Trifacta
Trifacta
הודעה לעיתונות

Trifacta נבחרה כבחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights לשנת 2020 בקטגוריית "כלים להכנת נתונים"

בחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights מבוססת על משוב ודירוגים של אנשי מקצוע בעלי ניסיון ברכישה, יישום ו / או שימוש במוצר או בשירות

טריפקטה, המובילה העולמית בהכנת נתונים (Data Preparation), נבחרה כבחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights בקטגוריית כלים להכנת נתונים. גרטנר מגדירה את הכנת נתונים כתהליך איטרטיבי וזריז לחקר, שילוב, ניקוי והפיכת נתונים גולמיים לנתונים שלמים עבור צרכי מידע מגוונים כמו , data science, data discovery Self Service data integration ו-/ BI analytics.
"שמחנו להיבחר כמובילים בכלים להכנת נתונים על ידי בחירת הלקוחות שלGartner Peer Insights. אנו מאמינים שבחירה זו מייצגת את המחויבות שהתחייבנו ללקוחותינו לספק את המוצר הטוב ביותר ברמה עולמית המציע חווית משתמש יוצאת מן הכלל כדי לתמוך בהם. ", אמר אדם וילסון, מנכ"ל Trifacta.
פלטפורמת הכנת הנתונים של Trifacta מפשטת את התהליך לחקר, ניקוי והכנת נתונים לניתוח ומאפשרת לארגונים לנצל את התובנות הנגזרות מהנתונים שלהם במהירות רבה יותר. באמצעות גישה בשירות עצמי המשלבת את הטכניקות העדכניות ביותר להדמיית נתונים, אינטראקציה בין אדם למחשב ולמידת מכונה, Trifacta מסייעת ללקוחות ליצור תהליך הכנת נתונים אינטואיטיבי יותר. Trifacta מאפשרת למהנדסי נתונים ואנליסטים לבנות Data Pipelines במהירות גבוהה עד 90% מ מדור קודם של כלים ומהווה מרכיב מרכזי במערך הנתונים הענני המודרני המשמש אלפי עסקים מובילים.
במהלך השנה האחרונה, Trifacta השיגה אבני דרך בולטות נוספות בתעשייה, הכוללות הכרה כמובילה בהכנת נתונים ב- Dresner Advisory Services 2020 זו השנה השישית ברציפות, ונכנסה לרשימת מאה ניירות ערך המומלצים של חברות התוכנה הפרטיות הטובות ביותר "Hot 100" של JMP. והוכרה לאחרונה כמובילה במדד G2 Grid Report and Relationship להכנת נתונים, סתיו 2020.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.