הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתחילה בהתרחבות לברמודה

אנדרסן גלובל מתחילה בהתרחבות לברמודה

סן פרנסיסקו, 2 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל יוצרת נוכחות בברמודה על ידי הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין מהמילטון Alexanders, Barristers & Attorneys, ומוסיפה כיסוי נוסף לפלטפורמה הגלובלית שלה.

Alexanders, Barristers & Attorneys שהוקמה ב-2005 היא חברת עורכי דין עם מיקוד עיקרי בדיני חברות ונאמנות. החברה מספקת שירותים ללקוחות שהם חברות ולאנשים עשירים, שמשלימים את הפרקטיקה של החברה החברה האמריקנית ואת היכולת של הארגון הגלובלי לענות על הצרכים חוצי הגבולות של לקוחות באוסטרליה, קנדה, אפריקה בריטניה ובכל העולם באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה שלו. בנוסף, החברה מתמחה בדיני ורישום קניין רוחני, דיני והקמת קרנות השקעה, דיני והקמת חברות ביטוח וחוק אדמירליות וחוק ימי.

"העדיפות העליונה שלנו היא לספק פתרונות הטובים מסוגם ללקוחות שלנו כאן ובחו"ל, והיכולת שלנו לעשות זאת הייתה ותמשיך להיות תורמת חשובה להצלחה של החברה שלנו", אמר המייסד והמנהל ג'יימס וואטלינגטון. "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מחזק את המחויבות שלנו ללקוחות שלנו ואת היכולת שלנו לספק פתרונות יעילים בכל העולם. המשאבים המשולבים שלנו והמחויבות המשותפת לאחריות מניחים יסוד חזק להתפתחות של קשרי העבודה הסינרגטיים האלה עם החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל".

"הצוות של החברה הם מובילים בענף עם ידע נרחב על השוק הזה וניסיון רב בו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "תחום השירותים הרחב שלהם והרצון לשרת לקוחות ברמה הכי גבוהה משלימים את הפלטפורמה הגלובלית שלנו. שיתוף הפעולה שלנו בברמודה הוא עוד צעד חשוב באסטרטגיית ההתרחבות של החברה שלנו כשאנו ממשיכים לפתח כיסוי ופתרונות מקיפים עבור הלקוחות שלנו בכל העולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-256 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.