הודעה לעיתונות

ג'קדה משתפת פעולה עם קולמיינר כדי לאמן נציגי שירות ולהפוך מטלות לאוטומטיות באמצעות סיוע לנציגים

ג'קדה משתפת פעולה עם קולמיינר כדי לאמן נציגי שירות ולהפוך מטלות לאוטומטיות באמצעות סיוע לנציגים

הפתרון המשולב מאפשר לארגונים לסייע לנציגים במרכזי שירות בזמן אמת, להפחית את זמן הטיפול הממוצע, שיעור הטעויות וזמן הקליטה

אטלנטה, 15 באפריל 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada, Inc., הספקית המובילה של פתרונות סיוע בזמן אמת לנציגי שירות, הודיעה על שותפות טכנולוגית אסטרטגית חדשה עם CallMiner, הספקית המובילה של ניתוח דיבור ותקשורת עם לקוחות.

על שימוש מתואם בפלטפורמה Eureka של קולמיינר ובפלטפורמת האוטומציה דלת הקוד Interact של ג'קדה, ארגונים יכולים לבנות ולהפעיל במהירות סיוע בזמן אמת לנציגים ופתרונות אחרים של אוטומציה חכמה.

מרכזי שירות יכולים להשתמש בסיוע בזמן אמת לנציגים כדי לנתח תקשורת קולית בין לקוחות ונציגים בזמן אמת, להפוך לאוטומטיות מטלות חוזרות ולהנחות נציגים ברגעים שהכי חשובים בזמן תקשורת חיה עם לקוחות.

כמה מהיכולות הכי פופולריות של סיוע לנציגים הן כלהלן:

  • זרימות עבודה שהופכות תהליכים לאוטומטיים ומנחות נציגים בכל שלב של שיחה עם לקוח.
  • בוטים של RPA (אוטומציה רובוטית של תהליכים) שהופכים לאוטומטיות עבודות כפיים בשולחן העבודה של הנציג.
  • מסייעים אוטומטיים עונים על שאלות באופן פרואקטיבי ומעלים פריטים רלבנטיים בזמן הנכון, וגם בוטים מאמנים שמציעים עצות בזמן כדי שהסוכן ישתפר.

קל להתחיל עם סיוע לנציגים. מנתחים עסקיים יכולים לתכנן את המסייע למציגים בכלי תכנון חזותי על ידי הקשות עכבר, לא קוד. הניתוחים אחרי השיחה והתובנות בזמן אמת של קולמיינר עוזרים למסייע לנציגים לספק חוויות נציג ולקוח יותר מותאמות אישית. כשהם מוכנים, מרכזי שירות יכולים להפעיל את המסייע לנציג, לנטר את השימוש בו ולחזק ברציפות KPIs רלבנטיים על ידי כיוונון שלו לפי הצורך.

"אנחנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם קולמיינר ולעשות עוד צעד חשוב למימוש החזון שלנו לגבי סיוע לנציגים, כי הלקוחות שלנו נרגשים מהכוח המשולב של ניתוח שיחות בזמן אמת ואוטומציה רובוטית של שולחן העבודה", אמר יואל גולדנברג, מנהל מוצר ראשי בג'קדה.

ג'קדה הוכיחה את היכולת שלה לממש את הטיעון עסקי של סיוע לנציגים על ידי הפחתת זמן הקליטה של נציגים ב-75%, הטעויות ב-90% ונטישת הסוכנים ב-20%. השותפות מתבססת על ההובלה בענף הזאת בכך שהיא מאפשרת לארגונים להגדיל את האוטומציה והיעילות של מרכזי השירות, וזה מביא תועלת בכל הארגון.

"על ידי שילוב הכוח של ניתוח השיחות של קולמיינר עם היכולת של ג'קדה להנחות נציגים ולהפוך עבודות כפיים לאוטומטיות בזמן אמת, אנחנו מקלים על ארגונים להכניס שיפורים במרכז השירות ובכל העסק שלהם", אמר ג'ף גלינו, מייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי בקולמיינר. "אנחנו נרגשים מהתועלת שהשותפות הזאת ללא ספק תביא ללקוחות המשותפים".

למידע נוסף על השותפות הזאת, לצפות בהדגמה חיה ולתקשר עם המומחים שלנו, הירשמו לוובינר הזה: Make Every Agent Your Best Agent With Real-time Speech Analytics and RPA

אודות קולמיינר

קולמיינר CallMiner היא מובילה מוכרת בענף התוכנה לניתוח דיבור, שקוצרת תובנות לקוחות ותפעוליות חשובות מתקשורת רב ערוצית עם לקוחות. יחד עם הלקוחות והשותפים שלנו, הפלטפורמה שלנו מייעלת את מרכז השירות, נותנת חוויה חיובית ללקוחות ולעובדים ומשפרת משמעותית את ביצועי החברה בסך ההכנסות ובשורת הרווח.

אודות ג'קדה

ג'קדה Jacada היא ספקית מובילה של תוכנה לאוטומציה של מרכזי שירות, שמוכרת בזכות היכולות המשולבות שלה בנציגים וירטואליים חכמים ואוטומציה רובוטית של תהליכים. מובילים במרכזי נתונים וחוויית הלקוח בחברות Fortune 1000 סומכים על ג'קדה בסיוע ללקוחות ולנציגי השירות ברגעים שחשובים. מנתחים עסקיים ומפתחים משתמשים בפלטפורמת האוטומציה דלת הקוד שלנו כדי לבנות ולהפעיל במהירות פתרונות של סיוע בזמן אמת לנציגים שמשתמשים בבינה מלאכותית ו-RPA תוך שבועות ולממש תשואה על ההשקעה תוך חודשים.

לשאלות מהעיתונות, התקשרו עם סקוט מריט בטלפון 770-361-5900 או מייל [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.