יוחאי רוזנבלט - מנכ"ל ג'קדה
יוחאי רוזנבלט - מנכ"ל ג'קדה
לוגו יוניפור
לוגו יוניפור
לוגו ג'קדה
לוגו ג'קדה
הודעה לעיתונות

ג'קדה (JACADA) הישראלית נרכשת על-ידי יוניפור (UNIPHORE) האמריקאית

החברה המאוחדת תוביל למהפך בשוק הטכנולוגיה למערכי שירות לקוחות ותביא פתרון ייחודי המשלב אוטומציה של תהליכי שירות לקוחות רב ערוציים ובינה מלאכותית, ללא צורך בכתיבת קוד (Low Code/No Code). היקף הרכישה לא הותר לפרסום

תל אביב, ישראל,27 ביולי, 2021; יוניפור, הממוקמת בפאלו אלטו, קליפורניה, חברה מובילה בתחום בינה מלאכותית לשירות לקוחות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת התוכנה הישראלית ג'קדה (הרצליה) המתמחה באוטומציה של תהליכי שירות לקוחות. ג'קדה, המונה כ-45 עובדים בישראל, תמשיך לפעול כמרכז פיתוח ומצויינות בהרצליה, ישראל.

פלטפורמת האוטומציה של ג'קדה הוכיחה את עצמה בפתרון בעיות מורכבות ובייעול תהליכים במרכזי שירות טלפוניים גדולים של חברות גלובליות תוך שהטמעת פתרונות החברה נעשית בצורה יעילה ומדוייקת, וכל זאת ללא צורך בכתיבת קוד.

החיבור של מוצרי ג'קדה לפלטפורמת הבינה המלאכותית וניתוח השפה של חברת יוניפור יעניק לארגונים יכולת מתקדמת לייעול ולמיכון תהליכי שירות לקוחות מורכבים, לצמצם באופן ניכר את היקף טעויות האנוש המתרחשות בתהליכים אלו ולקצר את זמן הטיפול בצרכי הלקוחות. בין יתרונות המערכת המשולבת ניתן למנות:

  • ממשק משתמש ידידותי שאינו דורש קידוד (כתיבת תוכנה) שמאפשר למשתמשים עסקיים לבנות ולנהל תהליכים עסקיים ללא תלות באנשי תוכנה
  • בינה מלאכותית ויכולות ניתוח שפה מותאמות לתחומים עסקיים שונים
  • היכולת להגדיר תהליכים עסקיים אחודים ומתואמים בין ממשקי השירות העצמי והשירות המאוייש
  • הנחייה מבוססת בינה מלאכותית של נציג השירות בזמן אמת
  • חיבור חכם למערכות הידע של הארגון ושליפה מדוייקת של המידע הנחוץ בכל אחד משלבי הטיפול בלקוח
  • תיעוד אוטומטי של ההבטחות הניתנות ללקוח המהלך השיחה, והפעלה אוטומטית של התהליכים העסקיים הדרושים למימוש הבטחה זו
  • מיכון תהליך סיכום ותיעוד השיחה עם לקוח

רכישה זו באה בתקופה בה כמות האינטראקציות במוקדי שירות הלקוחות עולה, ואיתה גם מורכבות השיחות, במספר רב של ערוצי תקשורת.

Unesh Sachdev (אומש סצ'דב), מייסד ומנכ"ל יוניפור, אומר: "היום אנו מקבלים בברכה את ג'קדה לצוות יוניפור וחוגגים את תוספת הטכנולוגיה לפורטפוליו שלנו. מצאנו בג'קדה צוות מוכשר מאד של אנשי מקצוע שיעצימו את הצמיחה והחדשנות של יוניפור. כך נוכל להביא ללקוחותינו דרכים חדשות ומתקדמות, כאלו שיוכלו לספק ללקוחותיהם חוויית לקוח מהפכנית".

יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה, אומר: "הלקוחות שלנו סומכים עלינו שנביא את הפתרונות הטובים, המתקדמים והחדשניים ביותר כדי שיוכלו להרחיב את עסקיהם. איחוד הכוחות עם יוניפור מחבר אותנו לצוות מנוסה ונלהב מעולמות שירות לקוחות, חוויית לקוח ואוטומציה חכמה. המגוון הרחב של היישומים והתחומים בהם מתמחה יוניפור תאפשר לנו להוביל את התעשייה בדרכים חדשות ומרתקות, כמו גם לספק פתרונות המייצרים ערך מוסף מתמשך ובידול עבור לקוחותינו".

בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים, צוות ג'קדה, הקניין הרוחני והמוצרים שלה יהפכו לחלק מ-Uniphore, מה שיאפשר ל- Uniphore להמשיך לספק מוצרים ושירותים מובילים בענף עבור בסיס הלקוחות המשותף הגלובלי שלהם.

תנאים כספיים ספציפיים ופרטים אחרים של העסקה לא הותרו לפרסום.
את ג'קדה ייצגו בתהליך הרכישה עורכי הדין דן שמגר, רונן בצלאל וג'ונתן אטה ממשרד עורכי דין מיתר ומטעם יוניפור, הרוכשת, ייצגו בישראל עורכי הדין דוני טולדנו ויונתן אחירון ממשרד ארדניסט בן נתן טולדנו
הבנקאים שליוו את גיקדה בעסקה הינם מבנק ההשקעות GCA Altium

אודות יוניפור
המובילה העולמית בתחום אוטומציה של שירות שיחות. חזון החברה הוא לגשר על הפער בין האדם למכונה באמצעות קול, AI ואוטומציה כדי להבטיח שכל קול, בכל שיחה, יישמע באמת.
החברה מאפשרת לעסקים ברחבי העולם לספק שירות לקוחות טרנספורמטיבי על ידי מתן פלטפורמת אוטומציה שבה סוכנים דיגיטליים משתלטים על שיחות ועסקאות מבני אדם, מאמנים סוכנים במהלך שיחות, ומנבאים במדויק שפה, רגש וכוונה. הכל בזמן אמת. בעזרת אוטומציה של שירות שיחות, ארגונים יכולים לבנות אמון לקוחות באמצעות יעילות ושיפור את חוויית הלקוח, מה שמוביל למימוש יעילות תפעולית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.