צוות עובדי הסטארט-אפ Mitiga בישראל. קרדיט צלמת: עומר הכהן
צוות עובדי הסטארט-אפ Mitiga בישראל. קרדיט צלמת: עומר הכהן
הודעה לעיתונות

הסטארט-אפ Mitiga גייס 25 מיל' ד' בסבב A כדי לשפר את המוכנות והתגובה של ארגונים לתקיפות סייבר בענן

השירות במודל מנוי מאיץ את החזרה לשגרה עסקית אחרי מתקפת סייבר לשעות ספורות לעומת ימים או שבועות הנדרשים בשיטות מסורתיות

חברת הסטארט-אפ מיטיגה (Mitiga) מתל-אביב, שפיתחה את הפתרון למוכנות ולתגובה למתקפות סייבר בענן, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון A בהיקף של 25 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות בסייבר ClearSky Security מניו-יורק, ובהשתתפות Atlantic Bridge ו-DNX. יחד עם גיוס סיד של 7 מיליון דולר הגיע סך ההון שגייסה החברה מהקמתה ל-32 מיליון דולר. ההון שגויס ישמש את מיטיגה לשנות את דפוס החשיבה של ארגונים המוטרדים מאוד מבעיות אבטחה הנוגעות למוכנות וליכולות התגובה שלהם לאירועים בסביבות הענן ובסביבות ההיברידיות שלהם הצומחות בקצב מהיר מאי פעם ולצמצם את הפער הגדל בכח אדם מקצועי אשר מסוגל להתמודד עם מתקפות סייבר בסביבות ענן.

הגיוס נועד לחולל שינוי מהיסוד של התגובה המסורתית לאירועי סייבר באמצעות שירות למנויים המספק תמיכה פעילה ובלתי מוגבלת בתגובות למתקפות סייבר. פתרון הענן של מיטיגה לסביבות ענן ולסביבות היברידיות משפר באופן דרמטי את יעילותה של המוכנות לאירועים והתגובה להם. מודל המנוי הייחודי של מיטיגה מספק מענה למספר בלתי מוגבל של אירועים ומאפשר לארגונים לעמוד ביעדי ההתאוששות המהירה שהגדירו. הוא חסכוני יותר ללא שיעור לעומת מודל החיוב המסורתי שבו נגבה תשלום עבור כל אירוע בנפרד ולספקי השירות יש מוטיבציה לחייב עבור שעות אדם רבות ככל שניתן בעת חירום. היכולת להכין תגובות לפני שמתקפות מתרחשות מאפשרת ללקוחות מיטיגה לחזור לשגרה תפעולית תוך שעות ספורות במקום תוך ימים או שבועות הנדרשים לפתרונות מסורתיים ומספק להם ערך אמיתי בבניית כושר ההתאוששות שלהם ממתקפות.

מיטיגה נוסדה בשנת 2019 על ידי טל מוזס, המשמש כמנכ"ל החברה, עופר מאור ה-CTO, ואריאל פרנס ה - COO. מוזס ומאור הם יזמים סדרתיים בתחום הסייבר שהיו שותפים להקמת החברות: Seeker Security שנרכשה על ידי ענקית התכנה סינופסיס, ו- Hacktics שנרכשה על ידי Ernst & Young. לאחר מכירת Hacktics כיהן טל מוזס כשותף ומנהל פעילות הסייבר הבינלאומית של Ernst & Young. עופר מאור הוביל לאחר מכירת Seeker Security את אסטרטגיית הסייבר בסינופסיס ולקח חלק ברכישות של 8 חברות נוספות בתחום. אלוף משנה (במיל') אריאל פרנס שירת מעל 20 שנה ב-8200 במגוון תפקידי מודיעין, IT, סייבר התקפי והגנתי, ולוחמת רשת. פרנס זכה במסגרת תפקידו בפרסים לביטחון ישראל.

מיטיגה מעסיקה 41 עובדים, 34 מהם בישראל, ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים למרכז הפיתוח בתל-אביב על מנת לתמוך באתגרי הצמיחה. עם לקוחות השירות המנוהל של החברה נמנים ארגונים גדולים בארה"ב הנמנים על רשימת ה-Fortune 1000 במגזרי השירותים הפיננסיים, הביטוח, הבריאות, המסחר האלקטרוני ותעשיית ההיי-טק.

