הודעה לעיתונות

אריון, נטג'טס ו-FLIGHTSAFETY INTERNATIONAL יבדקו פתרונות לניידות הגלובלית העתידית

• Aerion® חותמת על מזכר הבנות מקיף עם נטג'טס ו- FlightSafety International® (FSI) כדי לעצב את העתיד של הניידות הגלובלית

  • נטג'טס ואריון יבדקו שותפות בלעדית בפלטפורמת הניידות הגלובלית, Aerion ConnectTM
  • FSI תתמוך ב-אריון בהקמת אקדמיה גלובלית חדשה להכשרה על-קולית
  • נטג'טס השיגה זכויות רכישה ל-20 מטוסי מנהלים על-קוליים AS2®, והגדילה את צבר ההזמנות הגלובלי של אריון ליותר מ-10 מיליארד דולר לפני תחילת הייצור ב-2023

רינו, נוודה וקולומבוס, אוהיו, 3 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת המטוסים העל-קוליים Aerion, המובילה בטכנולוגיה על-קולית, יצרה שיתוף פעולה מקיף עם NetJets, החברה הגדולה ביותר בעולם של תעופה פרטית, ועם FlightSafety International, המובילה בהכשרת אנשי תעופה מקצועיים -- שתיהן חברות של Berkshire Hathaway -- כדי לעצב את העתיד של הניידות הגלובלית.

"החזון שלנו באריון הוא ליצור עתיד שבו אנשים יוכלו לנסוע בין כל שתי נקודות על כדור הארץ בתוך שלוש שעות והשותפות החדשה הזאת היא צעד משמעותי להגשמת החזון הזה", אמר היו"ר, נשיא ומנכ"ל של אריון טום וייס. "האסטרטגיה שלנו היא לחבר את השותפים הכי טובים בעולם בסביבת ניידות חדשה שממוטבת למהירות ומבוססת על קיימות. נטג'טס ו-FlightSafety International הן שתי שותפות כאלה עבורנו - שתיהן מובילות מוכרות בעולם בתחומים שלהן ששותפות ללהט שלנו לעידן חדש של ניידות שהיא מהירה ובה בעת טובה לכדור הארץ".

נטג'טס, הבעלים והמפעילה של צי המטוסים הפרטיים הכי גדול ומגוון בעולם, ואריון יבדקו את האפשרות שנטג'טס תהיה המפעילה הבלעדית של מטוסי מנהלים בסביבה הגלובלית Aerion ConnectTM. Aerion ConnectTM, חזון של סביבת ניידות גלובלית עתידית, תשלב הרבה רשתות עירוניות ואזוריות שהן כעת מבודדות ותעניק חוויית נסיעה חלקה מנקודה לנקודה, שממוטבת למהירות ומותרות באמצעי תחבורה רבים.

"כמובילים בתעופה הפרטית, אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים להיות בחזית הקידמה, והרחבת הצי שלנו כדי להיות המפעילים הבלעדיים של מטוסי מנהלים ב-Aerion ConnectTM היא צעד נוסף מרגש", אמר אדם ג'ונסון, יו"ר ומנכ"ל NetJets Inc.. "ביחד נבדוק את השילוב של מטוס המנהלים העל-קולי AS2® ברשת הגלובלית של נטג'טס, ולכבוד הוא לנו להיות השותפה הנבחרת של אריון כדי לאפשר את חזון Aerion Connect".

בשיתוף פעולה עם FlightSafety International, החברה הראשונה במעלה שמכשירה אנשי תעופה מקצועיים, אריון גם תפתח אקדמיה להכשרה לטיסות על קולית במטוסים על-קוליים אזרחיים, מסחריים וצבאיים. המתקן במותג של אריון יתעל את המומחיות הגלובלית הנרחבת של FSI בהכשרה כדי לספק מרכז מצוינות להכשרה ולימוד טיסות על-קוליות, שיעצב את צוותי הטיסה של העתיד.

"אנחנו נרגשים להביא את הלהט של FSI לבטיחות שהוא סימן היכר שלה לאקדמיה להכשרה של אריון", אמר בראד תרס, מנכ"ל FlightSafety International. "השותפות הזאת משלבת בין החדשנות של אריון והניסיון רב השנים שלנו, ופותחת הזדמנויות חדשות בתחום המטוסים העל-קוליים ובעתיד של הענף כולו".

בהדגישה את המיקוד ארוך הטווח של השותפות, נטג'טס גם השיגה זכויות רכישה ל-20 מטוסי מנהלים על-קוליים AS2®, שהייצור שלהם יתחיל באריון פארק במלבורן, פלורידה ב-2023. עם גידול משמעותי שהושג ב-2020 ו-2021, השווי של צבר ההזמנות הגלובלי של אריון ל-AS2® הוא עכשיו יותר מ-10 מיליארד דולר. AS2® החדש -- המטוס העל-קולי הראשון שייכנס לשירות מסחרי מזה 51 שנים ומטוסי המנהלים העל-קולי הראשון בעולם -- ממשיך להתקדם אל התחלת הייצור אחרי שעבר תיקוף במנהרת רוח בסוף השנה שעברה.

