לוגו אסקיולינק
לוגו אסקיולינק
NowSecure Logo
NowSecure Logo
ניר בר נתן. צילם: רומן בויצוב
ניר בר נתן. צילם: רומן בויצוב
הודעה לעיתונות

חטיבת הסייבר של SQLink חתמה הסכם לשיווק והטמעת פתרונות NowSecure בישראל

== CyberLink, מקבוצת SQLink חתמה על הסכם שת"פ לשיווק ולהטמעת מערכת בדיקות החוסן לאפליקציות מובייל של חברת NowSecure האמריקאית, בישראל.
==

חברת NowSecure, פיתחה פלטפורמת SAAS לבדיקות חוסן של קודי אפליקציה לניידים והיא נחשבת לחלוצה ומומחית בתחום זה. החברה מספקת פלטפורמה זו ללקוחות רבים בשוק האמריקאי ולאחרונה החליטה להיכנס לישראל בשל הפוטנציאל הגבוה הגלום בשוק זה. לצורך כך בחרה בחטיבת הסייבר של SQLink להיות המפיצה והמטמיעה שלה בישראל.

הפתרון המוצע יהיה מבוסס כשירות מנוהל ויוצע בשני מסלולים: במסלול רגיל ובמסלול מתקדם. במסלול הרגיל לא תהיה הגבלה על כמות הבדיקות לשנה, תתבצע סימולציה של התקנת הקוד הן על מערכת הפעלה מסוג Android והן על מערכות הפעלה מסוג iOS. במסלול זה תתבצענה 3 בדיקות נוספות: קוד סטטי, קוד דינמי וקוד התנהגותי, על כל אחת ממערכות ההפעלה. במסלול המתקדם יוצע כל הנ"ל, בתוספת ביצוע התאמות לחלקים ספציפיים באפליקציה, בדיקות מימשק לצד שרת ועוד.

ניר בר-נתן, CISO & Director of Cyber Security Services בקבוצת אסקיולינק
, אומר: "אין היום בשוק הישראלי פתרון המציע את מכלול הבדיקות הנ"ל במודל זה ובמחיר סביר. השיטות המסורתיות לביצוע PT באפליקציות מובייל כבר אינן רלוונטיות יותר, תדירות השינויים באפליקציות מהסוג הזה הינה גבוהה ומוצרי NowSecure מספקים פתרון אשר מאפשר גמישות בהרצת הבדיקות מתי שרוצים כמה שרוצים ובעלות/תועלת גבוהה. הפתרונות הללו מתאימים הן ללקוחות קצה המפתחים אפליקציות מובייל בתוך הארגון והן לחברות פיתוח שמחויבות לבצע פיתוח מאובטח ללקוחות שלהם, זאת לצד יכולות בעלות תועלת גבוהה להציע זאת כשרות ללקוחות שלהם. אין ספק שלפתח אפליקציות מאובטחות זה שם המשחק בוודאי כשמדובר באפליקציות המחזיקות מאגרי נתונים ועוד יותר כשמדובר באפליקציות צרכניות".

כאן המקום לציין כי כיום כ- 70% מהמדיה הדיגיטלית נצרכת באמצעות אפליקציות המובייל והתוקפים מודעים לזה. תעבורת האינטרנט עוברת בקצב גבוה לצריכה באמצעות אפליקציות מובייל ולכן רמת אבטחת המידע באזור הזה חייבת להשתפר. רשתות ה 5G יאיצו עוד יותר את התהליך של פיתוח אפליקציות למובייל, ולכן חשוב שבעתיים לעשות זאת נכון בהיבט של אבטחת המידע כדי למנוע מצבים לא נעימים של פריצה לאפליקציות, זליגת מידע לקוחות וכו'.

שיתוף פעולה זה הינו בנוסף לכלים ופתרונות מתקדמים שהתווספו לאחרונה לסל השירותים של סייברלינק, מה שממצב אותה כשחקן מוביל בשוק הסייבר המקומי.

קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, הינה ספקית מובילה בארץ של פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה.

החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף ועדכני של שירותים מתקדמים בעולמות של טכנולוגיה ופיתוח, דיגיטל, BI ואנליטיקה, בדיקות ואוטומציה, אבטחת מידע, יועצים ומומחים, תשתיות והכשרות טכנולוגיות.

קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.
https://www.cyberlink.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.