אירועי השנה שחלפה האיצו את אימוץ הענן ואפשרו לארגונים להתגבר על הרתיעה שלהם להעביר עומסי עיבוד של משימות קריטיות לענן. על פי תחזית גרטנר ההוצאות על שירותי ענן יגיעו השנה ל-332 מיליארד דולר וצמיחה תספק להאקרים יעדי תקיפה אטרקטיביים. במהלך 4 החודשים הראשונים של שנת 2020 דיווחה מק'אפי על צמיחה של 630% בתקיפות נגד שירותי ענן.

על פי התחזיות, עד שנת 2022 90% מהארגונים יפעלו בסביבות היברידיות וסביבות מרובות עננים. מציאות זו פותחת בפני האקרים משטח פוטנציאלי לתקיפה בתפר שבין מרכזי נתונים מקומיים (on-premise) ובין ספקי הענן וכן מתקפות היקפיות בתפר בין ספקי ענן שונים. לבד מהנזק שהמתקפות גורמות לפעילות העסקית, ארגונים חייבים לשאת בהתייקרות פרמיות הביטוח שהתייקרו בשיעור של 29% בשנת 2020 על פי חברת המחקר Fitch Ratings וחלק מהפוליסות לא ניתן לרכוש בקלות.

מיטיגה פיתחה את פתרון התגובה לאירועים הראשון לסביבות מבוססות ענן והצליחה לעורר עניין בקרב האנשים החכמים ביותר בעולם בתחום המוכנות והתגובה למתקפות סייבר. הפתרון בעל הטכנולוגיה החדשנית מציע מאפיינים של מהירות ושקיפות לתחום התגובה לאירועים והשפעתו מאפשרת חזרה לפעילות שגרתית אחרי מתקפות תוך שעות ספורות לעומת ימים או שבועות הנדרשים לפתרונות מסורתיים בתחום זה. תגובות אחרי מתקפות חייבות להתמקד במדדי יעילות וסביבות ענן וסביבות היברידיות הפכו את הגישות המסורתיות למוכנות ותגובה לאירועים שפותחו עבור מרכזי נתונים מקומיים למיושנות.

"ראינו במו עינינו את ההשפעה ההרסנית והיקרה שגורמת תגובה איטית ומסורתית למתקפות סייבר", אמר טל מוזס, מייסד משותף ומנכ"ל מיטיגה. "הענן מציב אתגרים חדשים בפני פתרונות למוכנות ותגובות לאירועים ואנו מספקים את פתרון התגובה לאירועים הראשון בעולם לסביבת הענן. גיוס ההון יאפשר לנו להעמיק את הקשר שלנו עם מנהלי אבטחה ארגוניים החותרים להתאושש בזמן אמת מאירוע, לעורר התלהבות בקרב מוחות חדשניים נוספים בתעשייה ולהרחיב את רשת השותפים שלנו. אני נרגש ביותר מהדברים שמיטיגה תעשה עבור ארגונים הנותנים קדימות לענן ומבינים את חשיבותן של המוכנות והתגובה לאירועים בעולם אבטחת הסייבר".

"האימוץ המואץ של פלטפורמות ענן בקרב ארגונים הניע אותם לחשוב מחדש כיצד להיערך לפריצות ולהגיב להן", מסר פטריק היים, שותף ומנהל אבטחה ראשי,ClearSky Security, שהוביל את סבב ההשקעה. "ארגונים נוטשים תהליכים המבוססים ברובם על גישה תגובתית לאירועים. גישות חדשות יותר מתמקדות בהכנת חברות לאירועים הבלתי נמנעים באמצעות כלים ושירותים המאפשרים לשקם במהירות את המערכות התפעוליות ולצמצם את הפגיעה בעסק. מיטיגה מובילה את הדרך בבניית גישה חדשה זו המתמקדת במוכנות ותגובה לאירועים בענן. אנו נרגשים להצטרף למסע שלהם שמשנה את האופן שבו אירועים מנוהלים".

לפרטים נוספים: אורי מאירוביץ', יחסי ציבור Mitiga, נייד: 054-6400070

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.