LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

ReNew Power, חברת האנרגיה המתחדשת המובילה בהודו, תהפוך לציבורית על ידי שילוב עסקי עם RMG Acquisition Corporation II בעסק

ReNew Power, חברת האנרגיה המתחדשת המובילה בהודו, תהפוך לציבורית על ידי שילוב עסקי עם RMG Acquisition Corporation II בעסקה של 8 מיליארד דולר


  • ReNew Power, חברת האנרגיה המתחדשת המובילה בהודו, התקשרה בהסכם סופי לשילוב עסקי עם RMG Acquisition Corporation II (“RMG II”); אחרי הסגירה, החברה המשולבת צפויה להיות רשומה בנסדא"ק בסימול החדש RNW.
  • שווי פעילות מאוחד ומדולל במלואו פרו פורמה של בערך 8 מיליארד דולר; העסקה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2021, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים.
  • הכנסות צפויות כוללות של 1.2 מיליארד דולר, שיכללו 855 מיליון דולר מהנפקה פרטית מוגדלת מחויבת באופן מלא של מניות רגילות של ReNew Power (ה-PIPE) ו-345 מיליון דולר במזומן ברוטו המוחזקים בנאמנות על ידי RMG II, בכפוף לפידיונות; ההכנסות הראשוניות נטו הצפויות של בערך 610 מיליון דולר יממנו את אסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה ויפחיתו חובות.
  • את ה-PIPE המוגדל עיגנו משקיעים מוסדיים בולטים כולל קרנות וחשבונות שמנוהלים על ידי BlackRock, BNP Paribas Energy Transition Fund, Mr. Chamath Palihapitiya, Sylebra Capital, TT International Asset Management Ltd, TT Environmental Solutions Fund ו-Zimmer Partners
  • המודל העסקי המשולב אנכית של ReNew Power ותזרימי המזומנים הניתנים לחיזוי, שנתמכים על ידי חוזים לרכישת חשמל ארוכי טווח, הופכים את החברה לאחת הרווחיות ביותר במגזר, לא רק בהודו אלא בעולם כולו; האנרגיה המתחדשת זולה בהרבה מאנרגיה שמיוצרת מדלקי מאובנים, ולכן בעשורים הבאים אנחנו צפויים לראות צמיחה מואצת בפיתוח של אנרגיה מתחדשת.
  • להנהלה של RMG II יש ניסיון רב במגזר האנרגיה הבינ"ל.

ניו דלהי וניו יורק, 24 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

ReNew Power Private Limited ("ReNew" או "החברה"), המפיקה המובילה בהודו של אנרגיה מתחדשת בלבד, ו-RMG Acquisition Corporation II ("RMG II") NASDAQ: RMGB)) הודיעו היום על החתימה על הסכם סופי לשילוב עסקי שכתוצאה ממנו ReNew תהיה חברה ציבורית שרשומה בנסדא"ק.

אחרי סגירת העסקה, שם החברה המשולבת יהיה ReNew Energy Global PLC והיא תיסחר בסימול "RNW". החברה תחזק עוד את עמדת ההובלה של ReNew בהפקת אנרגיית שמש ורוח לשוק ההודי על ידי מימון הזדמנויות צמיחה בטווח הבינוני וגם הפחתת חובות.

ReNew Power -- חברת האנרגיה המתחדשת בלבד המובילה של הודו

ReNew שהוקמה ב-2011 היא יצרנית החשמל העצמאית (IPP) מאנרגיה מתחדשת המובילה בהודו, ובין 15 ה-IPPs מאנרגיה מתחדשת הכי גדולות בעולם לפי כושר ייצור, עם תיק של יותר ממאה פרויקטים פועלים של אנרגיית רוח ושמש בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים המפוזרים ב-9 מדינות של הודו. החברה היא גם הבעלים והמפעילה של פרויקטים של אנרגיית שמש מבוזרת עבור יותר מ-150 לקוחות מסחרים ותעשייתיים ברחבי הודו.

ReNew הייתה חברת האנרגיה המתחדשת הראשונה בהודו שחצתה את ציוני הדרך של קיבולת מוזמנת של 1 GW ו-2 GW, וכיום היא החברה היחידה במגזר האנרגיה המתחדשת ההודי עם קיבולת פועלת של יותר מ-GW 5. לחברה יש עכשיו קיבולת מצרפית של קרוב ל-10 GW (כולל קיבולת שכבר זכתה במכרזים תחרותיים).

