LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

החברות NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית כדי להביא את מחקרי תעשיית הרכב שאין שני להם לשווקים עיקריים

החברות NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית כדי להביא את מחקרי תעשיית הרכב שאין שני להם לשווקים עיקריים במגמת צמיחה

תובנות הנובעות מנתונים ידווחו על התאוששות תעשיית הרכב לאחר מגיפת ה- 19-COVID

סינגפור, 20 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

חברת NielsenIQ, מובילה בתעשייה בקנה מידה עולמי, יחד עם חברת J.D. Power, מובילה עולמית בניתוח נתונים ובמידע על צרכנים, הכריזו היום על כוונתן להשיק הסכם התקשרות אסטרטגית רב-לאומי להבאת נתונים מדידים של מחקרים העוסקים בחוויית הלקוח בתעשיית הרכב כמו גם להבאת ניתוח נתונים מעמיק של התעשייה לשווקים ראשיים במגמת צמיחה כגון הודו, דרום מזרח אסיה והמזרח התיכון.

בהמשך לנוכחות השוק החזקה של NielsenIQ ולמומחיותה העמוקה של J.D. Power בתעשייה, ההתקשרות ביניהם תציג את הנתונים המדידים של מחקרי תעשיית הרכב של J.D. Power, המוכרים כיעד הנכסף בתעשייה, בשילוב הפלטפורמות הדיגיטליות החדשות והמבוססות טכנולוגיה של NielsenIQ יחד עם שירותים נוספים בעלי ערך, כגון ניתוחי האזנה חברתית.

שילוב היכולות של NielsenIQ ו-J.D. Power יאפשר ללקוחות תעשיית הרכב לתכנן אסטרטגיות לעתיד על בסיס כלים ותובנות הנובעים מהנתונים. בזמן שהכלכלה העולמית מתאוששת מהמגיפה, קבלת החלטות הנובעת מנתונים הופכת לחשובה יותר מתמיד. גישה לנתונים מדויקים, ניתוחים מתמטיים ומגמות בהתנהגות הצרכן תסייע למקבלי ההחלטות להבין את רצונות וצרכי הלקוחות, מה שיוביל לייצור כלי רכב שהוכחו כבעלי ביקוש.

"בעולמנו היום הפועל בקצב מהיר, חזון עיקרי של NielsenIQ הוא ליצור את ההתקשרויות הטובות ביותר המספקות ללקוחות הצעות בעלות ערך שאין דומה להן, באמצעות שילוב של ההצעות הייחודיות שלנו יחד עם הטוב ביותר שיש לעולם החיצוני להציע", אמר פראסאן באסו, מנהל עולמי, התקשרויות אסטרטגיות וורטיקלים חדשים. "אנחנו נרגשים מכך ש- NielsenIQ ו-J.D. Power, שתי חברות מובילות בקנה מידה עולמי, בעלות מוניטין ונחשבות לטובות ביותר בתחומן, שילבו כוחות כדי להציע את השילוב היוצא מן הכלל של מתן ייעוץ ללקוח והבנת השוק יחד עם מומחיות בתעשיית הרכב דרך סינדיקציה".

"חקר הנתונים, האנליטיקה והנתונים המדידים של J.D. Power הם הסטנדרט בתעשייה ברוב העולם, והתקשרות זו תאפשר ליצרני רכב עולמיים להשתמש במבנה אחד עבור הנתונים המדידים וליישם אותו בכל השווקים בהם הם פועלים", אמר דאג בטס, נשיא עולמי של תחום הרכב ב-J.D. Power. "הדבר יניע ליעילות למבנה ולארגון לשם שיפור המוצר והשירות עבור הלקוחות שלהם. הנוכחות החזקה של NielsenIQ הופכת אותה לשותפה הטובה ביותר להבאת שירות זה לשווקים הללו".

צוות התובנות של NielsenIQ לגבי הצרכנים, בהובלת ג'ו אליס, מנהל עולמי של תחומי רכב טכנולוגיה תקשורת ופיננסים, ינהל פעילויות בתוך השווקים, כולל מכירות, מתן שירות, איסוף נתונים ובקרת איכות. השילוב של הנוכחות המקומית של NielsenIQ, השירות ללא רבב שלהם והחוסן שלהם בתהליכים בשטח, יחד עם כושר ההמצאה של J.D. Power בגישתה חובקת העולם בהתייחס לנתונים מדידים לגבי איכות, שירות ומכירות בתעשיית הרכב, יספקו נתונים ותובנות מרחיקי לכת להבטחת הלקוחות לעתיד.

על NielsenIQ

NielsenIQ היא מובילה בהשקפתה ההוליסטית והבלתי משוחדת בנוגע להתנהגות צרכנים, בכל העולם. חברת NielsenIQ, המונעת ע"י פלטפורמת נתוני צרכנים חדשנית כמו גם יכולות אנליטיות עשירות, מאפשרת קבלת החלטות אמיצה ובטוחה לחברות של מוצרי צריכה ולקמעונאים המובילים בעולם.

באמצעות השימוש בסדרות של נתונים מקיפים ובמדידת כל העסקאות באופן שווה, NielsenIQ מספקת ללקוחות מבט קדימה לתוך התנהגות הצרכן על מנת לייעל את הביצועים לרוחב כל פלטפורמות הקמעונאות. הפילוסופיה הפתוחה שלנו בנוגע לאינטגרציית נתונים מאפשרת את הסדרות המשפיעות ביותר של נתוני הצריכה על פני כדור הארץ. NielsenIQ מספקת את האמת השלמה.

חברת NielsenIQ, בית השקעות של Advent International, פועלת בכ-100 שווקים, המכסים למעלה מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו ב-www.NielsenIQ.com.

על J.D. Power

J.D. Power היא מובילה עולמית בתובנות לגבי צרכנים, שירותי ייעוץ, נתונים ואנליטיקה. חלוצת המשתמשים בנתוני עתק, בבינה מלאכותית (AI) והיא בעלת יכולות מידול אלגוריתמיות בהבנת התנהגות הצרכן. החברה מספקת מודיעין תעשייתי חד וממוקד, במשך למעלה מ-50 שנה, בנוגע לאינטראקציות של הצרכנים עם מותגים ומוצרים. העסקים המובילים בעולם לרוחב תעשיות ראשיות נשענים על הנחיות J.D. Power בנוגע לאסטרטגיות בהתמודדות עם הלקוחות שלהם.

משרדיה הראשיים של J.D. Power ממוקמים בטרוי, מישיגן והחברה בעלת משרדים בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה. למידע נוסף לגבי ההצעות העסקיות של החברה, בקרו
ב-WWW.J.D.POWERower.com/business.

לגלריית תמונות / מולטימדיה:
https://www.businesswire.com/news/home/52413295/en

אנשי קשר
קשרי עיתונות

גיליאן מושר, [email protected], +1-647-282-9714
מלינה מאמידו, [email protected], +357-99422160
גנו אפלר, [email protected], +1-714-621-6224

מקור: NielsenIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.