הודעה לעיתונות

אפיזוד סיקס מודיעה על מימון נוסף של 30 מיליון דולר

סבב ההשקעה השני מגיע תשעה חדשים אחרי השגת 7 מיליון דולר בסבב הראשון

אוסטין, טקסס, 24 בפברואר 2021, (ACCESSWIRE) :

Episode Six, הספקית הגלובלית של תשתיות מודרניות של עיבוד תשלומים ובנקאות, הודיעה היום שהיא השיגה השקעה נוספת של 30 מיליון דולר, שמביאה את הסכום כולל שגויס ל-40 מיליון דולר. המימון הנוסף הזה מגיע תשעה חדשים אחרי שהחברה השיגה 7 מיליון דולר בסבב המימון הראשון שלה. המשקיעים של אפיזוד סיקס כוללים את HSBC, מסטרקרד, SBI Investment Co., Ltd. ו-Anthos Capital.

אפיזוד סיקס תשתמש בהשקעה האחרונה הזאת כדי להמשיך להאיץ את ההתרחבות הגלובלית שלה בכל האזורים והשווקים הפיננסיים החשובים, ותתמוך בלקוחות במגוון רחב של תחומים אנכיים. החברה תמשיך לספק טכנולוגיה גמישה וניתנת להרחבה שמניעה את השינוי הדיגיטלי באמצעות יותר מ-550 APIs.

"התנופה החזקה שאנחנו ממשיכים להשיג מדגישה את האימוץ המהיר של השינוי הדיגיטלי בענפי הבנקאות, פינטק, אינשורטק והשירותים הפיננסיים הרחבים יותר", אמר מנכ"ל אפיזוד סיקס ג'ון מיטשל. "בחודשים הקרובים נעלה את החברה שלנו לשלב הבא על ידי הרחבת הצוות שלנו ועבודה קרובה עם הלקוחות הקיימים והעתידיים שלנו כדי לעמוד בלוחות הזמנים המואצים שלהם ולשים בשוק את מוצרי התשלומים והמוצרים הפיננסיים שהלקוחות שלהם דורשים".

הפתרון הטכנולוגי הגלובלי של אפיזוד סיקס מסוגל לטפל במגוון של שפות, מטבעות ודרישות רגולציה שספציפיים למדינות, וגם יש לו אפשרויות גמישות של אחסון בענן או באתר. בשנה האחרונה, אפיזוד סיקס השיקה את השיפורים האחרונים בטכנולוגיות שלה, IONIC ו-Vertices, שמאפשרים גמישות ללא תקדים ביצירה של מוצרים פיננסיים ומוצרי תשלומים הכי מתקדמים שמתרכזים בלקוח. הטכנולוגיות האלה גם מאפשרות רמה גבוהה של הגדרת תצורה עבור חברות שרוצות להפוך לדיגיטלית את תשתית החשבונות והתשלומים שלהן.

כיום 3 מיליון צרכנים ועסקים משתמשים במוצרים שנבנו באמצעות הטכנולוגיה של אפיזוד סיקס. למידע נוסף על אפיזוד סיקס, בקרו בבקשה באתר www.episodesix.com.

אודות אפיזוד סיקס

Episode Six אפיזוד סיקס מבצעת מודרניזציה בתשתיות של עיבוד תשלומים ובנקאות ומסלקת את האילוצים של הטכנולוגיה הוותיקה. עם יותר מ-550 APIs ו-100 תוספים, הפלטפורמה מאפשרת למוסדות פיננסיים, פינטקים וחברות חדשניות אחרות ליצור מוצרים מובדלים כדי לענות על הצרכים המתפתחים של הלקוחות שלהם. התאימות הגלובלית של הפלטפורמה של אפיזוד סיקס, אפשרויות ההתאמה הרבות והשילוב הפשוט מאיצים את השינוי הדיגיטלי, ומאפשרים להביא מוצרים לשוק בקלות ובמהירות. אפיזוד סיקס פועלת בכל העולם עם צוות מתרחב שנמצא בארה"ב, אירופה, יפן, סינגפור והונג קונג. המשקיעים כוללים את HSBC, מסטרקרד, SBI Investment Co., Ltd. ו-Anthos Capital. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.EpisodeSix.com או LinkedIn.

קשרי מדיה:

Michelle Mead
Caliber Corporate Advisers
[email protected]
(888) 550-6385 ext. 7
מקור: Episode Six

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.