הצמיחה של ReNew נעזרת על ידי תזרימי מזומנים יציבים, המובטחים באמצעות חוזים לטווח ארוך עם צדדים נגדיים מאוד נכבדים. כעת הקיבולת המחויבת הכוללת בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים היא במסגרת חוזית של הסכמים לרכישת חשמל (PPAs) עם משך ממוצע של יותר מ-24 שנים. חלק גדול החוזים האלה הם עם גופים של הממשלה המרכזית, כמו חברת אנרגיית השמש של הודו (SECI) ו-NTPC Limited. בעשר השנים האחרונות ReNew גם יצרה רשת חזקה ומאוד מגוונת של ספקים, שמאפשרת לה לאמץ את הטכנולוגיות הכי טובות בעלות אופטימלית בתיק הפרויקטים שלה.

מעבר לייצור של חשמל נקי, ReNew גם פיתחה מומחיות בתחומים מסייעים כמו אגירת אנרגיה. ב-2020 ReNew זכתה בשני מכרזים יחידים במינם שערכה SECI כדי להבטיח הספקה יציבה, אמינה ובמחיר נגיש של חשמל ירוק. זה כלל את המכרז הראשון בהודו להספקת חשמל עשרים וארבע שעות ביממה מאנרגיה מתחדשת, ומכרז לפרויקט של אנרגיה מתחדשת כדי לתת מענה לשיא הביקוש לחשמל על ידי ייצור חשמל היברידי רוח- שמש עם אגירה בסוללות.

ב-2020 ReNew גם נכנסה לעסקים המתפתחים של שירותים דיגיטליים, עם הרכישה של Climate Connect, חברה מפונה, הודו ושחקנית מובילה בניהול רשת החשמל וחיזוי עומסים באמצעות בינה מלאכותית.

סקירה על השוק - הביקוש לאנרגיה מתחדשת בהודו צפוי לגדול

המודל העסקי של ReNew מקבל חיזוק מהמגמות לאחרונה בשוק ייצור החשמל בהודו, וגם מיעדי האנרגיה הירוקה של ממשלת הודו בעשר השנים הבאות. צריכת החשמל לנפש בהודו צפויה לגדול במהירות בעשר השנים הבאות, כשבערך שני שלישים מהביקוש המוגדל הזה ייענה על ידי חשמל ממקורות מתחדשים. התחייבויות האקלים הגלובליות של הודו בנוגע להפחתת פליטות פחמן יכתיבו שינוי טרנספורמטיבי בתמהיל ייצור החשמל -- פחות דלקי מאובנים לטובת אנרגיה מתחדשת. בה בעת, היעד השאפתני של ממשלת הודו - קיבולת ייצור מותקנת מאנרגיה מתחדשת של 450 GW עד 2030, גידול פי 5 מהרמות הנוכחיות - מצביע על פוטנציאל שוק עצום. הפחתה מתמדת של עלויות הייצור, בגלל התקדמות טכנולוגית ומכירות פומביות מאוד תחרותיות, יאיצו עוד את האימוץ של אנרגיה מתחדשת.

כשהשינוי האנרגטי בהודו מגביר את הקצב, הגישה של ReNew - גודל, גיוון ג"ג וריבוי טכנולוגיות - מגובה במשמעת בביצוע של פרויקטים ומשמעת פיננסית מעולה יעזרו לחברה לשמור על מסלול הצמיחה החזקה שלה.

הערות של ההנהלה ובעלי המניות

"מגזר האנרגיה המתחדשת של הודו צמח במהירות בעשר השנים האחרונות", אמר סומנט סינהה, המייסד, היו"ר והמנהל הכללי של ReNew. "בזמן הזה ReNew הייתה כוח מניע שמבטיח שהמקורות של הצמיחה הזאת הם בני קיימא, וגם תחרותיים מבחינה כלכלית. בעשר השנים הבאות ReNew מתכננת לשמור על הרקורד שלה בהגדלת נתח השוק, ועל התרומה להפיכת מגזר החשמל של הודו לירוק, ולעזור בהשגת יעדי האנרגיה המתחדשת השאפתניים של ממשלת הודו. עם הזמן, נרחיב אפילו יותר את היכולות שלנו, עם אגירה בסוללות בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים, ופתרונות של אנרגיה חכמה שמתמקדים בלקוחות. החזון של ReNew הוא לחזק את המעמד שלה כמובילה גלובלית בתחום האנרגיה הנקייה, להמשיך להוביל את השינוי שמתרחש בהודו לאנרגיה נקייה ולעזור בהעמקת החישמול וסילוק הפחמן של הכלכלה ההודית".

