צילום: טריפל אס אנרגיה מתחדשת
צילום: טריפל אס אנרגיה מתחדשת
הודעה לעיתונות

טריפל אס התקינו מערכת סולארית חדשה למשק אייזנבנד בכפר חסידים בהיקף של 300 KW

חברת טריפל אס אנרגיה מתחדשת המתמחה בתכנון, ייעוץ, פיקוח, ניהול והקמת מערכות סולאריות סיימו התקנת מערכת סולארית במשק של שניר אייזנבנד מכפר חסידים.
המערכת שהותקנה במשק מורכבת מ613 פאנלים סולאריים של חברת Trina Solar, ממיר SMA. היקף התפוקה של המערכת הוא 300 KW וצפי ההכנסה השנתי המוערך ממנה הינו 222,750 ש"ח.
שניר אייזנבנד: "במקום שגג המשק שלנו סתם יעמוד בשמש החלטנו להשקיע בהתקנת מערכת סולארית שתניב לנו הכנסה נוספת ובלי מאמץ מיוחד מצידנו. אני מודה לחברת טריפל אס אנרגיה מתחדשת על עבודה מקצועית יעילה ומהירה".

מדינת ישראל באמצעות רשות החשמל עודדה החל משנת 2009 עסקים מסחריים ליזום ולהשקיע במערכות סולאריות מסחריות על גגות בתי העסק המבנים והמפעלים שבבעלותם .
כיום המגזר העסקי רואה בהשקעה במערכת סולארית מסחרית כהשקעה לטווח ארוך, סולידית עם תשואות וכאלטרנטיבה לאפיקי השקעה שונים בחברה, בימים כאלו בהם התשואה על ההון היא 0, השקעה במערכת סולארית עשויה להביא לתשואה של 15 אחוזים בשנה ונחשבת להשקעה יציבה ומוצלחת.

עופר אזולאי, מנכ"ל ומייסד טריפל אס אנרגיה מתחדשת: " התקנת מערכת סולארית על גגות משקים מהווה השקעה אידיאלית וניצול מיטבי של השטח. אני שמח לסיים עוד פרוייקט בהצלחה, התקנת המערכת על גג המשק של שניר אייזנבנד היא השקעה חכמה עשרות שנים קדימה.יחד עם שירות הלקוחות האישי והצמוד שלנו ניתן לקבל שירות הוליסטי, משלב הייעוץ ושנים לאחר ההתקנה באחזקת המערכת."

אודות : טריפל אס אנרגיה מתחדשת הוקמה בשנת 2014, והינה חברה הפעילה בעולם האנרגיה הסולארית ומתמחה בתכנון, ייעוץ, פיקוח, ניהול והקמת מערכות סולאריות. מנהלי החברה בעלי ניסיון רב בתחום תוך ליווי וביצוע פרויקטים מאז שנת 2009, שנה לאחר כניסת הסדרות רשות החשמל למערכות ONGRID. בחברה מנהלים ומהנדסים בעלי רזומה של מאות מערכות סולאריות בהיקפי פעילות של מעל 20 מגה וואט הפרוסים על כ– 100,000 מ"ר גגות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל.