הודעה לעיתונות

Cuentas ו-WaveMax חתמו על הסכם בלעדי ומחייב ליצירת מיזם משותף הכולל 1,000 מיקומים, בהם יוצג פרסום באמצעות טכנולוגיית הדו

Cuentas ו-WaveMax חתמו על הסכם בלעדי ומחייב ליצירת מיזם משותף הכולל 1,000 מיקומים, בהם יוצג פרסום באמצעות טכנולוגיית הדור הבא של WiFi6 המוגנת בפטנט, ברשת "Bodegas" של Cuentas ברחבי ארה"ב.

מיאמי, פלורידה, 22 ביולי 2021, (ACCESSWIRE) :

Cuentas, Inc (NASDAQ:CUEN & CUENW) ('Cuentas'), ספקית פינטק מובילה (טופ 4 פינטק) של שירותי בנקאות ניידת, ארנק דיגיטלי ופתרונות תשלומים הממוקדים בקהילות היספניות ולטיניות, חתמה על הסכם בלעדי ומחייב להקמת מיזם משותף שישיק את הטכנולוגיה המוגנת בפטנט SharedWiFI6 של WaveMax (Wavemax Patent) ב-1,000 מיקומים. השקה זו תתחיל באזור המטרופולין של ניו יורק רבתי, עם 500 מיקומים בניו יורק, 330 מיקומים בניו ג'רזי ו -170 מיקומים בקונטיקט. ההסכם כולל גם תוכניות להשקת השירות באזורים אחרים ברחבי ארה"ב. הצדדים יתקינו נקודות גישה מתקדמות של WiFi6 ותאים קטנים ב-1,000 "חנויות בודגה" אלו במיזם משותף בבעלות משותפת של 50/50. אלו יהפכו למיקומי פרימיום של קואנטס, שיהיו בקרבת תחנות רכבת ציבוריות ומרכזי הסעת המונים, ויציעו את כל המוצרים והשירותים של קואנטס ברשתות מאובטחות. שירות WiFi6 ישפר את חוויית הלקוחות בחנות בודגה, באמצעות חיבור אוטומטי שלהם לאינטרנט מהיר SharedWiFi וקבלת הצעות מיוחדות בחנות. משתמשים במיקומים הכוללים נקודות מכירה של קואנטס (POS) יקבלו גם הצעות למבצעים עבור כרטיס GPR של קואנטס ומוצרים מוזלים הנמכרים באמצעות אפליקציית Cuentas Mobile.

הסכם ייחודי זה שהחברות שלנו מביאות לשוק יאפשר לקואנטס להיכנס לעולם הפרסום באמצעות מותגים גדולים, במטרה לפרסם באמצעות מכשירים ניידים, ובנוסף, מוצרי ושירותי קואנטס ייהנו מהנחה של 50% מהתמחור הפופולארי ביותר בפלטפורמת פרסום דיגיטלית זו.
טכנולוגיית SharedFi המוגנת בפטנט של WaveMax מאפשרת יצירת רשת משותפת של נקודות גישה לאינטרנט אלחוטי ותאים קטנים. למשתמש יש גישה לרשת משותפת זו, ואם הוא אישר זאת, להיחשף לפרסום מבוסס-מיקום. פרסומות אלו מוגדרות בידי המפרסמים המשתמשים בלוחות המחוונים של WaveMAX לצורך פילוח - באופן ידני או תכנותי - הקהל הנכון, בזמן הנכון, והמקום הנכון.

"אני גאה על כך שהצלחנו לחתום על הסכם סופי עם WaveMax לשימוש בטכנולוגיה החדישה שלהם. זו הפעם הראשונה שקואנטס מודיעה לבעלי המניות הציבוריים שלה כי הצליחה להשלים את ההסכם הייחודי הזה, ואני מצפה להרחיב את הרשת הזו לשאר רשת בודגה של קוואנטס בפריסה ארצית", אמר אריק מיימון, מייסד ומנכ"ל זמני של קואנטס.
"אנו שמחים מאוד לשפר את המחויבות המקורית שלנו ל-1,000 הבודגות הראשונות ברשת של קואנטס. אנו שמחים להוסיף ערך להצעה הייחודית של קואנטס בשוק האמריקאי ולאפליקציית הבנקאות הניידת שלה", אמר אדוארדו ולאסקו, מנכ"ל WaveMAX. (רשת Wi-Fi 6 משותפת)

"קואנטס סווגה לאחרונה ונחשבת כמגזר טכנולוגיה אנכי (מגזר הטכנולוגיה), אנחנו מאוד נרגשים לקראת העתיד הנראה לעין של החברה שלנו ואנחנו מאוד בטוחים כי לקואנטס צפוי עתיד מזהיר", אמר מייקל דה פראדו, מייסד וסגן יו"ר בפועל של קואנטס.

אודות קואנטס

Cuentas, Inc. (NASDAQ:CUEN & CUENW) היא חברת פינטק המשתמשת בחדשנות טכנית יחד עם טכנולוגיות קיימות ומתפתחות, על מנת לספק שירותים ניידים נגישים, יעילים ואמינים, שירותים פיננסיים מסורתיים וחדשניים לצרכנים. קוואנטס מיישמת באופן יזום דרישות טכנולוגיה ותאימות על מנת לשפר את הזמינות, מתן השירות, האמינות והניצול של שירותים פיננסיים במיוחד למגזרים שאינם זוכים לגישה שירותי בנקאות, אלו הזוכים לגישה מוגבלת לשירותי בנקאות, ואלו שאינם מודעים לשירותים אלו. מוצריה מתבססים על שיטות הליבה שלה, נהלים, חוזים וקניין רוחני. למידע נוסף, בקרו ב- https://cuentas.com.

אודות WAVEMAX CORPORATION

WaveMax היא חברת שיתוף WiFi-5G הממנפת טכנולוגיה אמריקאית המוגנת בפטנט כדי על מנת ליצור מערכת אקולוגית המפיקה רווחים מאינטראקציות ניידות בין חברות תקשורת, קמעונאים, ספקים, אפליקציות ומשתמשים. המערכת האקולוגית של WaveMax תמכה בשנת 2020 במיליוני כניסות Wi-Fi והיא גדלה במהירות, ויוצרת סינרגיות חדשות ואפקטי רשת חדשים.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת "מידע צופה פני עתיד", כפי שמונח זה מוגדר בסעיף 27a של חוק ניירות ערך של ארצות ברית מ-1933, כפי שתוקן, וסעיף 21e של חוק הבורסות לניירות ערך של ארצות ברית של 1934, כפי שתוקן. אמירות בהודעה לעיתונות זאת, שאינן לחלוטין היסטוריות, הן מידע צופה פני עתיד וכוללות כל אמירה לגבי מחשבות, תוכניות, ציפיות או כוונות לגבי העתיד. פרט למידע היסטורי המוצג בזאת, העניינים הנדונים בהודעה לעיתונות זאת כוללים מידע צופה פני עתיד שכפוף לסיכונים ואי ודאויות מסוימים, שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מכל תוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים שנאמרים במפורש או במשתמע במידע זה. אמירות שהן לא עובדות היסטוריות, כולל אמירות שבאות לפניהן, באות אחריהן או נכללות בהן מילים כגון "מאמינה", "מתכננת" או "מצפה" או אמירות דומות הן מידע צופה פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד הכלולות בהודעה זו כוללות הצהרות הנוגעות למידע זמין לציבור אחר בנוגע לקואנטס.

ליצירת קשר
Cuentas:
[email protected]
800-611-3622
WaveMax :
[email protected]
512.902.8038
מקור: Cuentas, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCSSEWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.