"כשסגרנו את ההנפקה הראשונה שלנו בדצמבר, חיפשו ליצור שותפות עם חברה שיוצרת שינוי בקנה מידה כלל עולמי, עם רקורד מוכח והנהלה הטובה מסוגה", אמר בוב מנסיני, המנהל הכללי ודירקטור של RMG II. "מצאנו את החברה הזאת ב-ReNew, ואנחנו נרגשים להיות שותפים של צוות הנהלה מאוד מוכשר, בראשות סומנט. בדיקת הנאותות שלנו על ReNew אישרה שהחברה היא לא רק חברת האנרגיה המתחדשת המובילה בהודו, אלא גם החברה שממוצבת הכי טוב. המחויבות שלה לצמיחה מדידה באמצעות שותפויות לטווח ארוך עם גופים ממשלתיים של המדינות והממשלה המרכזית בהודו, גודל, חדשנות טכנולוגית ומצב פיננסי איתן תאפשר ל-ReNew לנצל את המגמות המאוד חיוביות בשוק החשמל ההודי בעשר השנים הבאות ומעבר להן. אנחנו גאים להיות חלק מהסיפור הלא ייאמן הזה".

"מאז הקמת השותפות שלנו עם סומנט סינהה, ReNew Power הייתה דוגמה להתמקדות שלנו בתמיכה בהנהלות חזקות ומובילי שוק מהירי צמיחה באנרגיה מתחדשת", אמר מייקל ברון, מנהל כללי בחטיבה ניהול הנכסים של גולדמן זאקס. "התגאנו לקדם את פניהם של רבים מהמשקיעים הכי ידועים בעולם לשותפות איתנו במשך השנים. עכשיו עם האירוע הזה שהוא ציון דרך, אנחנו שמחים לראות שמספר גדול אפילו יותר של משקיעים יהיו חלק ממסע הסביבה, חברה ומימשל החשוב הזה".

סקירה של העסקה

שווי השוק המאוחד והמדולל במלואו פרו פורמה של החברה המשולבת יהיה בערך 4.4 מיליארד דולר במחיר החתימה PIPE של $10 למניה, בהנחה ששום בעלי מניות של RMG II לא יממשו את זכויות הפדיון שלהם. ההכנסות במזומן ברוטו יהיו לפי הערכות בערך 1.2 מיליארד דולר, ויכללו 855 מיליון דולר מה-PIPE ובערך 345 מיליון דולר במזומן המוחזקים בנאמנות על ידי RMG II, לפני התאמות כלשהן בגלל פדיונות פוטנציאליים על ידי בעלי מניות של RMG II.

ההכנסות ישמשו לתמיכה באסטרטגיית הצמיחה של ReNew, כולל ההגדלה של יכולת ייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים לפי חוזים, וגם להפחתת החוב. ההנהלה של ReNew, וקבוצת בעלי המניות הנוכחיים שלה, כולל גולדמן זאקס, מועצת ההשקעות של תוכנית הפנסיות של קנדה (CPP Investments), רשות ההשקעות של אבו דאבי ו-JERA Co., Inc. (JERA), בין היתר, שבבעלותם ביחד 100% מ-ReNew כיום, יגלגלו רוב של המניות שלהם לחברה החדשה, וצפויים להוות בערך 70% מהבעלות האפקטיבית על החברה עם סגירת העסקה.

ההנהלה של ReNew תישאר ללא שינוי, עם סומנט סינהה כיו"ר ומנהל כללי של החברה המשולבת, שיהיה אחראי על יוזמות הצמיחה האסטרטגיות וההתרחבות שלה.

מועצת המנהלים של החברה המשולבת תכלול ייצוג מבעלי המניות הקיימים של ReNew, RMG II ודירקטורים בלתי תלויים. בוב מנסיני יהיה המינוי מטעם RMG II במועצת המנהלים. מינויים אחרים למועצת המנהלים ייעשו לפני הסגירה.

