הודעה לעיתונות

עדכון עסקי של CoreCard®: קורקרד יוצרת שותפות עם Al Ansari Exchange כדי להציע עיבוד של כרטיסים משולמים מראש מרובי מטבעות

עדכון עסקי של CoreCard®: קורקרד יוצרת שותפות עם Al Ansari Exchange כדי להציע עיבוד של כרטיסים משולמים מראש מרובי מטבעות

דובאי, איחוד האמירויות, 19 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

CoreCard Software, DMCC. (חברת בת של Intelligent Systems Corporation [NYSE American: INS]), הספקית הבינ"ל המובילה של פתרונות טכנולוגיים ושירותי עיבוד חדשניים של כרטיסים משולמים מראש ואשראי לשוק הטכנולוגיות והשירותים הפיננסיים, הודיעה היום על שותפות עם Al Ansari Exchange, חברה באיחוד האמירויות שעוסקת במטבע חוץ והעברות כספים לכל העולם.

במסגרת השותפות הזאת קורקרד מספקת שירותי עיבוד של כרטיסים משולמים מראש לכרטיס הנסיעות מרובה המטבעות ויזה פלטינה של Al Ansari Exchange. אפשר להשתמש בכרטיס הזה אצל כל סוחר בכל העולם שמקבל ויזה ואפשר להטעין אותו באחד משבעה עשר מטבעות שונים, מה שהופך אותו לדרך הכי חכמה, בטוחה ונוחה לנסוע וגם ליהנות ממגוון רחב של הטבות והצעות בלעדיות.

ההתקנה הזאת גם מציגה את היכולת של קורקרד לארח את שירותי העיבוד שלה בענן, שאיפשרה לקצר את זמני ההתקנה תוך השגת אמות המידה הגבוהות ביותר של חוסן והיכולת לגדול בקלות כדי להתאים לעסק שצומח במהירות.

מוחמד ביטאר, סגן המנהל הכללי, Al Ansari Exchange, אמר: "Al Ansari Exchange משקיעה מאמץ רב כדי לתת ללקוחות שלה שירותים מהמעלה הראשונה באמצעות הטכנולוגיות הכי מתקדמות ופתרונות חדשניים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם פלטפורמה מודרנית כמו קורקרד ולשלב את הטכנולוגיה שלה במערכת שלנו כדי לשפר עוד את החוויה של הלקוחות שלנו כשהם משתמשים בכרטיס הנסיעות של Al Ansari Exchange".

לי בלייר, המנהל הכללי של קורקרד בדובאי, אמר: "זה יום גדול למשרד החדש של קורקרד בדובאי. אנחנו שמחים להביא את הפלטפורמה ויכולות העיבוד המובילים בשוק של קורקרד לאזור וגאים לעבוד עם Al Ansari Exchange כדי לספק מוצר כה מרגש ללקוחות שלה".

אודות קורקרד

CoreCard Software, ספקית מובילה של מערכות ניהול ושירותי עיבוד כרטיסים, מציעה מערך של פתרונות לניהול חשבונות כדי לתמוך בדרישות המורכבות של ענף השירותים הפיננסיים הגלובלי המתפתח. פתרונות התוכנה CoreCard® מספקים את הפלטפורמה הכי עשירה בתכונות וגמישה בשוק לעיבוד וניהול מגוון שלם של מוצרי כרטיסים כולל משולמים מראש/ ערך צבור, ארנקים מרובי מטבעות, הנפקת כרטיסים וירטואליים, מימון מיידי, הלוואות קטנות, הלוואות בנקודת המכירה, כרטיסי ציי רכב, אשראי, חיוב, מסחריים, ממשלתיים, בריאות ומותג פרטי וגם חשבונות חייבים והלוואות. המטה של קורקרד נמצא בנורקרוס, ג'ורג'יה עם משרדים נוספים בהודו, איחוד האמירויות ורומניה. קורקרד היא חברת בת של Intelligent Systems Corporation [NYSE AMERICAN: INS].

למידע נוסף, תשלחו מייל אל [email protected] או בקרו באתר www.corecard.com.

אודות Al Ansari Exchange

Al Ansari Exchange, חברת המרת מט"ח מובילה באיחוד האמירויות עם רשת הסניפים הכי גדולה, הוקמה ב-1996. הסניף הראשון שלה התחיל כשלוחה של עסק מסחר כללי משגשג על ידי משפחת אל אנסרי, שהוקמה בעיקר כדי לענות על צורכי המרת מט"ח והעברות כספים של שותפי המסחר והלקוחות של משפחת אל אנסרי.

החברה התרחבה ליותר מ-190 בכל המדינה, שהפכו אותה לחברת המרת המט"ח הכי גדולה ופופולרית באיחוד האמירויות כיום. היא מעסיקה יותר מ-2,500 עובדים רב לשוניים שמשרתים יותר מ-2.5 מיליון לקוחות בכל חודש. היא אחת מחברות המרת המט"ח הראשונות במדינה ששילבה חדשנות וטכנולוגיות דיגיטליות במערכות ובפלטפורמות שלה. הפעילות שלה הגיעה לשיא עם ההשקה של היישום הסלולרי של Al Ansari Exchange ב-2018. כיום היישום מדורג במקום הכי גבוה מבין חברות המרת המט"ח של איחוד האמירויות ב-Google Play ו-Apple Store עם יותר ממיליון הורדות עד היום ויותר מ-200,000 משתמשים פעילים בכל חודש.

למידע נוסף, אנא בקרו ב- www.alansariexchange.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.