שרה מלכי
שרה מלכי
שרה מלכי
שרה מלכי
שרה מלכי
שרה מלכי
הודעה לעיתונות

האמנית שרה מלכי -עכשיו בתערוכה מרהיבה בקריית עתידים בתל אביב!

שרה מלכי
עבודותיה מוצגות בפארק עתידים, רח' דבורה הנביאה בנין 6 , תל אביב

האמנית שרה מלכי ,חיה ויוצרת ברעננה. בוגרת המדרשה לאמנות ברמת השרון, מלמדת ציור בסטודיו משלה. הציגה בתערוכות רבות ברחבי הארץ, וגם בניו יורק , ברלין ולונדון, בהן שהתה תקופות ממושכות בעקבות שליחות של משפחתה.

השנה האחרונה היתה שנה פורייה מאד עבורה. משבר הקורונה שהעלה בה הרבה שאלות ומחשבות הביא אותה לפרץ של יצירתיות וצורך להביע עצמה בעבודות חדשות על הבד.
עם כל הקשיים שעלו מתוך המציאות החדשה של הריחוק החברתי היא בחרה להתמקד בהמלצתה של האמנית מיכל רובנר: להאט את הקצב , לחיות בצורה יותר מאוזנת ולהינות מכל מה שניתן: הטבע, המשפחה הגרעינית, היכולת ליצור ולהתבונן בצורה עמוקה יותר לתוך הנפש פנימה , והתקווה להגיע לעידן טוב ולעולם מיטיב יותר. את כל אלו היא מביעה בעבודותיה החדשות. לצד העבודות האופטימיות המצויירות על רקע תכול יצרה האמנית גם יצירות שמאזכרות את הצד האפל יותר של המציאות: המשבר הכלכלי שהביאה התקופה, (עבודה שבה מופיע ספל קפה שבור המונח על צלחת) או האלימות המתפרצת נגד נשים, אך גם ביצירות אלו, דמותה של האמנית מרחפת עטופה בצבעים אופטימיים ומביטה קדימה לקראת עתיד טוב יותר. גם בתוך השבר בוחרת מלכי לצייר סרטים המחברים את השברים ופרחים הממתינים מחוץ לכלא הרגשי. היא בוחרת לחפש את הדרך לצאת מהחושך אל האור ולהישאר אופטימית.

המסע האישי שלה, כפי שהוא משתקף ביצירותיה מהשנה האחרונה, הוא גם המסע הקולקטיבי שלנו כחברה המתמודדת עם משבר עולמי, עם שינויים מהירים ומעבר לעידן חדש . הבחירה האישית של האמנית היא המלצה לכולנו כיחידים וכחברה: לתעל את המשבר והשינוי לצמיחה והתפתחות.

איילת אמוראי בירן- אוצרת התערוכה.
הכניסה חופשית בכל שעות היום
נעילה: 15.7.2021
האמנית בפייסבוק:
Sarah Malki

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.