העסקה אושרה על ידי מועצת המנהלים של ReNew ועל ידי מועצת המנהלים של RMG II. השלמת העסקה המוצעת כפופה לתנאי סגירה מקובלים, כולל אישור מנציבות התחרות של הודו ושל בעלי המניות של RMG II, והעסקה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2021.

יועצים

Goldman Sachs (India) Securities Private Limited ו-Morgan Stanley India Company Private Limited (“Morgan Stanley”) משמשים כיועצים פיננסיים ל-ReNew בקשר לשילוב העסקי. Morgan Stanley & Co. LLC משמשים כסוכני הנפקה משותפים של RMG II ב-PIPE. Latham & Watkins LLP, Nishith Desai & Associates ו-Cyril Amarchand Mangladas משמשים כיועצים משפטיים ל-ReNew.

BofA Securities משמשים כיועצים פיננסיים בלעדיים ל-RMG II, וגם משמשים בסוכני הנפקה מובילים ב-PIPE. Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP משמשים כיועצים משפטיים ל-RMG II. Khaitan & Co LLP משמשים כיועצים משפטיים ל-RMG II על ההיבטים המשפטיים ההודיים.

Ropes & Gray LLP משמשים כעורכי הדין של סוכני ההנפקה ב-PIPE.

מידע על שיחת ועידה עם משקיעים

ReNew ו-RMG II יארחו שיחת ועידה משותפת עם משקיעים כדי לדון בעסקה המוצעת היום, יום רביעי, 24 בפברואר 2021 בשעה 08:30 שעון החוף המזרחי.

כדי להאזין להערות המוכנות בטלפון, חייגו 1-877-407-9039 (בתוך ארה"ב) או 1-201-689-8470 (מחוץ לארה"ב) ומרכזנית תסייע לכם. השמעה חוזרת בטלפון תהיה זמינה במספר 1-844-512-2921(בתוך ארה"ב) או 1-412-317-6671 (מחוץ לארה"ב), סיסמה: 13716796, עד 10 במרץ 2021 בשעה 23:59 שעון החוף המזרחי.

אודות ReNew Power Private Limited

ReNew Power Private Limited היא יצרנית החשמל העצמאית (IPP) מאנרגיה מתחדשת המובילה בהודו והיא ה-IPP מאנרגיה מתחדשת הגלובלית ה-12 בגודלה לפי כושר ייצור. ReNew מפתחת, בונה, הבעלים של ומפעילה פרויקטים של אנרגיית רוח ושמש בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים, וגם פרויקטים של אנרגיית שמש מבוזרת שמייצרים חשמל ללקוחות תעשייתיים ומסחריים. נכון לדצמבר 2020, הייתה ל-ReNew קיבולת ייצור כוללת של קרוב ל-10 GW בנכסי חשמל מרוח ושמש ברחבי הודו, כולל פרויקטים מוזמנים ומחויבים. ל-ReNew יש היסטוריה של צמיחה חזקה, אורגנית ולא אורגנית. קבוצת בעלי המניות הנוכחיים של ReNew כוללת כמה משקיעים בולטים ביניהם גולדמן זאקס, CPP Investments, רשות ההשקעות של אבו דאבי, GEF SACEF ו-JERA. www.renewpower.in

אודות RMG Acquisition Corporation II

RMG Acquisition Corporation II (NASDAQ: RMGB) הא חברת צ'ק פתוח שהוקמה במטרה לבצע מיזוג, התמזגות, החלפת מניות, רכישת נכסים, רכישת מניות, ארגון מחדש או שילוב עסקי דומה אחר עם עסק אחד או יותר. RMG II גייסה 345 מיליון דולר בהנפקה שלה ב-14 בדצמבר 2020, שהוגדלה בגלל ביקוש חזק וכללה את אופציית הקצאת היתר המלאה של החתמים. RMG II נתמכת ומנוהלת על ידי צוות ההנהלה של ג'ים קרפנטר, בוב מנסיני ופיל קסין, שביחד יש להם יותר ממאה שנות ניסיון מיצרפי עיקרי בהשקעות, תפעול, עסקאות וניהול ברמה של מנכ"לים ומועצת מנהלים של חברות ציבוריות. RMG II מתכוונת להרוויח מהיכולת של צוות ההנהלה שלה לזהות, לרכוש ולהפעיל עסקים בתחום רחב של מגזרים שעשויות להיות בהם הזדמנויות לתשואות אטרקטיביות מותאמות לסיכון בטווח הארוך. www.rmgacquisition.com/