המחויבות של נטג'טס ל-Aerion ConnectTM מחזקת את המומחיות המובילה בענף שלה באמצעות היצע המטוסים המגוון שלה. עם 760 מטוסים בכל עולם, ש-385 מהם נמסרו ב-11 השנים האחרונות, ההודעה על השותפות מגיעה גם בעקבות תוכנית הקיימות הגלובלית של נטג'טס שהושקה לאחרונה, מחויבות כלל עולמית להפחית את טביעת הרגל הסביבתית של המותג והבעלים שלו, עם מיקוד בהשקעה בדלק מטוסים בר קיימא (SAF) וקיזוז של החברה והצרכנים.

אריון ונטג'טס מאוחדות במחויבות משותפת להנהיג עידן חדש של תעופה מקיימת שטובה לכדור הארץ ומהווה חלק מהפתרון להפוך את שינויי האקלים. כחלק מההסכם הזה שתי החברות גם יעבדו ביחד על פעולות מקומיות ובינ"ל שמיועדות לאפשר את הזמינות הגלובלית והאימוץ הרחב של דלקי מטוסים סינתטיים.

החתירה של אריון לנסיעה מהירה יותר מנקודה לנקודה מתחילה עם ההשקה של מטוס המנהלים העל-קולי AS2®. AS2®, שתוכנן להיות אחראי מבחינה סביבתית מיסודו מהטיסה הראשונה, הוא המטוס העל-קולי הראשון שתוכנן להפעלה בדלק סינתטי מהונדס 100% ולהגעה למהירויות על-קוליות ללא צורך במבער אחורי.

הייצור של 300 מטוסי AS2® מתוכנן בעשור הראשון של הייצור. AS2® יהיה המטוס הראשון שיורכב במטה הגלובלי החדש של החברה בפארק אריון במלבורן, פלורידה. הפרויקט בחזית הקידמה -- המופעל על ידי טכנולוגיה מקיימת -- יכלול פעילות מטה יחד עם קמפוס משולב למחקר, תכנון, בנייה ותחזוקה של המטוסים העל-קוליים של החברה.

אודות אריון:

אריון Aerion מבוססת על אמונת הליבה לקרב אנשים. החזון של החברה הוא עתיד שבו אנשים יוכלו לנסוע בין כל שתי נקודות על כדור הארץ בתוך שלוש שעות באמצעות רשתות תחבורה חדשות -- המופעלות על ידי פתרונות של אנרגיה נקייה ומאפשרות עולם שבו מרחק הוא כבר לא מחסום. נקודת ההתחלה היא טיסה על-קולית בת קיימא, בהובלת מטוס המנהלים העל-קולי הראשון בעולם -- AS2®. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.aerionsupersonic.com.

אודות נטג'טס

נטג'טס NetJets התחילה כחברה הראשונה לטיסות שכר וניהול של מטוסים פרטיים והובילה את הענף יותר מ-55 שנים. ואז ב-1986 היא חוללה בו מהפיכה עם הרעיון של בעלות משותפת והמשיכה ליצירת צי המטוסים הפרטיים הכי גדול ומגוון בעולם. כיום נטג'טס גאה להיות חברה של Berkshire Hathaway שידועה במחויבות הבלתי מעורערת שלה לבטיחות, שירות וגישה גלובלית ללא משתווים. הגודל המוביל בענף של אריון והמודל העסקי שלה נותנים לנטג'טס ולבעלים שלה קיימות פיננסית שאפשר לסמוך עליה שלא דומה לאף חברה אחרת בענף. נטג'טס תמשיך להיות הבחירה המועדפת של הנוסעים הכי מבינים בעולם עוד דורות בעתיד. למידע נוסף על חברת התעופה הכי מהימנה ואמינה בעולם, בקרו בבקשה באתר www.netjets.com.

אודות FlightSafety International

FlightSafety International היא חברה ראשונה במעלה שמכשירה אנשי תעופה מקצועיים ומספקת מדמי טיסה, מערכות חזותיות ותצוגות לארגונים מסחריים, ממשלתיים וצבאיים. המדריכים המאוד מיומנים של FlightSafety מספקים יותר מ-1.4 מיליון שעות הכשרה בשנה לטייסים, טכנאים ואנשי מקצועות תעופה אחרים מ-167 מדינות וטריטוריות עצמאיות. FlightSafety מפעילה את הצי הגדול ביותר בעולם של מדמי טיסות מלאות מתקדמים במרכזי לימוד ואתרי הכשרה בארצות הברית, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, הונג קונג, הודו, יפן, הולנד, נורבגיה, דרום אפריקה ובריטניה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.flightsafety.com.

קובץ מצורף:
• AER_NetJets_FoggyMountains

ליצירת קשר

NetJets Media Contact
NetJets
[email protected]

Matthew Clarke, SVP Communications
Aerion
[email protected]

FlightSafety International Media Contact
FlightSafety International
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.