פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat
פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat
Infinidat
Infinidat
הודעה לעיתונות

חברת Infinidat הוכרה על ידי Gartner Peer Insights כבחירת הלקוחות למערכי אחסון עיקרי לחודש מאי 2021

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הודיעה היום כי נבחרה לבחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights למאי 2021 ב"קול הלקוח" עבור מערכי אחסון עיקריים (Gartner Peer Insights “Voice of the Customer”: Primary Storage Arrays)¹. זו השנה השלישית ברציפות שבה Infinidat זוכה להכרה כבחירת לקוחות של Gartner Peer Insights בהתבסס על הביקורות והדירוגים של משתמשי הקצה.

"אנו שמחים שהחוויה של הלקוחות עם Infinidat זיכתה אותנו בהכרה שלהם כבחירה המועדפת לאחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז בתחום תחרותי ביותר", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "אנו לא רק מספקים טכנולוגיות אחסון חדשניות בקנה מידה רב כדי לאפשר ענן פרטי גמיש במיוחד, Infinidat שואפת לספק חווית לקוח יוצאת דופן. אנחנו מאמינים כי ההכרה הזו ב- Gartner Peer Insights, זו השנה השלישית, משקפת את המשך המחויבות החזקה שלנו להצלחת לקוחותינו".

Infinidat עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם שותפותיה כדי לתת מענה לצרכי משתמשי הקצה. השיפורים בתכנית השותפים של החברה סייעו לתמוך בחוויות לקוח העולות על הציפיות. "בחירת הלקוחות" מייצגת את השקפת הלקוחות על ספקים המדורגים ברמה הגבוהה ביותר בשוק והיא נקבעת על ידי מספר הביקורות והדירוגים הכולל. Gartner Peer Insights מכירה בספקים שעונים או עולים הן על הדירוג הממוצע הכללי בשוק (Overall Rating) והן על הציון הממוצע המתקבל מרמת העיניין והאימוץ של המשתמש (User Interest and Adoption) באמצעות ההבחנה של Customer's Choice.

נכון ל- 19 במאי 2021, Infinidat קיבלה 178 ביקורות מלקוחות מאומתים עם ציון כולל ממוצע של 4.9 כוכבים מתוך 5 ב-12 החודשים האחרונים בשוק מערכי האחסון העיקריים. 43% מהביקורות הינן מחברות בעלות הכנסות של מיליארד דולר ומעלה¹. יתר על כן, 96% מהלקוחות ציינו נכונות להמליץ על Infinidat לעמיתיהם.

דוגמאות לביקורות של לקוחות

להלן דוגמאות לביקורות שמשתמשי Infinidat פרסמו לאחרונה באתר Peer Insights של גרטנר:
"אני מעל 14 שנים בתעשיית האחסון ומעולם לא חוויתי ניסיון טוב יותר או דומה לזה עם יישום של מערך אחסון. האחסון של Infinidat הוא באמת מדהים, תוכנן לחלוטין לזמינות גבוהה ולכן מאוד לא סביר שהיישום שלו ישתבש במקום כלשהו” – ארכיטקט דטה סנטר ראשי בענף הייצור.

"... לאחר מספר שנים הפכתי למאמין אמיתי ככל שהגברנו את העומס על המערכים, חווינו אתגרים מינימליים בביצועים. זה עדיין מפתיע אותי שהם הצליחו להגדיל את גודל הדיסק הפנימי כפי שעשו. היציבות והביצועים מעולים ומערכיInfinidat הם אחד מעמודי התווך העיקריים שלנו לאחסון" - מנהל הנדסת אחסון בענף הפיננסים.

"היו לנו מערכי Infinidat כבר כמעט שנתיים וה-box (InfiniBox, הערת המתרגם) היה מעולה עבור הסביבה שלנו. עברנו ממערכי XIO ישנים יותר ל- Iboxes והם סיפקו ביצועים מעולים. התמיכה שמגיעה עם Infinidat היא המתקדמת ביותר ונהדר לעבוד איתם בכל נושא שיש לכם" - מנהל אחסון בענף השירותים.

"ההתקנה והקונפיגורציה היו כמשב רוח רענן עם שירות הכפפות הלבנות שלהם (שירות ברמת וי-איי-פי, הערת המתרגם). סיפקנו מוביל טכני לתיאום היסודות בקונפיגורציה וצוות Infinidat טיפל בכל השאר"- מהנדס מערכות בכיר בענף הקמעונאות.

"באנו מפתרונות Flash של חברה מובילה בשוק, ב-metro cluster active active עם העתק סינכרוני. לא היה קל למצוא משהו טוב ופשוט יותר. האמנתי מאוד בביצועים ובהחזר ההשקעה ב- Infinidat. יכולנו לפרוס אותו בבת אחת, לבצע העברת נתונים קלה ולהפעיל את כל התשתית בפשטות יתרה" – סמנכ"ל טכנולוגיות בענף התחבורה.

"בסך הכל, החוויה עם Infinidat היתה חיובית ביותר. ההתקנה שלנו הייתה אחת החלקות שחוויתי, והכל עד כה מתפקד כפי שמתואר" - מהנדס תשתיות בכיר.

¹Gartner, Gartner Peer Insights “Voice of the Customer”: Primary Storage Arrays, Peer Contributors, May 12, 2021.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.