מידע חשוב על השילוב העסקי והיכן למצוא אותו

בקשר לשילוב העסקי המוצע, ReNew מתכוונת להגיש מסמכי מידע/ תשקיפים מקדמיים וסופיים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). מסמכי המידע/ התשקיפים המקדמיים והסופיים ומסמכים רלבנטיים אחרים יישלחו או יינתנו לבעלי המניות של RMG II נכון לתאריך הרישום שנקבע להצבעה על השילוב העסקי המוצע ויכילו מידע חשוב על השילוב העסקי המוצע ועניינים קשורים. אנו מייעצים לבעלי המניות של RMG II ואנשים אחרים שמעוניינים לקרוא, כשיהיה זמין, את מסמך המידע/ התשקיף המקדמי וכל שינוי בו, וכשיהיה זמין, את מסמך המידע/ התשקיף הסופי, בקשר לשידול להשגת הצבעות של RMG II באסיפת בעלי המניות שתתקיים כדי לאשר, בין היתר, את השילוב העסקי המוצע כי מסמך המידע/ התשקיף יכלול מידע חשוב על ReNew, RMG II והשילוב העסקי המוצע. כשיהיה זמין, מסמך המידע/ התשקיף הסופי יישלח בדואר לבעלי המניות של RMG II נכון לתאריך רישום שייקבע להצבעה על השילוב העסקי המוצע. בעלי המניות גם יוכלו להשיג עותקים של מסמך המידע/ התשקיף, ללא תשלום, כשיהיה זמין, באתר של SEC בכתובת www.sec.gov/ או על ידי הפניית בקשה אל: RMG Acquisition Corporation II, 50 West Street, Suite 40C, New York, NY 10006, Attention: Secretary, טלפון: (212) 785-2579. המידע שכלול, או שיהיה אפשר לגשת אליו באמצעות אתרי האינטרנט המוזכרים בהודעה לעיתונות הזאת, לא מוכלל על דרך ההפניה בהודעה לעיתונות הזאת ואינו חלק ממנה.

