הודעה לעיתונות

ריבלייז משבשת את האבטחה באינטרנט עם Curiefens; מביאה אבטחה מקורית בענן בקוד פתוח לארגון

ריבלייז משבשת את האבטחה באינטרנט עם Curiefens; מביאה אבטחה מקורית בענן בקוד פתוח לארגון

פלטפורמה חדשה מקורית בענן בקוד פתוח מגינה מפני איומים ומצמצמת אותם, תוך שמירה על פרטיות המשתמשים

סאניווייל, קליפורניה, 2 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Reblaze, ספקית מובילה של פתרונות אבטחה מנוהלים במלואם מקוריים בענן, הודיעה היום על הזמינות הכללית של Curiefense. Curiefens, שמיועדת לשבש את אבטחת הרשת, היא פלטפורמת אבטחה מאוחדת בקוד פתוח שמגינה על יישומים ו-APIs מקוריים בענן בארגון.
לדברי Gartner, לפי התחזיות יותר מ-75% מהארגונים הגלובליים יפעילו יישומים במכולות בפרודקשן עד 2022, עלייה לעומת פחות מ-30% ב-2020. הגידול העצום הזה מצביע על המעבר של הארגון המודרני לארכיטקטורת ענן מקורית. בה בעת, המגוון של וקטורי תקיפה גדל, ויוצר אתגרים חדשים ומתפתחים באבטחת הסביבות המודרניות.

הארגון המודרני צריך אבטחה מדרגית שמובנית בתוך הסביבה מההתחלה, תוך הבטחת שליטה מלאה ופרטיות של נתוני הלקוחות והמשתמשים. עבור ארגונים שרוצים לאמץ סביבות פתוחות, פתרונות האבטחה הוותיקים מציבים אתגרים למפתחים ולמהנדסים. מבעיות של גישה של צדדים שלישיים לנתונים ועד להיעדר שילוב של רשתות שירותים, האתגרים האלה יוצרים סביבה לא ידידותית ופוטנציאלית פחות בטוחה לחדשנות.

ריבלייז השיקה את Curiefense כדי לתת מענה לצורכי האבטחה המקוריים בענן ולבטל את האתגרים האלה על ידי אימוץ מודל של סביבה פתוחה המבוססת על שיתוף פעולה.
Curiefens מבוססת על פרקטיקות מודרניות כמו GitOps ומספקת תמיכת אבטחה מקורית להתקנות במכולה כמו Kubernetes ורשתות שירותים כמו Istio.

בנוסף, Curiefens נותנת למפתחים את היכולת לפתח ולהרחיב בקלות יישומי קוד פתוח, תוך הצעת חבילה שלמה של הגנה על API ויישומים, כולל DDoS, WAF וגילוי בוטים מתקדם. בעוד שהספקים הוותיקים מפענחים, מנתחים ומאחסנים את תנועת הלקוחות בתשתית קניינית, Curiefens שומרת על פרטיות מלאה, ומבטלת את הצורך בגישה של צדדים שלישיים לתעבורה והנתונים של הלקוח.

המפרט המלא של Curiefens כולל:

  • מבוססת GitOps, ניתנת להפעלה דרך API או UI.
  • הגנה על יישומים ו-API כולל DDoS, WAF, הגבלת קצב מתקדמת ובקרת זרימת סשן.
  • ניתוחים/ מטריקות בזמן אמת, משולבים עם Prometheus/Grafana ומחסנית ELK
  • הזנות איומים אוטומטיות מובנות + הבא את שלך
  • גילוי בוטים מתקדם/ אימות אנושי ביומטרי
  • שירותי פרימיום כולל תצורת אבטחה אוטומטית מבוססת למידת מכונה ותמיכה 24/7.

"המגוון, התדירות והחומרה של התקפות סייבר מתפתחים כל הזמן ואבטחה היא לא רק בעיה של מנמ"רים ומנהלי אבטחה, היא בעיה של מפתחים", אמר צורי בר יוחאי, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד שותף של ריבלייז. "הקוד הפתוח הוא הספר החדש של חברות האבטחה. כדי להגן על הארגון המודרני, יש חשיבות רבה לשיתוף פעולה. אנחנו נרגשים להכריז על Curiefens ולשתף פעולה עם Envoy, Kubernetes וקהילות מקוריות בענן אחרות כדי להביא אבטחה ארגונית למפתחים בקנה מידה גדול".

"התקנות מודרניות מקוריות בענן צריכות אבטחה מתוחכמת בקצה הרשת, והיסטורית זה היה חסר בפתרונות פתוחים", אמר מאט קליין, היוצר של Envoy Proxy. "Curiefens נוקטת בגישה פתוחה חדשה לבעיה ישנה ואני מאוד נרגש לראות את הפתרון הייחודי הזה בשוק. קהילת Envoy מצפה לעבודה עם הצוות של Curiefens כדי לעשות איטרציות ולעבוד ביחד על היוזמה הקריטית הזאת".

"סביבת האבטחה המודרנית מתפתחת במהירות, ואנחנו חייבים כל הזמן לצפות להתפתחות הטכנולוגית הבאה כדי להבטיח שאנחנו מקדימים בצעד את השחקנים הזדוניים", אמר כריס פריירה, מהנדס ראשי, אדריכל של WebEx Platform, סיסקו. "Curiefens משלבת את היכולת ההיסטורית של חומת אש ליישומי אינטרנט עם הספר החדש במיקרו שירותים. זה מאפשר לנו לשים באמת את הלקוחות שלנו והנתונים וצורכי הפיתוח שלהם בראש".

משאבי תמיכה:
Curiefense Quick Start Guide
GitHub Repo
O’Reilly Katacoda Demos
Reblaze Blog
Curiefense Blog

אודות ריבלייז

ריבלייז Reblaze היא ספקית של פתרונות אבטחה מבוססי ענן מנוהלים במלואם עבור אתרים, יישומי אינטרנט, שירותים ו-APIs. הפתרון הטכנולוגי המאוחד וקנייני שלה משתלב באופן מלא עם AWS, Azure, Google ו-Digital Ocean, ומשלב למידת מכונה, גילוי איומים מסתגל ועננים פרטיים וירטואליים ייעודיים כדי להגן על הנכסים של הלקוחות מפני איומי אינטרנט. הוא מציע WAF מהדור הבא, הגנת DoS/DDoS עם מדרוג אוטומטי, ניהול בוטים, אבטחת APIs, שילוב CDN, בקרת תעבורה בזמן אמת ועוד דרך קונסולת הניהול מבוססת האינטרנט האינטואיטיבית שלו. גילוי אנושי ביומטרי וניתוח התנהגותי מזהים וחוסמים אפילו בוטים מודרניים מתוחכמים שמחקים פעילות אנושית ויכולים לחמוק מפתרונות מסורתיים לצמצום בוטים. בנוסף לרשת השותפים הבינ"ל שלה, יש לריבלייז משרדים בארה"ב, סינגפור וישראל.

קשרי מדיה

Reagan McAfee
Offleash for Reblaze
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.