הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מרחיבה את פעילותה ברפובליקה הדומיניקנית בשיתוף פעולה עם חברת פלרנו&הררה

אנדרסן גלובל מרחיבה את פעילותה ברפובליקה הדומיניקנית בשיתוף פעולה עם חברת פלרנו&הררה

סן פרנסיסקו, 15 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

Andersen Global מרחיבה את נוכחותה לרפובליקה הדומיניקנית באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין Pellerano & Herrera המקומית.

Pellerano & Herrera שנוסדה בשנת 1952 ומנוהלת על ידי השותף המנהל ריקרדו פלרנו, מספקת מגוון רחב של שירותים משפטיים, תוך התמקדות בתחום המיזוגים והרכישות, ליטיגציה, נדל"ן ומיסוי. המשרד, הפועל עם שבעה שותפים ומעסיק מעל 75 אנשי מקצוע, משרת לקוחות מקומיים ובינלאומיים, מאנשים פרטיים ועד חברות רב-לאומיות. בנוסף, המשרד הוכר באופן עקבי על ידי Chambers & Partners, Legal 500, Latin Lawyer ו- IFLR1000.

לדברי ריקרדו, "לצוות הרב-תחומי שלנו של עורכי דין אופי חדשני ומסירות חזקה לנהלים, מבטיחים לנו לספק ללקוחותינו שירותים באיכות גבוהה. "בהתחשב בסיקור הבינלאומי של אנדרסן גלובל, שיתוף הפעולה הלא בלעדי שלנו יאפשר לנו להמשיך לספק חבילה מלאה של פתרונות עצמאיים הן ללקוחות המקומיים שלנו המעוניינים להתרחב ברחבי העולם והן לקהל הלקוחות הבינלאומי שלנו עם צרכים חוצי גבולות".

" Pellerano & Herrera היה מעורב ברוב העסקאות הגדולות ברפובליקה הדומיניקנית, והם מוכרים כאחד ממשרדי עורכי הדין, הבקיאים המנוסים והמגוונים ביותר במדינה", הוסיף מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "עם התוספת של ריקרדו וצוותו, הרחבנו עוד יותר את העומק והרוחב של המומחיות שלנו באמריקה הלטינית, ואנו מצפים להמשיך לטפח את הפלטפורמה שלנו באזור עם תוספת של פרקטיקות ומנהיגות מרכזיות".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-8,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-279 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.