משתתפים בשידול

RMG II, ReNew והדירקטורים ונושאי המשרה הבכירים שלהן עשויים להיחשב כמשתתפים בשידול להשגת הצבעות מבעלי המניות של RMG II בנוגע לשילוב העסקי. בעלי המניות של RMG II ואנשים אחרים שמעוניינים יכולים להשיג, ללא תשלום, מידע מפורט יותר על הדירקטורים ונושאי המשרה של RMG II בתשקיף הסופי של RMG II שהוגש ל-SEC ב-1 בדצמבר 2020 בקשר להנפקה הראשונה של RMG II. מידע על האנשים שעשויים, לפי כללי SEC, להיחשב כמשתתפים בשידול להשגת הצבעות מבעלי המניות של RMG II בקשר לשילוב העסקי המוצע יפורסם במסמך המידע/ התשקיף של השילוב העסקי המוצע כשיהיה זמין. מידע נוסף על האינטרסים של משתתפים בשידול להשגת הצבעות בקשר לשילוב העסקי המוצע ייכלל במסמך המידע/ התשקיף ש-RMG II מתכוונת להגיש ל-SEC.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע מסוים שהוא לא עובדות היסטוריות אלא מידע צופה פני עתיד למטרות של הוראות נמל מבטחים לפי United States Private Securities Litigation Reform Act of 1995. מידע צופה פני עתיד בדרך כלל מלווה במילים כמו מאמינה, עשויה, מעריכה, ממשיכה, צופה, מתכוונת, מצפה, מתכננת, חוזה, פוטנציאלי, נראה, מבקשת, עתידי, תחזית וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד שחוזים או מציינים אירועים או מגמות עתידיים שאינם מידע על עניינים היסטוריים. כל מידע, פרט למידע על עובדה נוכחית או היסטורית שכלול בהודעה לעיתונות זאת, בנוגע לשילוב העסקי המוצע של RMG II עם ReNew, היכולת של RMG II לממש את העסקה, היתרונות של העסקה והביצועים העתידיים של החברה המשולבת, וגם האסטרטגיה, הפעילות העתידית, המצב הפיננסי המוערך, ההכנסות וההפסדים המוערכים, העלויות החזויות, הסיכויים, התוכניות והיעדים של ההנהלה של החברה הם מידע צופה פני עתיד. מידע זה מבוסס על הנחות שונות, בין אם מזוהות בהודעה לעיתונות זאת ובין אם לא, ועל הציפיות הנוכחות של ההנהלות של RMG II ו-ReNew והוא לא חיזויים של ביצועים בפועל. מידע צופה פני עתיד זה מסופק למטרות המחשה בלבד ואינו מיועד לשמש ואין להסתמך עליו כערובה, ביטחון, חיזוי או מידע עובדתי או הסתברותי מוחלט. קשה או בלתי אפשרי לחזות את האירועים או הנסיבות בפועל והם יהיו שונים מההנחות. אירועים ונסיבות בפועל רבים הם מעבר לשליטה של RMG II או ReNew. סיכונים ואי ודאויות פוטנציאליים שעשויים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה המצוינות במפורש או במשתמע במידע צופה פני עתיד כוללים אך לא רק שינויים בתנאים העסקיים, של השוק, הפיננסיים, הפוליטיים והמשפטיים המקומיים והזרים; אי היכולת של הצדדים לממש את השילוב העסקי בהצלחה או בזמן, כולל הסיכון שאישור רגולטורי כלשהו לא יתקבל, יתעכב או יהיה כפוף לתנאים לא צפויים שיכולים להשפיע לרעה על החברה המשולבת או על היתרונות הצפויים של השילוב העסקי או שהאישור של בעלי המניות של RMG II או של ReNew לא יושג; אי מימוש של הרווחים החזויים של השילוב העסקי; סיכון שקשור לאי הוודאות של המידע הפיננסי החזוי בנוגע ל-ReNew; סכום הבקשות לפדיון שייעשו על ידי בעלי המניות של RMG II; הרמה הכוללת של ביקוש הצרכנים למוצרים של ReNew; תנאים כלכליים כלליים וגורמים אחרים שמשפיעים על האמון, ההעדפות וההתנהגות של הצרכנים; שיבוש ותנודתיות בשוקי המטבע, הון ואשראי הגלובליים; האיתנות הפיננסית של הלקוחות של ReNew; היכולת של ReNew ליישם את האסטרטגיה העסקית שלה; שינויים בתקנות ממשלתיות, החשיפה של ReNew לתביעות ליטיגציה ועתודות להפסדים אחרים; שיבושים והשפעות אחרות על העסקים של ReNew כתוצאה של מגיפת קוביד-19 ופעולות ואמצעים מגבילים ממשלתיים שיבוצעו בתגובה; היציבות של הספקים של ReNew וגם ביקוש הצרכנים למוצרים שלה, לאור מגיפות של מחלות וחששות שקשורים לבריאות כמו מגיפת קוביד-19; ההשפעה שיכולה להיות למגמות של שינויי האקלים הגלובליים על ReNew ועל הספקים והלקוחות שלה; היכולת של ReNew להגן על פטנטים, סימני מסחר וזכויות קניין רוחני אחרות; כל פריצה או הפרעה במערכות המידע של ReNew; תנודות במחיר, זמינות ואיכות של חשמל וחומרי גלם ומוצרים בחוזים אחרים וגם תנודות במטבע חוץ; שינויים בסיכונים של חוקי וחבויות מיסים, תעריפים, משפטיים, רגולציה, פוליטיים וכלכליים. מידע נוסף על גורמים פוטנציאליים שיכולים להשפיע על התוצאות של RMG II או של ReNew נכלל מעת לעת בדוחות הציבוריים של RMG II המוגשים ל-SEC, כולל הדוח השנתי שלה על גבי טופס K-10, דוחות רבעוניים על גבי טופס Q-10 ודוחות שוטפים על גבי טופס K-8 וגם במסמכי המידע/ התשקיפים המקדמיים והסופיים ש-RMG II מתכוונת להגיש ל-SEC בקשר לשידול להשגת הצבעות של RMG II באסיפת בעלי המניות שתתקיים כדי לאשר, בין היתר, את השילוב העסקי המוצע. אם סיכון כלשהו מאלה יתממש או שההנחות של RMG II או של ReNew יוכחו כלא נכונות, התוצאות בפועל יכולות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות שמשתמעות ממידע צופה פני עתיד זה. יכולים להיות סיכונים נוספים ש-RMG II וגם ReNew לא יודעות עליהם עכשיו, או ש-RMG II ו-ReNew מאמינות עכשיו שהם לא מהותיים, שיכולים גם הם לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מאלה הכלולות במידע צופה פני עתיד. בנוסף, מידע צופה פני עתיד משקף את הציפיות, התוכניות או התחזיות לגבי אירועים עתידיים והדעות של RMG II ו-ReNew נכון לתאריך של הודעה לעיתונות זאת. RMG II ו-ReNew חוזות שאירועים והתפתחויות לאחר מכן יגרמו להערכות שלהן להשתנות. אולם, למרות ש-RMG II ו-ReNew עשויות לבחור לעדכן מידע צופה פני עתיד זה במועד כלשהו בעתיד, RMG II ו-ReNew מתנערות ספציפית מכל התחייבות לעשות זאת, פרט למה שמחייב החוק. אין להסתמך על מידע צופה פני עתיד זה כמייצג את ההערכות של RMG II או ReNew בכל תאריך אחרי התאריך של הודעה לעיתונות זאת. בהתאם, אין לבטוח בביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד.

