הודעה לעיתונות

Riskified Ltd. מודיעה על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור

ניו יורק, 19 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

חברת Riskified Ltd. ("Riskified"), פלטפורמת ניהול הונאות המאפשרת חווית מסחר אלקטרוני חלקה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור שלה באמצעות הצעת 17,500,000 מניות רגילות מסדרה A. ההנפקה כוללת 17,300,000 מניות רגילות מסדרה A המוצעות על ידי Riskified ו-200,000 מניות רגילות מסדרה A שיימכרו על ידי אחד מבעלי המניות הנוכחיים של Riskified. Riskified לא תקבל כל תמורה ממכירת המניות על ידי בעל המניות המוכר. לחתמים תהיה אופציה ל-30 יום לרכוש 2,625,000 מניות רגילות נוספות מסדרה A מ-Riskified במחיר ההנפקה הראשונית לציבור, פחות הנחות חיתום ועמלות. מחיר ההנפקה הראשונית לציבור צפוי כעת להיות בין 18 ל-20 דולר למניה. Riskified מתכוונת לרשום את המניות הרגילות שלה מסדרה A בבורסה של ניו יורק תחת הסימול "RSKD".

גולדמן זאקס ושות' LLC, ג'יי.פי מורגן וקרדיט סוויס (ארה"ב) משמשים בשיתוף כחתמים הראשיים לצורך ההנפקה. החברות ברקליס קפיטל בע"מ, KeyBanc שוקי הון בע"מ, פייפר סנדלר ושות', Truist, וויליאם בלייר משמשים כחתמים משותפים עבור ההנפקה המוצעת. לוק קפיטל מרקטס, סמואל א רמירז, סיברט ויליאמס שאנק ושות', והאחים שטרן ושות' משמשים כמנהלים שותפים עבור ההנפקה המוצעת.

ההנפקה המוצעת תיעשה רק באמצעות תשקיף. עותק של התשקיף הראשוני הקשור להנפקה ניתן לקבל, כאשר הוא זמין מ:
Goldman Sachs & Co. LLC, Attn: Prospectus Department, 200 West Street, New York, New York, 10282, by email at [email protected], or by telephone at 866-471-2526; J.P. Morgan Securities LLC, Attn: Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, New York, 11717, by email at [email protected], or by telephone at 1-866-803-9204; and Credit Suisse Securities (USA) LLC, Attn: Prospectus Department, One Madison Avenue, New York, New York, 10010, by email at [email protected], or by telephone at 800-221-1037.

הצהרת רישום בטופס F-1 הנוגעת להנפקה הוגשה לרשות לניירות ערך, אך טרם נכנסה לתוקף. ניירות ערך אלה אינם יכולים להימכר, ואינם רשאים להיות מוצעים ולהתקבל לפני מועד קבלת הצהרת הרישום לתוקף.

הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לרכישת ניירות ערך אלה, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבו הצעה, שידול או מכירה כאלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או ההסמכה על פי דיני ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט כאמור.

אודות Riskified Ltd

Riskified מאפשרת לעסקים לממש את הפוטנציאל המלא של מסחר אלקטרוני באמצעות הפיכתו לבטוח, נגיש ומבוצע בצורה חלקה. ריסקיפייד בנתה את הדור הבא של פלטפורמת ניהול הסיכונים במסחר אלקטרוני, המאפשרת לסוחרים מקוונים לייצר יחסים של אמון עם לקוחותיהם. באמצעות מינוף למידת מכונה המסתמכת על הרשת הגלובלית של הסוחרים, הפלטפורמה של ריסקיפייד מזהה את האדם מאחורי כל פעולה מקוונת, ומסייעת לסוחרים – הלקוחות של ריסקיפייד – לנטרל את האיום וחוסר הוודאות מעסקיהם. ריסקיפייד מניעה מכירות רבות יותר ומקטינה את היקף ההונאות והוצאות תפעול אחרות עבור הסוחרים, ושואפת לספק חוויות לקוח טובות יותר בהשוואה לביצועים שרשמו הסוחרים טרם תחילת השימוש בריסקיפייד.

ליצירת קשר:

Investor Relations Contact:
Chris Mammone, The Blueshirt Group for Riskified
[email protected]

Corporate Communications:
Rowena Kelley
[email protected]

מקור: Riskified Ltd

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.