אריאל בר אשר עם קבלנים ויזמים באירוע של דקוהיט מערכות חימום בקפריסין
אריאל בר אשר עם קבלנים ויזמים באירוע של דקוהיט מערכות חימום בקפריסין
אריאל, שהוא גם טייס בארקיע דאג להטיס את המטוס עם 150 משתתפי האירוע
אריאל, שהוא גם טייס בארקיע דאג להטיס את המטוס עם 150 משתתפי האירוע
דברי ברכה והצגת החזון של חברת דקוהיט מפי המנכ"ל אריאל בר אשר
דברי ברכה והצגת החזון של חברת דקוהיט מפי המנכ"ל אריאל בר אשר
החלק האומנותי עם טריפונס האגדי ולהקתו
החלק האומנותי עם טריפונס האגדי ולהקתו
מאות לקוחות באירוע של דקוהיט
מאות לקוחות באירוע של דקוהיט
מערכת חימום מעוצבת של חברת דקוהיט
מערכת חימום מעוצבת של חברת דקוהיט
הודעה לעיתונות

חברת דקוהיט קיימה אירוע לקוחות מושקע בקפריסין לציון שיווק 10,000 מערכות חימום בשווי 40 מיליון ש"ח

חברת דקוהיט קיימה אמש אירוע לקוחות מושקע במיוחד בקפריסין לציון שיווק 10,000 מערכות חימום בשווי 40 מיליון ש"ח, פתיחת משרדיה החדשים, כולל אולם תצוגה במודיעין ומיתוגה מחדש. האירוע כלל הטסת כמאה וחמישים מלקוחות החברה בהם חברות הבניה הגדולות, קבלנים, יזמים ואדריכלים.

באירוע מושקע, בהשתתפות עשרות חברות בניה ועוד למעלה ממאה קבלנים, יזמים, אדריכלים ומהנדסים, מרביתם מאזור ירושלים, ציינה אמש חברת דקוהיט את התקנת מערכות החימום שלה ב 10,000 יחידות דיור באזור ירושלים בלבד.

אריאל בר אשר, מנכ"ל חברת דקוהיט וטייס בחברת ארקיע, הטיס באופן אישי את מאות המשתתפים לאירוע, שהתקיים בבית מלון על חוף הים בלימסול. במסגרת האירוע הוגשה ארוחת ערב עשירה וכשרה ובהמשך הערב נהנו המשתתפים מהופעתו של הזמר האגדי טריפונס, יליד קפריסין וחברי להקתו וכן הופעת אורח של הזמר חיים ישראל ומופע סטנדאפ מצחיק במיוחד של נדב אבו קסיס.

באירוע סיפר אריאל בר אשר כי חברת "דקוהיט", שנכנסה לעשור השלישי, הצליחה להפוך את מערכותיה המיוצרות בצרפת, לאמצעי החימום הנפוץ והפופולארי ביותר בפרויקטים של בניה רוויה ובניה חדשה בירושלים והסביבה. אריאל גילה כי בשנה האחרונה בלבד נחתמו חוזים והזמנות להתקנה מערכות "דקוהיט" ב 5000 יחידות דיור חדשות הנבנות באזור ירושלים, מבשרת והסביבה בשווי כולל של כ 40 מיליון ₪.

בין המשתתפים באירוע היו כ – 150 לקוחות חברת דקוהיט ובהם נציגי חברות אפריקה ישראל מגורים, אפריקה התחדשות, שיכון ובינוי, קרסו נדל"ן, עשרות קבלנים ויזמים ירושלמים מהשורה הראשונה, נציגי משרדי אדריכלים והנדסה וכן נציגות בכירה של ארגון הקבלנים בירושלים.

בימים אלה, ציין אריאל באירוע, עברו משרדי חברת "דקוהיט", המעבדות ואולם התצוגה המרכזי, לבניין משרדים חדש בעיר מודיעין. בקרוב תפתח חנות תצוגה נוספת של מוצרי חברת "דקוהיט" בדיזיין סיטי. החנות מיועדת בעיקר לשוק הפרטי. עם המעבר החברה ביצעה תהליך מיתוג מחודש שכולל אתר אינטרנט חדש ועוד.

מערכת ההסקה היעילה והירוקה של "דקוהיט", ספינת הדגל של מערכות החימום הביתית, מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת החוסכת באנרגיה. בימים אלה הוחלט בחברה על הרחבת האחריות לגוף החימום לעשר שנים כמו גם רענון המותג. אריאל בר אשר סיפר כי בהיותו טייס, הוא דאג ליישם את הסטנדרטים של התעופה בחברה שהקים ובענף הבניה. סטנדרטים של מקצוענות, דיוק, שירות חסר פשרות וחתירה לביצוע מושלם של כל פרויקט. כל אלה מהווים את החזון והערכים של חברת דקוהיט מאז הקמתה בחורף 1999. .

פרטים על חברת "דקוהיט" ומוצריה באתר https://decoheat.co.il/

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.