הודעה לעיתונות

מובילת האדטק אפגרד וחלוצת המציאות הרבודה EyeWay Vision יוצרות שותפות כדי ליצור חוויית לימוד של מציאות רבודה יחידה מסוגה

מובילת האדטק אפגרד וחלוצת המציאות הרבודה EyeWay Vision יוצרות שותפות כדי ליצור חוויית לימוד של מציאות רבודה יחידה מסוגה

~ המהלך שם את אפגרד ו-EyeWay Vision בחזית של הכללת מציאות מעורבת כדי לשפר את חוויות הלמידה של הלומדים של אפגרד ~

מומבאי, הודו וסן חוזה, קליפורניה, 14 באפריל 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

אפגרד upGrad, חברת ההשכלה הגבוהה המקוונת הגדולה ביותר בדרום מזרח אסיה, ו-EyeWay Vision הודיעו על השותפות שלהן, שמאפשרת לאפגרד להיות חברת האדטק ההודית הראשונה עם חוויית למידה מבוססת מציאות רבודה משופרת. EyeWay Vision Ltd, חברה ישראלית שמפתחת פלטפורמת מציאות רבודה לבישה חדשנית, תביא מציאות רבודה אופפת יחידה מסוגה ללומדים של אפגרד.

שוק הלמידה המתוקשבת הגלובלי הוערך ב-144 מיליארד דולר ב-2019 וחזוי להגיע ל-374.3 מיליארד דולר עד 2026, לפי חברת מחקרי השוק Facts and Factors. שוק המציאות המדומה והרבודה חזוי להגיע ליותר מ-67 מיליארד דולר בכל העולם עד 2024, לפי חברת הניתוחים של המציאות המדומה/ רבודה Digi-Capital. לאפגרד יש יותר ממיליון לומדים ביותר מ-50 מדינות, והיא רשמה קצב הכנסות שנתי של 165 מיליון דולר בשנת הכספים 2021.

"השותפות עם אפגרד היא ההזדמנות המושלמת להשתמש בטכנולוגיית המציאות הרבודה המתקדמת של EyeWay Vision כדי לשפר את כל חוויית הלמידה על ידי הפיכתה באופן חסר תקדים לאופפת וללא הסחות דעת, ולמשחק את הלמידה המקוונת כדי להשיג שיעורים גבוהים של השלמת קורסים. המציאות הרבודה היוצאת דופן של EyeWay Vision משתמשת בעקיבת עין, הקרנה ישירה על הרשתית והקרנה מגוממת כדי ליצור שיפור פי עשרה בהשבחה החזותית. זה יכול לשבש שווקים של מיליארדי דולרים כמו טכנולוגיה חינוכית (אדטק)שבהם חוויה חזותית ללא רבב היא המפתח לערך של המשתמש", אמר ד"ר ניקהיל בולרם, המנכ"ל של חברת הבת EyeWay Vision Inc. בעמק הסיליקון, שאחראית על הבאת מוצרים לשוק. ד"ר בולרם הוא מומחה ידוע למציאות מדומה/ רבודה, לשעבר מנהל התצוגה בגוגל, ופרופסור מן המניין נלווה באוניברסיטת קרנגי מלון, פרופסור אורח במכון הטכנולוגי ההודי (IIT) בגנדינאגר, הודו ופרופסור מבקר לשעבר באוניברסיטה של קליפורניה, ברקלי.

חלוצת המציאות הרבודה הישראלית מפתחת מוצרים המבוססים על טכנולוגיית מציאות רבודה אופפת מתקדמת, שמאפשרת צורות חדשות של בידור אופף, למידה דיגיטלית, מסחר אלקטרוני ויישומים עסקיים אחרים. שתי החברות, EyeWay Vision ואפגרד, שותפות לאותו חזון של יצירת חוויות לימוד אופפות מאוד משופרות שהלקוחות יכולים לגשת אליהן בכל זמן מכל מקום.

רוני סקרובאלה ופלגום קומפלי, המייסדים המשותפים של אפגרד, אמרו בהודעה משותפת: "באפגרד אנו מאמינים בהבאת הטכנולוגיה הכי טובה והכי עדכנית כדי לשפר את חוויית הלמידה של הלומדים שלנו. השותפות עם EyeWay Vision היא צעד פורץ דרך שבו אנו בוחנים את הפיתוח של סביבת למידה אינטראקטיבית תלת מימדית רבודה כדי שהלומדים שלנו יישארו מעורבים. המהלך הזה לא רק ישבש את שוק האדטק בכללותו, הוא גם יתרום לחזון שלנו להפוך את החינוך ברמה העליונה לסטנדרט".

