יוזמימשמעות

יום ד', 30 יונ' 2021 בשעה 19:00
מיקום: OpenValley רמת ישי
כתובת: חורש האלונים 12 רמת ישי (מפה)
משך: שעתיים
אופן ואלי רמת ישי. קרדיט גימפס צילומי תדמית
אופן ואלי רמת ישי. קרדיט גימפס צילומי תדמית
לימור רגב. צילמה ענת קזולה
לימור רגב. צילמה ענת קזולה
שירי גרין אלגביש. צילמה דיקלה שי
שירי גרין אלגביש. צילמה דיקלה שי
הודעה לעיתונות

מפגש יזמות בנושא גיוס משאבים יצירתי יתקיים בOpenValley רמת ישי : לימור רגב ושגיא מלמד עם סיפורי הצלחה, כישלון וכלים מעש

גיוס משאבים יצירתי, המפגש השלישי במסגרת סדרת המפגשים "יוזמים משמעות" בהובלת היזמית החברתית לימור רגב ורשת החדשנות OpenValley יתקיים ביום רביעי 30.6 . במסגרת סדרת המפגשים העוסקת ב"יזמות חברתית, קהילה וכסף", התקיימו כבר שני מפגשים שנועדו בין השאר לחזק את הקהילה היזמית בצפון ובאזור העמקים. מפגשים אלו כבר הניבו קשרי נטוורקינג חדשים שנרקמו, סביב מכנה משותף של תשוקה לשינוי מציאות ברקמת החיים של תושבי האזור.
במפגש הקרוב ישוחחו לימור רגב ושגיא מלמד, מחבר הספר "גיוס תרומות – המדריך הישראלי המעשי" על גיוס משאבים יצירתי. כמי שעוסקים שנים ארוכות בתחומי החברה האזרחית ומתמחים בגיוס משאבים, יחלקו רגב ומלמד עם המשתתפים סיפורי הצלחה וכישלון, טיפים וארגז כלים מעשיים.
"OpenValley מלווה במנטורינג עסקי קהילה רחבה של יזמים, ממגוון תחומי עשייה", מוסרת שירי גרין-אלגביש מנכ"לית הרשת. "בצד חברות סטארט אפ שמביאות עמן חזון טכנולוגי וחדשנות בתחומים כמו סייבר, בריאות דיגיטלית, אגטק וכדומה, הרשת מתגאה באקו-סיסטם מגוון, המטפח גם פעילות של מיזמים חברתיים בעלי ערך מוסף של תרומה לקהילה". "אני מאמינה שאדם צריך להיות מעורב בעיצוב העולם שלו", אומרת רגב. "לפני כמאה שנה, ראשוני המתיישבים בעמק היו יזמים חברתיים. הם אלה שעיצבו את ה- DNA של ישראל כאומת הסטארט-אפ. היזמות בעמק ניכרת בכל פינה, לרבות בתחומי החקלאות, התעשייה, בהיי טק ובחברה. סדרת מפגשים בנושא יזמות חברתית מתבקשת כדי לתת במה ליזמות המקומית ולקבל את הכלים לשינוי מציאות".
30.6 |19:00
OpenValley חורש האלונים 12 רמת ישי. המפגש ללא עלות, כרוך בהרשמה מוקדמת.
[לינק להרשמה: https://openvalley.ravpage.co.il/%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%AA%20%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%AA]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רימון כהן ושות.