הודעה לעיתונות

קבוצת סופטבנק מינתה את מארק קורנבלו למנהל התקשורת הגלובלי שלה

טוקיו, 7 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

SoftBank Group Corp. ("SBG") הודיעה היום כי מארק קורנבלו יצטרף ל-SBG כמנהל התקשורת הגלובלית שלה החל מה-16 באוגוסט. מר קורנבלו מצטרף ל-SBG מ- NBCUniversal News Group, שם הוא משמש כיום סגן נשיא בכיר לתקשורת.

מר קורנבלו יפעל מהמשרד של סופטבנק בניו יורק וידווח למסאיושי סאן, דירקטור, סמנכ"ל תאגידים, יו"ר ומנכ"ל SBG, ומרסלו קלאור, סמנכ"ל תאגידים, סגן נשיא בכיר ב-SBG ומנכ"ל סופטבנק גרופ אינטרנשיונל. בתפקיד זה, מר קורנבלו יהיה אחראי על הובלת אסטרטגיית התקשורת הארגונית של SBG, תוך ניהול פעילויות התקשורת הגלובלית החיצוניות והפנימיות של החברה. הוא גם יעבוד עם קרוב ל-300 חברות הפורטפוליו של SBG במטרה לייצר תאימות מסרים ויצירת ערך ברחבי האקוסיסטם של קבוצת סופטבנק.

"מארק הוא מנהיג תקשורת מוערך ומוכשר שהיה יועץ מהימן למנכ"לים, מועמדים לנשיאות, מנהיגי ממשלה ועיתונאים במשך יותר משני עשורים", אמר קלאור. "הוא יהיה שותף חשוב לצוות ההנהגה שלנו וליזמים ולחברות שאנחנו משקיעים בהן".

מר קורנבלו אמר: "סופטבנק נמצאת במרכזו של רגע גלובלי טרנספורמטיבי. היא מעצבת את העתיד על ידי זיהוי טכנולוגיות חדשניות באמת והאצת הצמיחה של חברות שמחוללות מהפכה בדרך שבה אנו חיים ועובדים – לטובה. אני מצפה לתמוך במשימה הזו".

בקבוצת החדשות NBCUniversal, מר קורנבלו מוביל את התקשורת עבור ההיצע עטור הפרסים של מותגי הטלוויזיה והחדשות דיגיטליות, ומיצב את החברה בהצלחה בנוף מדיה המשתנה במהירות. בתפקיד זה, מר קורנבלו משתף פעולה עם מנהיגים עסקיים ומובילי שכבת העורכים במותגי הדגל של NBC News, MSNBC, TODAY, Nightly News, Meet the Press ורשתות הסטרימינג והפלטפורמות הדיגיטליות שלהם. הוא גם הוביל משא ומתן מטעם הרשת לקבלת זכויות השידור של העימותים המקדימים לנשיאות ב-2020, שקבעו שיאי צפייה.

לפני תפקידו בקבוצת החדשות NBCUniversal, מר קורנבלו היה מנכ"ל תקשורת תאגידית בג'יי.פי מורגן צ'ייס, שם עבד עם צוות ההנהלה על תקשורת אסטרטגית ובעת משברים, ופיקח על קשרי התקשורת של החברה לצורך קידום היחסים עם הממשל ותוכניות האחריות התאגידית.

בעבר כיהן מר קורנבלו בממשל אובמה כמנהל התקשורת וכדובר השגרירה סוזן רייס במשלחת ארצות הברית לאו"ם. הוא מילא תפקידי תקשורת בכירים בשתי מערכות בחירות לנשיאות ארצות הברית, בגבעת הקפיטול ובקמפיינים של בית הנבחרים והסנאט האמריקני.

מר קורנבלו מכהן במועצת המנהלים של התוכנית לקריירה באומנויות קולינריות, עמותה לפיתוח כוח אדם לתעסוקה. הוא קיבל תואר ראשון באמנויות מאוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון.

אודות SoftBank Group

קבוצת SoftBank משקיעה בטכנולוגיה פורצת דרך לשיפור איכות החיים של אנשים ברחבי העולם. קבוצת SoftBank מורכבת מחברת SoftBank Group Corp (טוקיו: 9984), חברת אחזקות להשקעות הכוללת מניות בתחום התקשורת, שירותי אינטרנט, בינה מלאכותית, רובוטיקה חכמה, IoT וספקי טכנולוגיית אנרגיה נקייה; קרנות ויז'ן של סופטבנק, המשקיעות יותר מ-100 מיליארד דולר במטרה לעזור ליזמים יוצאי דופן לשנות תעשיות ולעצב תעשיות חדשות; קרן סופטבנק אמריקה הלטינית, קרן ההון סיכון הגדולה ביותר באזור המנהלת 5 מיליארד דולר, וקרן ההזדמנות של SB, קרן של 100 מיליון דולר המוקדשת להשקעה במיזמים שנוסדו על ידי יזמים מאוכלוסיות לא לבנות בארה"ב. למידע נוסף, אנא בקרו ב- https://global.softbank.

ליצירת קשר:

Japan
[email protected]
+81 3 6889 2300
United States:
Sard Verbinnen & Co
Benjamin Spicehandler / Hannah Dunning
[email protected]

מקור: SoftBank Group Corp.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.