הודעה לעיתונות

Regencell Bioscience Holdings Limited מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית לציבור בסך 21.9 מיליון דולר

Regencell Bioscience Holdings Limited מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית לציבור בסך 21.9 מיליון דולר

הונג קונג, 16 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

Regencell Bioscience Holdings Limited (NASDAQ:RGC) ("רג'ינסל" או "החברה"), חברת ביו-מדע בשלבים מוקדמים המתמקדת במחקר, פיתוח ומסחור של הרפואה הסינית המסורתית ("TCM") לטיפול בהפרעות נוירוקוגניטיביות והתנוונות, במיוחד בהפרעת קשב וריכוז (ADHD) והפרעה על ספקטרום האוטיזם (ASD), הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור ("ההנפקה" ) של 2,300,000 מניות רגילות שיוצעו לציבור במחיר של 9.5 דולר למניה רגילה. המניות הרגילות אושרו לרישום בבורסת ה-Nasdaq Capital Market, וצפויות להתחיל להיסחר ב-16 ביולי 2021 תחת הסימול "RGC".

רג'ינסל צופה להניב מהנפקה זו הכנסות ברוטו מצרפיות של כ-21.9 מיליון דולר, לפני ניכוי הנחות לחתמים והוצאות נלוות אחרות. בנוסף, החברה העניקה לחתמים אופציה ל-45 יום לרכוש עד 345,000 מניות רגילות נוספות במחיר ההנפקה לציבור, בניכוי ההנחות לחתמים. ההנפקה צפויה להיסגר ב-20 ביולי 2021 או בסמוך לתאריך זה, בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים.

ההכנסות מההנפקה ישמשו למימון המחקר השני, תרכובות ומוצרי TCM של החברה, משכורות לצוות, שכירות מתקנים, שיפוץ וציוד, רישום מוצרים וקניין רוחני ומימון תפעולי ומטרות עסקיות אחרות.

ההנפקה מתבצעת על בסיס התחייבות איתנה. Maxim Group LLC היא מנהלת הספרים היחידה בהנפקה.

Hunter Taubman Fisher & Li LLC משמשת כיועצת המשפטית של החברה, ו-Loeb & Loeb LLP משמשת כיועצת המשפטית למקסים גרופ בהקשר להנפקה.

הצהרת רישום בטופס F-1 הנוגעת להנפקה הוגשה לרשות ניירות ערך ("SEC") (מספר קובץ: 333-254571) והוכרזה על ידי ה-SEC בתוקף ב-15 ביולי 2021. ההנפקה מתבצעת רק באמצעות תשקיף, המהווה חלק מהצהרת הרישום. עותקים של התשקיף הסופי הנוגע להנפקה ניתן להשיג מ: Maxim Group LLC, 300 Park Ave, 16th Floor, New York, NY 10022, at (212) 895-3745.

בנוסף, עותק של התשקיף הנוגע להנפקה ניתן לקבל באמצעות אתר האינטרנט של ה-SEC www.sec.gov.

בטרם תבצעו השקעה, מומלץ לעיין בתשקיף ובמסמכים אחרים שהחברה הגישה או מתכוונת להגיש לרשות לניירות ערך , לקבלת מידע מלא יותר על החברה ועל ההנפקה. הודעה לעיתונות זו אינה מהווה הצעה למכירה, או שידול להצעה לרכישת ניירות הערך של החברה, ולא יוצעו או ימכרו ניירות ערך אלה בארצות הברית ללא רישום או פטור רלוונטי מרישום, לא תהיה כל הצעה, שידול או מכירה של ניירות הערך של החברה בכל מדינה או תחום שיפוט שבו הצעה כזו, שידול או מכירה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או ההסמכה על פי חוקי ניירות הערך של מדינה או תחום שיפוט כאמור.

אודות Regencell Bioscience Holdings Limited

Regencell Bioscience Holdings Limited -רג'ינסל ביוסיינס הולדינגס היא חברת ביו-מדע בשלבים מוקדמים המתמקדת במחקר, פיתוח ומסחור של הרפואה הסינית המסורתית ("TCM") לטיפול בהפרעות נוירוקוגניטיביות והתנוונות, במיוחד בהפרעת קשב וריכוז (ADHD) והפרעה על ספקטרום האוטיזם (ASD). החברה נוסדה ב-2014 בהונג קונג, והשלימה את המחקר הראשון שלה תוך שימוש בנוסחה מותאמת אישית של TCM בהונג קונג. החברה מתכוונת להשיק שלוש תרכובות TCM סטנדרטיות במצב נוזלי לטיפול בחולי ADHD ו-ASD במצב קל, מתון וחמור, תחילה בהונג קונג ובהמשך בשווקים אחרים שתראה לנכון.

הצהרות צופות פני עתיד

כל ההצהרות מלבד הצהרות על עובדות היסטוריות בהודעה זו הן הצהרות צופות פני עתיד, אך אינן מוגבלות להנפקה המוצעת של החברה. הצהרות צופות פני עתיד אלה כרוכות בסיכונים ואי-ודאות ידועים ובלתי ידועים ומבוססות על הציפיות והתחזיות הנוכחיות לגבי אירועים עתידיים ומגמות פיננסיות, שלדעת החברה עשויות להשפיע על מצבה הפיננסי, תוצאות הפעילות, האסטרטגיה העסקית והצרכים הפיננסיים שלה, לרבות הציפייה להשלמת ההנפקה בהצלחה. משקיעים יכולים לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלה על ידי מילים או ביטויים כגון "עשוי", "יהיה", "מצפה", "לצפות", "לכוון", "להעריך", "מתכוון", "תוכנית", "מאמין", "פוטנציאל", "להמשיך" או ביטויים דומים אחרים. החברה אינה מתחייבת לעדכן הצהרות צופות פני עתיד בכדי לשקף אירועים או נסיבות שהתרחשו לאחר מכן, או שינויים בציפיותיה, למעט כפי שיידרש על פי חוק. למרות שהחברה סבורה כי הציפיות המובעות בהצהרות צופות פני עתיד אלה הינן סבירות, היא אינה יכולה להבטיח לקורא כי ציפיות אלה יתבררו כנכונות, והחברה מזהירה את המשקיעים כי התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מהתוצאות הצפויות ומעודדת את המשקיעים לבחון גורמים אחרים שעשויים להשפיע על תוצאותיה העתידיות בהצהרת הרישום של החברה ובהגשות האחרות שלה לרשות לניירות ערך.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210715006080/en/

ליצירת קשר:

Corporate:
James Chung
Chief Strategy Officer
Regencell Bioscience Holdings Limited
[email protected]
For investors in Asia Region:
Strategic Financial Relations Limited
Vicky Lee (852) 2864 4834
Brigid Lee (852) 2114 4313
Yvonne Lee (852) 2864 4847
[email protected]
For investors outside of Asia Region:
Lena Cati
The Equity Group Inc.
Vice President
(212) 836-9611
[email protected]

מקור: Regencell Bioscience Holdings Limited

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.