אב הטיפוס של EyeWay Vision מציע תחום דינמי מאוד גבוה, עם בהירות שנעה מ-20 אלף ניט מאוד בהיר ועד לרמה שחורה מאוד נמוכה של 0.1 ניט, שמאפשר להשתמש בו בפנים ובחוץ בכל סוגי התאורה. הוא מציע סולם צבעים מאוד רחב (Rec 2020), רזולוציה של הרשתית, שדה ראייה רחב באופן טבעי ומיקוד דינמי, ומציג תוכן דיגיטלי עשיר וטבעי שנראה מציאותי לגמרי. אב הטיפוס צפוי להיות זמין לקראת הרבעון הרביעי של 2021.

ג'רמי ביילנסון, פרופסור למציאות מדומה באוניברסיטת סטנפורד, מנהל מייסד של המעבדה הווירטואלית לאינטראקציה אנושית של סטנפורד, וחבר במועצה המייעצת של EyeWay Vision, הסביר: "אם יש דבר אחד שהמגיפה לימדה אותנו, הוא שהלמידה הדיגיטלית מצליחה והיא כאן כדי להישאר. השלב הבא של המהפיכה הווירטואלית הזאת יהיה להשתמש ביותר טכנולוגיה אופפת. מציאות רבודה נראית מבטיחה להיות כלי אדיר ללמידה, אבל היא עדיין לא המריאה בגלל מגבלות שקשורות לשדה הראייה, הבהירות ותחום הצבעים של תמונות והרזולוציה. EyeWay Vision יצרה מערכת נהדרת כדי להתגבר על האתגרים האלה, ואין שום דבר כמותה בשוק כיום. אני נרגש שהלמידה הדיגיטלית תהיה יותר אופפת, ולעזור ל-EyeWay Vision להיות מובילה בתחום הזה".

"ההכללה של טכנולוגיית מציאות רבודה בלמידה מקוונת הוא יישום משכנע שיוצר חוויית למידה אופפת שיוצרת מעורבות לתלמידים בחינוך הדיגיטלי", אמר אנתוני ראו, פרופסור סייוויורק ומשפחת ווקר להנדסת חשמל ומחשבים באוניברסיטת קרנגי מלון. "השותפות של EyeWay Vision ואפגרד יכולה לסלול את הדרך לחוויית למידת דיגיטלית חדשה שיכולה להיות העתיד של הלמידה המקוונת", המשיך.

דרך השותפות הזאת, אפגרד תשתמש במערכת המותאמת של EyeWay Vision כדי לחקור את הפיתוח של חוויות לימוד ותוכניות מקוונות המחוזקות על ידי מציאות רבודה. בשלב מתקדם, EyeWay Vision ואפגרד עשויות לכלול שותפים מאוניברסיטאות שיצטרפו לתוכנית פיילוט. המהלך הזה יכול להפוך את אפגרד לחברת האדטק ההודית הראשונה ואחת מהבודדות בעולם שתכליל מציאות מעורבת כדי לשפר את חוויית הלמידה של הלומדים המקוונים שלה. EyeWay Vision מפתחת עכשיו אב טיפוס של מציאות רבודה אופפת שנלבש על הראש. אב הטיפוס הזה ישמש כדי לאפשר חוויית למידה של מציאות רבודה אופפת שתפותח עוד על ידי אפגרד ושותפי התוכן שלה.

אודות אפגרד

אפגרד upGrad היא מובילה הודית בהשכלה גבוהה מקוונת, המציעה 100+ קורסים בנתונים, טכנולוגיה, ניהול, אומנות וכדומה, בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות כמו בית הספר למינהל עסקים דיקין (אוסטרליה), דיוק CE (ארה"ב), אוניברסיטת המדינה של מישיגן (ארה"ב), אוניברסיטת ג'ון מור בליברפול (בריטניה), IIT מדראס (הודו), IIM קוז'יקודה (הודו), וכדומה. אפגרד היא חברת ההזנק מספר אחת של הודו (LinkedIn’s Top Startups 2020) וכלולה ברשימת Global EdTech 50 של GSV. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של אפגרד www.upgrad.com.

אודות EyeWay Vision

EyeWay Vision מפתחת מערכות מציאות רבודה לבישות חדשניות שמעניקות חוויה אופפת אמיתית תוך כדי תנועה. EyeWay Vision Ltd. הוקמה ב-2014 בישראל, וגייסה מימון של 46 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים בכללם Samsung Next, Verizon Ventures, Horizons Ventures, ICONIQ Capital ו-OurCrowd. הטכנולוגיה הקניינית של EyeWay מוגנת על ידי 17 פטנטים שפורסמו או תלויים ועומדים. למידע נוסף על EyeWay Vision, בקרו בבקשה באתר http://eyeway-vision.com.

למידע נוסף:

EyeWay Vision:
Deborah Lamascus, [email protected], +1 (415) 379-0398 (media)
Adam Dunsky, [email protected] (business inquiries)

upGrad:
Sohini Sen, [email protected] (media)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.