מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
הודעה לעיתונות

ThetaRay חתמה על הסכם שותפות עם Google Cloud כדי להנגיש את הפתרון המתקדם שלה נגד הלבנת הון (AML) למערכת האקולוגית העולמ

הפתרון המתקדם, מבוסס AI, חושף את התוכניות הזדוניות המוסתרות בתוך עסקאות תשלומים מורכבות חוצות גבולות, חוסך עלויות ומאיץ את תהליך העברות הכספים הגלובאליות

תל אביב, ניו יורק, לונדון, ThetaRay הישראלית, המאפשרת האצת תשלומים גלובאליים תוך הגנה על המוסדות הפיננסים בעולם מפני פשיעה פיננסית, הודיעה על חתימת הסכם שותפות גלובלית עם Google Cloud כדי להגן על בנקים, חברות פינטק, וחברות תשתיות תשלומים מפני פעילות הלבנת הון במסגרת עסקאות חוצות גבולות. באמצעות שיתוף הפעולה, פתרון ה- AML ,מבוסס הענן ,שהוכרז לאחרונה על ידי ThetaRay יהיה זמין כשירות ב- Google Cloud.

כאשר מגפת הקורונה החלה, בתחילת 2020, התעשייה הפיננסית והמערכת האקולוגית לתשלומים בינלאומיים הגדילו את רמת אימוץ מערכות מבוססות ענן כדי להתאים לעבודה מרחוק. כתוצאה מכך, עלתה הדרישה לפתרונות שיכולים לאתר הלבנת הון בסביבה מבוססת ענן. התשתית העולמית והאמינה של Google Cloud מספקת פתרונות פורצי דרך בקנה מידה עולמי.

הפתרון של ThetaRay הוא אחד מפתרונות ה- SaaS הארוזים היחידים, שמנתחים תעבורת SWIFT, מדדי סיכון ונתוני לקוח / משלם / מקבל תשלום כדי לזהות חריגות המצביעות על פעילות הלבנת הון במסלולי עסקאות מורכבים וחוצי גבולות. זהו גם אחד הפתרונות היחידים המבוססים על טכנולוגיית AI, שניתן להטמיע בקלות, תוך מספר ימים, עם יישום מינימלי.

"הענף הפיננסי חווה הפרעה חסרת תקדים בשנה האחרונה, שיבוש בלתי ניתן לחיזוי זה יצר וקטורי תקיפה חדשים למלביני הון, סוחרים בבני אדם וסמים, קבוצות פשע מאורגנות ופושעים אחרים", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. " שיתוף הפעולה עם Google Cloud מאפשר ל- ThetaRayלהציע לבנקים ולספקי תשלומים הגנה אפילו מפני תוכניות הלבנת הון המתוחכמות ביותר, להימנע מקנסות רגולטוריים, האצה משמעותית של תהליך העברת הכספים ונזק למוניטין. כחברה מונחית מוצר, אנו שמחים להציע פתרון שמאיץ את מהירות הערך ומפחית את עלות הרכישה, ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם Google Cloud כדי לפתור אתגרים תעשייתיים שקשה היה לפתור עם הדורות הקודמים של טכנולוגיה."

הפתרון של ThetaRay מבוסס על הדור החדש של טכנולוגיית AI , שהחברה פיתחה, הנקרא אינטואיציה מלאכותית ( Artificial Intuition) שיכולה לחקות תחושות אנושיות, תפיסות, מסקנות, השערות והנמקות במטרה לקבל החלטות טובות יותר. הפתרון מאפשר גילוי מהיר של איומי הלבנת הון ידועים ובלתי ידועים, עם שיעור זיהוי חסר תקדים של 95% וירידה של 90% בהתרעות שווא בהשוואה לפתרונות AI מבוססי חוקים מהדור הישן.

"אנו שמחים ש- Google Cloudתציע את פתרונות ThetaRay לענף השירותים הפיננסיים ", אמר כריס אריסיאן, מנהל ISV Partnerships Google Cloud. "פריסת ThetaRay ב- Google Cloud יכולה לעזור לבנקים ולמוסדות שירותים פיננסיים אחרים לבנות ולהרחיב את התשתית הדיגיטלית שלהם, בצורה מאובטחת ובטוחה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.