המוקד המבצעי, דוברות: חברת יוסי אמבולנס
המוקד המבצעי, דוברות: חברת יוסי אמבולנס
דוברות: חברת יוסי אמבולנס
דוברות: חברת יוסי אמבולנס
דוברות: חברת יוסי אמבולנס
דוברות: חברת יוסי אמבולנס
דוברות: חברת יוסי אמבולנס
דוברות: חברת יוסי אמבולנס
הודעה לעיתונות

בעקבות העומס בנתב"ג נוסעים רבים נכנסו לישראל ללא בדיקת קורונה

בחברת יוסי אמבולנס שירותים רפואיים, מציעים לציבור החוזרים לישראל, אשר לא נבדקו בבדיקת קורונה בחזרתם לישראל, כמו כן לאלו אשר היו ונמצאים ליד אלו שחזרו לישראל ולא נבדקו, לבצע בדיקת קורונה מהירה עם תשובה במקום שהחברה מציעה.

המזמין הפרטי יכול לבצע את הבדיקה המהירה בבית או במשרד ולקבל תשובה מיידית בתוך 15 דקות בלבד.

יוסי אמבולנס שירותים רפואיים בע"ה, הנה חברת האמבולנסים הפרטית הגדולה בארץ ביחד עם סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מקיימים את שירות הבדיקות המהירות לקורונה בתשלום עד הבית עם תשובה במקום.

השירות מופעל בפריסה ארצית והבדיקות יכולת לזהות את כל המוטציות והווריאנטים המדאיגים שהתפתחו בחודשים האחרונים ברחבי העולם ולאחרונה העניק ה-FDA לסופיה, בנוסף לאישור החירום שניתן עוד בעיצומה של המגיפה.

יתרה מכך, בזכות השירות אותו מעניקה חברתנו נפתחת האפשרות במשק למתן מענה לכלל המגזר העסקי לעצמאות ויעילות בבדיקות לעסקים, בתי מלון, אולמות אירועים, מגרשי ספורט ומקומות עבודה יכולים להזמין את השירות של עמדת בדיקות מהירות זמנית הפועלת מתוך אמבולנס או באמצעות עמדה קבועה שמוקמת במקום.

הבדיקה מתאימה לילדים, בני נוער, תיירים, אנשים שלא יכולים להתחסן מסיבה רפואית וכן לכל צורך או ספק של הנבדק, אנחנו אומרים: "אין ספק".

חברת יוסי אמבולנס שירותים רפואיים בע"מ, הינה חברת האמבולנסים הפרטית הגדולה בישראל, בעלת פריסה ארצית ובסניפי החברה אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ חדישות, כמו כן החברה חרטה על דגלה מתן יחס אישי, אדיב ומיוחד תוך שימוש בניידות חדישות ושמורות, המאוישות בעובדים מקצועיים ואנושיים ומצוידות בטכנולוגיות מתקדמות.

חברת יוסי אמבולנס שירותים רפואיים עובדת מול ובפיקוח משרד הבריאות, חברות הביטוח, קופות החולים, בתי אבות, רשויות מקומיות, קיבוצים, מושבים ובתי חולים.

לחברת, יוסי אמבולנס בע"מ, ניסיון רב בהתמודדות עם משבר נגיף הקורונה, לאחר שהחברה הובילה ביחד עם משרד הבריאות ופיקוד העורף את ניהול משבר נגיף הקורונה במשימות הלאומיות ככל שנדרשה.

להזמנת השירות בכל רחבי הארץ לבדיקת קורונה מהירה עם תשובה ניתן להתקשר, 24 שעות ביממה, מוקד הטלפוני המאויש של חברת יוסי אמבולנס במספר >> 073-2494425
או בשיחה למוקד המבצעי של החברה 2356*

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לסקר את יעקב - תקשורת.