בומברדייה ואסטון מרטין - שני מותגים איקוניים
בומברדייה ואסטון מרטין - שני מותגים איקוניים
LOGO
LOGO
הודעה לעיתונות

בומברדייה ואסטון מרטין מודיעות על כוונה לשתף פעולה וליצור את ההתכנסות האולטימטיבית של ביצועים וסגנון

בומברדייה ואסטון מרטין מודיעות על כוונה לשתף פעולה וליצור את ההתכנסות האולטימטיבית של ביצועים וסגנון

בומברדייה ואסטון מרטין

בומברדייה ואסטון מרטין - שני מותגים איקוניים

הזדמנות בלעדית ללקוחות של מטוסי המנהלים של בומברדייה לעצב את המטוס שלהם בשיתוף פעולה עם יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית
היוזמה משלימה את המובילות המבוססת של בומברדייה בעיצוב

מונטריאול, 3 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

אסטון מרטין ובומברדייה -- שני מותגים איקוניים -- חתמו על מכתב כוונות כדי לשתף פעולה בשירותי עיצוב לפי הזמנה של מטוסי המנהלים של בומברדייה.

שיתוף הפעולה ייתן ללקוחות הזדמנות לחוויית עיצוב ייחודית אמיתית, באמצעות מפגש של המוחות היצירתיים הטובים היותר מענפי מכוניות היוקרה והמטוסים הפרטיים.

"הלקוחות האנינים של בומברדייה התרגלו לצפות לטיסה החלקה שהיא סימן ההיכר של המוצרים שלנו ולגישה הבלתי מתפשרת של החברה בנוגע לעיצוב, ביצועים ואמינות בכל רמה של התיק שלנו", אמר פיטר ליקוראי, סגן נשיא בכיר, מכירות ושיווק, מטוסים חדשים, בומברדייה. "נשמח להוסיף היבט חדש לחוויה הזאת שמתעלת את הגישה האסתטית המובחנת של אסטון מרטין".

אסטון מרטין ובומברדייה ידועות בכך שהן יוצרות יצירות מופת של הנדסה שבהן החשיבות של הסגנון אף פעם לא משנית. הרצון הזה לשתף פעולה מבטא דחף משותף לחדש ולפתוח אפשרויות חדשות בחוויית תא הנוסעים של מטוסי המנהלים Challenger ו-Global של בומברדייה.

"לאסטון מרטין יש קבוצה מאוד מעודנת של עקרונות לעיצוב רכב, שמונעת על ידי יישום קפדני של פרופורציה, אומנות וחדשנות טכנית", אמר סגן הנשיא ומנהל הקריאייטיב הראשי של אסטון מרטין מארק רייכמן. "הלקוחות של בומברדייה שותפים לרצון של הבעלים שלנו באמירות עיצוביות עכשוויות ייחודיות. אנחנו באמת נרגשים מהאפשרות לשתף פעולה עם צוות העיצוב המיומן של בומברדייה כדי להפגיש את מומחיות העיצוב של שתי החברות. המטוסים Challenger ו-Global יתנו לנו הזדמנות להעלות את העיצוב של בומברדייה לגבהים חדשים".

תאי הנוסעים של מטוסי המנהלים שזכו בפרסים של בומברדייה מציעים מרחב, יצרניות ונוחות בחוויה ללא מקבילים שמשפרת אותה גם טיסה חלקה שהיא סימן היכר. חידושים בתא הנוסעים כמו קולקציית המושבים הרשומים כפטנט Nuage והמערכת המתוחכמת Pũr Air מדגישים את המחויבות הבלתי מתפשרת של בומברדייה לנוחות והשלומות של הנוסעים.

התיק המחודש של מטוסי ה-Global עם תא נוסעים גדול וטווח טיסה ארוך של בומברדייה קיבל שבחים על העיצוב כולל פרסי היאכטות והתעופה הבינ"ל על קולקציית המושבים Nuage ופרס הנקודה האדומה היוקרתי על עיצוב המוצר למטוס Global 7500. הפלטפורמה הכי נמכרת של בומברדייה שזכתה בפרסים רבים Challenger היא בחירה מובילה בקרב מחלקות תעופה של חברות מובילות ומפעילי טיסות שכר בכל העולם.

אודות אסטון מרטין

אסטון מרטין לגונדה היא קבוצה של רכב יוקרה שמתמקדת ביצירה של מכוניות ורכבי פנאי/ שטח יוקרתיים. המותג האיקוני אסטון מרטין משלב את הטכנולוגיה הכי חדישה, עבודת יד יוצאת דופן ועיצוב על-זמני כדי לייצר דגמים הכוללים את Vantage, DB11, DBS Superleggera ורכב הפנאי/ שטח החדש DBX. אסטון מרטין לגונדה שהמטה שלה בגיידון, אנגליה יוצרת ומייצאת מכוניות שנמכרות ב-54 מדינות ברחבי העולם. לגונדה הוקמה ב-1899 ואסטון מרטין ב-1913. שני המותגים נפגשו ב-1947 כשנרכשו על ידי סר דייוויד בראון המנוח.

אודות בומברדייה

בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

חדשות ומידע זמינים באתר www.bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @bombardierjets.

Bombardier, Challenger, Global, Global 5500, Global 6500, Global 7500, Nuage and Pũr Air are unregistered or registered trademarks of Bombardier Inc. or its subsidiaries.

ASTON MARTIN and the Aston Martin “wings” are registered trademarks of Aston Martin Lagonda Limited..

למידע נוסף:

Bombardier
Louise Solomita
+1-514-855-5001, ext. 25148
[email protected]
Aston Martin
Raphaele Loheac-Derboulle
Press Officer, Lifestyle Communications
Mobile: +44 (0)7801 265126
[email protected]

הערה לעורכים:

כדי לקבל את ההודעות לעיתונות שלנו, בקרו בסעיף RSS Feed

תמונת יח"צ קשורה נמצאת כאן בקישור:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/78943e64-f923-4036-b2a5-45c50f06c443

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.