לא הצעה או שכנוע

ההודעה לעיתונות הזאת היא למטרות מידע בלבד ולא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך כלשהם בעקבות העסקה המוצעת או באופן אחר, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך בכל תחום שיפוט שבו ההצעה, שכנוע או מכירה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותו תחום שיפוט. שום הצעה של ניירות ערך לא תיעשה אלא באמצעות תשקיף שעונה על הדרישות של סעיף 10 של חוק ניירות ערך 1933, כפי שתוקן.
ההודעה לעיתונות הזאת לא תיחשב כפרסומת, הזמנה, הצעה, מכירה או שכנוע להצעה לחתום על או לקנות נייר ערך כלשהו, בין אם באמצעות הנפקה פרטית או לציבור בהודו והיא או כל חלק ממנה לא יהוו בסיס או יסתמכו עליהם בקשר לכל חוזה, התחייבות או כל החלטת השקעה בקשר אליה בהודו.

ניירות ערך לא יוצעו או יימכרו, ולא הוצעו או נמכרו, בהודו באמצעות כל מסמך הצעה או מסמך או חומר אחר שקשור לניירות הערך, ישירות או בעקיפין, לכל אדם או לציבור בהודו. הודעה זאת או כל תזכיר או תשקיף הצעה (או מסמך גילוי שווה ערך) שהופקו בקשר להצעה של ניירות ערך הם לא מסמך הצעה או חוזר הצעה או "הצעת הנפקה פרטית בצירוף מכתב בקשה" או "תשקיף" לפי Companies Act, 2013, Securities and Exchange Board of India (Issue of Capital and Disclosure Requirements) Regulations, 2018 כפי שתוקנו או כל חוק ישים אחר בהודו. הודעה זאת לא נרשמה ולא תירשם בתור "תשקיף" או הודעה במקום תשקיף בנוגע להנפקה לציבור, תזכיר מידע או "הצעת הנפקה פרטית בצירוף מכתב בקשה" או כל חומר הצעה אחר אצל כל רשם חברות בהודו או הוועדה לניירות ערך של הודו או כל גוף סטטוטורי או רגולטורי אחר מסוג דומה בהודו, פרט לכל מידע שקשור לניירות הערך שחייבים לגלות או להגיש בהודו לפי כל חוק שחל, ושום מסמך כזה לא יופץ או יחולק לאף אדם בהודו.

אנשי קשר

ReNew Power Private Limited
למשקיעים:
[email protected]
Caldwell Bailey, ICR Inc.
למדיה:
[email protected]
Cory Ziskind, ICR, Inc.

RMG Acquisition Corporation II
למשקיעים ומדיה:
Philip Kassin
President & Chief Operating Officer
[email protected]

מקור: RMG Acquisition Corporation II

מולטימדיה

לוגו

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.