10 ישראלים לא משנה כלל מה בני/בנות הזוג אוכלים. 86% אף הצהירו כי הם פתוחים להיכרות עם אנשים שההעדפות שלהם באוכל שונות משמעותית משלהם.

במהלך האפיון של המשתמשים באפליקציה משתמשת OkCupid בסדרת שאלות התאמה כדי לסייע לצמחונים ולטבעונים למצוא בני ובנות זוג מתאימים. בין השאר הם נשאלים עד כמה חשוב שבן/בת הזוג יהיו צמחונים/טבעונים והאם יש נכונות לפגישה עם בין/בת זוג צמחונים או טבעונים.

לדברי מייקל קיי, מנהל התקשורת של OkCupid, האפליקציה מתאימה בין בני אדם על פי מה שחשוב להם באמצעות פרופיל שנבנה על בסיס התשובות של המשתמשים. התשובות שנענו כבר מיליארדי פעמים, משמשות גם כ׳פילטרים׳ שמסייעים לאתר את בן בת הזוג הרצויים, עם סגנון חיים תואם.

״טרנד אחד שהבחנו בו באחרונה בישראל הוא שאנשים נעשים פתוחים יותר ויותר להיכרות עם צמחונים וטבעונים ומעבר לכך, אלה שמגלים פתיחות אף נהנים מפופולריות גדולה יותר מאחרים״, אומר קיי ומדווח כי מדובר במגמה עולמית. ״גילינו ש- 91 אחוז מהמשתמשים בשנה האחרונה פתוחים להיכרות עם טבעוני/ת ונראה שהפתיחות הזו הופכת אותם ליותר אטרקטיביים בעיני אחרים. אם בעבר היכרות עם מישהו שסגנון החיים שלו היה שונה משלך הייתה מהלך מאתגר כיום נראה שיותר מתחילים לצאת מ׳אזור הביטחון׳ הקולינרי שלהם״.

אודות OkCupid
כשבאים לבחור בן/בת זוג למפגש היכרות, צריך לקחת בחשבון באמת את מה שצריך. OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שעושה זאת ושואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין סבני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.
החברה ממוקמת בניו יורק.
למידע נוסף:
http://www.okcupid.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.