הודעה לעיתונות

רשת תחנות תחזוקת הקו הכלל עולמית של בומברדייה מתרחבת לאתר העשירי שלה - ז'נבה, שווייץ

• תחנת תחזוקת הקו החדשה של בומברדייה בז'נבה היא העשירית שנפתחה בכל העולם ותספק יכולות שירות משופרות באירופה

  • האתר הוא התוספת האחרונה לרשת שירות הלקוחות המתרחבת במהירות של בומברדייה, שבתהליך של הגדלת טביעת הרגל שלה ב-50%
  • התחנה שנמצאת במרכז חשוב ערוכה למלא את דרישות התחזוקה של הצי הגדל של מטוסי המנהלים Challenger ו-Global של בומברדייה

מונטריאול, 21 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

בומברדייה שמחה להודיע על הפתיחה של תחנת תחזוקת קו בשדה התעופה של ז'נבה. התוספת הכי חדשה הזאת משלימה עוד את שירותי התחזוקה מקצה לקצה שמסופקים על ידי רשת השירותים והתמיכה הגדלה במהירות של בומברדייה באירופה וברחבי העולם.

תחנת תחזוקת הקו החדשה של בומברדייה שנמצאת בז'נבה איירפארק מציעה ללקוחות שירותי תחזוקת קו על ידי טכנאים מאוד מיומנים שמוסמכים לתחזק את מטוסי המנהלים Challenger 300, Challenger 350, Challenger 604, Challenger 605, Challenger 650, Challenger 850 וכל סדרת Global, כולל מטוס הדגל של בומברדייה Global 7500.

"התוספת הזאת היא חלק בלתי נפרד מהמשימה הכוללת שלנו לשפר את תמיכת היצרן עבור המפעילים שלנו באירופה, ואנחנו מאוד שמחים להציע ללקוחות שלנו פתרונות שירות מוכנים להפעלה עבור מטוסים וחברי צוות", אמר ז'ן-כריסטוף גלגר, סגן נשיא בכיר, שירותים ותמיכה, ואסטרטגיה של החברה, בומברדייה. "בהתאם למחויבות שלנו להציע חוויית לקוח יוצאת דופן, אנחנו שמחים לספק ללקוחות שלנו תמיכה מורחבת באירופה".

תחנת תחזוקת הקו החדשה בז'נבה מציעה ללקוחות גישה ל-10,000 מ"ר (יותר מ-107,000 רגל רבוע) של שטחי הנגרים וממוקמת באופן אידיאלי סמוך לטרמינל 3C של מטוסי המנהלים וסוכני הניטול שלו. העובדים בז'נבה איירפארק גם מציעים שירותי פרימיום כמו אחסון מטוסים בהאנגרים בתנאים נקיים ומבוקרי טמפרטורה, בדיקות לחץ אוויר בצמיגים, מילוי מיכלי חמצן, ניקוז מיכלי דלק וניקוי פנים המטוס 24/7.

תחנת תחזוקת הקו החדשה ממשיכה את סדרת ההודעות של בומברדייה בנוגע לשיפורים ברשת שירות הלקוחות הכלל עולמית שלה. ההודעות האלה כוללות את ההרחבה של רשת מרכזי השירות של בומברדייה: ברלין, מיאמי, לונדון- ביגין היל, סינגפור ומרכז השירות החדש שנמסר עליו לאחרונה שייבנה במלבורן, אוסטרליה. בנוסף, תחנות תחזוקת קו חדשות פתוחות ללקוחות במקומות אסטרטגיים בארה"ב ואירופה, ומוצרים ושירותים חדשים מפותחים ומושקים כל הזמן, כולל תוכנית המטוסים המחוברים Smart Link Plus.

כתחנת תחזוקת הקו השביעית באירופה והעשירית בכל העולם, האתר החדש בז'נבה מצטרף לרשת הזוכה בפרסים של בומברדייה שכוללת תשעה מרכזי שירות ו-30 יחידות ניידות של צוותי היענות ללקוחות ברחבי העולם, שכולם מצוידים לתמיכה במטוסי המנהלים Learjet, Challenger ו-Global של בומברדייה. מאז 2017, בומברדייה התחילה להרחיב במהירות את טביעת הרגל של מרכזי השירות שלה בעולם והיא עכשיו בדרך להגדלת טביעת הרגל של תשתית השירותים והתמיכה שלה ב-50%.

אודות בומברדייה

בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

חדשות ומידע זמינים באתר www.bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier

הערה לעורכים

בקרו באתר מטוסי המנהלים של בומברדייה למידע נוסף על המוצרים והשירותים המובילים בענף שלנו.

עקבו אחר @Bombardier בטוויטר על מנת לקבל את עידכונים ואת החדשות האחרונות מבומברדייה.

לקבלת הודעות לעיתונות מטעמנו, בקרו בקטגוריית RSS Feed .

Bombardier, Challenger, Challenger 300, Challenger 350, Challenger 604, Challenger 605, Challenger 650, Challenger 850, Global and Global 7500 are either unregistered or registered trademarks of Bombardier Inc. or its subsidiaries.

לפרטים נוספים:
Matthew Nicholls
Bombardier
+ 1 514-243-8214
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.