הודעה לעיתונות

נטאפ מאיצה את מכוניות אסטון מרטין במירוצי פורמולה 1

אסטון מרטין שבה למרוץ אחרי 60 שנות היעדרות ובכוונתה להסתייע בטכנולוגיות הענן של נטאפ כדי לשפר ביצועי הנהגים ומכוניות המרוץ

חברת NetApp (נטאפ), חברת תוכנה גלובלית המתמקדת בניהול נתונים בענן ובדטה סנטר הארגוני וחברת הרכב אסטון מרטין הכריזו על שיתוף פעולה רחב על רקע חזרתה של החברה הבריטית למרוצי פורמולה 1, אחרי היעדרות של 60 שנה. נטאפ תספק לאסטון מרטין יתרון תחרותי שיתמקד בניצול עוצמת הנתונים, כדי לשפר את ביצועיהם בקבוצת פורמולה 1.

קבוצת פורמולה 1 תסתייע בטכנולוגיה של חברת NetApp לתכנון אסטרטגיות הקבוצה במרוץ שיהיה זמין בהיקף גלובלי ובזמן אמת. ניתן יהיה להפיק בעזרתו ערך רב יותר מהנתונים, בכדי לשפר את ביצועי המכוניות ולבצע שיפורים לפני, במהלך ולאחר כל מרוץ. הטכנולוגיה של נטאפ תסייע גם לצמצם מורכבויות תפעוליות ולהבטיח התאמה לרגולציה, לאבטחה ולהגנה על הקניין הרוחני של הקבוצה. בעזרת פתרונות נטאפ, הצוות הבריטי יהיה מסוגל למקסם את ניצול המשאבים ב-IT ולתעל אותם בחזרה לפיתוח המכוניות והצוות.

"אנו שמחים להתחבר לאסטון מרטין במסעה לטובת מהירות, אמינות ויעילות גבוהות יותר", אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל. "כשמאחורינו 28 שנים של חדשנות ממוקדת נתונים, אנו יכולים לתמוך בצוות של אסטון מרטין ולסייע להם להרחיב את גבולות הביצוע שלהם מעבר לקו הסיום".

"הצוותים של פורמולה אחד היו תמיד חלוצים בניתוח מידע להשגת יתרונות תחרותיים", אמר אוטמר שזאפנהואר, מנהל ראשי של אסטון מרטין בפורמולה 1. "השותפות של הצוות עם נטאפ, מייצגת שלב חדש במסע שלנו לשיפורים נוספים. אנו נרגשים משיתוף פעולה זה ומהאפשרות שהוא מעניק לנו לבצע דברים באופן מהיר יותר וחכם יותר. בעזרת המומחים של נטאפ, אנו נכנסים לעידן חדש ומרגש יותר של מרוצים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.