פתרונות הניהול של PixoHealth Pass מעצימים פתיחה בטוחה מחדש של מקומות ואירועים בשילוב עם PixoTest POCT COVID-19 Antigen Test (צילום: Business Wire)
פתרונות הניהול של PixoHealth Pass מעצימים פתיחה בטוחה מחדש של מקומות ואירועים בשילוב עם PixoTest POCT COVID-19 Antigen Test (צילום: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

iXensor מציעה שיפור ל-PixoTest, בדיקות האנטיגן לגילוי COVID-19, עם השקת פלטפורמת ניהול הנתונים PixoHealth כפתרון אבטחה ע

iXensor מציעה שיפור ל-PixoTest, בדיקות האנטיגן לגילוי COVID-19, עם השקת פלטפורמת ניהול הנתונים PixoHealth כפתרון אבטחה עבור המצב התקין החדש

• פתרון הניהול PixoHealth Pass, עם תאימות לחוקי ה-GDPR, עובד עם PixoTest POCT COVID-19 Antigen Test כדי לסייע לארגונים לשמור על סביבות נקיות מקורונה

  • PixoTest POCT COVID-19 Antigen Test חושף גם את הגרסאות העיקריות של SARS-CoV-2, כולל אלפא, ביתא, גמא ודלתא
  • סריקה בנקודת טיפול מקושרת היא מנגנון האבטחה הקריטי בעידן התקין החדש של המגיפה

טאיפיי, טייוואן, 27 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE): -- iXensor Co., Ltd. (6734.TWO)

iXensor משיקה את אפליקציית הניהול של PixoHealth Pass ואת פורטל הרשת, הדור הבא של פתרון הסריקה המשולב עבור COVID-19. אפליקציית הניהול של PixoHealth Pass הוא שומר שער וירטואלי שסוקר ומאמת, באמצעות סריקה של קוד QR המוצג בידי המשתמשים באפליקציית PixoHealth Pass, את המצב הבריאותי ביחס ל-COVID-19. בנוסף, פורטל הרשת לניהול PixoHealth Pass מסנכרן בו זמנית נתונים ממספר מקורות רפואיים המתייחסים ל-COVID-19 יחד עם תוצאות של בדיקות ממשתמשי אפליקציית PixoHealth Pass, וגם מ-PixoTest POCT Analyzer.

עם האפליקציות של PixoHealth Pass, ועם הסכמה המוענקת באפליקציה, המוסד המורשה יכול לעקוב אחר תוצאות הבדיקות המהירות של משתמשי האפליקציה, מצב החיסון ותסמינים הקשורים ל-COVID-19 ישירות בפורטל האינטרנט. השימוש בפורטל הרשת לניהול של PixoHealth Pass, עם PixoTest POCT Analyzer והאפליקציה PixoHealth Pass מאפשר לארגונים להגדיר נתוני בריאות המבוססים על חוקים כדי למנוע מ-SARS-CoV-2 לגרום לאשכולות של זיהומים.

הפתרון מבוסס הענן לניהול נתונים מסייע לייעל את בדיקות ה-COVID-19 ואת הסריקה בנקודות הכניסה לקהילות סגורות למחצה כמו בתי ספר, תאגידים, מתקני בריאות וארגוני בריאות הציבור. חשוב מכך הוא ש-PixoTest POCT Analyzer, המשתמש בראייה ממוחשבת, מזהה אנטיגנים של COVID-19 בצורה מדויקת יותר מאשר רוב הבדיקות העצמיות לגילוי COVID-19. בנוסף, הקישוריות האלחוטיות שלו מאפשרות דיווח וניהול תיקים בקלות ובמהירות עבור בדיקות שגרתיות והמוניות, מה שמאפשר את פתיחתם מחדש של פעילויות חברתיות וכלכליות שהינן בטוחות יותר, כשניתן לקיימן.

PixoTest POCT COVID-19 Antigen Test מאתר את הנוקלאופרוטאינים של SARS-CoV-2 בלוע האף האנושי ובחלל האף הקדמי. על פי אימות טכני מעודכן, בדיקת האנטיגן של PixoTest POCT COVID-19 הוכיחה את יכולתה ללכוד חלבונים נוקלאוקפסידים רקומביננטיים בגרסאות העיקריות, כולל אלפא, בטא, גמא ודלתא. גרסאות אלה עברו מוטציות של חלבוני הקוצים על פני הנגיף, אשר ידועים באופן בינלאומי כגורמים להופעות חוזרות של התפרצויות. לפיכך, שבעה חודשים לאחר ההשקה הראשונה של חיסוני COVID-19, נראה שהם לא מצליחים עדיין להדביק את ההתפתחות של נגיף הקורונה.

"מבחן האנטיגן המהיר COVID-19 עם פתרון משולב לניהול נתונים מספק את מנגנון האבטחה המדויק הנדרש להגן על בתים, בתי ספר, עסקים וקהילות מפני היפגעות בהתפרצויות חדשות", אמר יו"ר iXensor, ד"ר פיטר פיצג'רלד.

אודות iXensor

iXensor, חלוצת הבריאות הנייד, הופכת טלפונים חכמים להתקן אבחון רפואי נייד ברמת מעבדה. iXensor הציגה ב-2017 את מערכת ניטור הגלוקוז בדם PixoTest כבדיקת הדם מבוססת מצלמת הטלפון הראשונה שאושרה על ידי ה-FDA בארצות הברית. בהתבסס על פלטפורמת PixoTech, iXensor ההינה לפתח בדיקה עצמית בבית ואבחון בנקודת טיפול קליני של מחלות זיהומיות, בריאות נשים ומחלות לב וכלי דם.

קשרי מדיה

Spokesperson: Patrick Liao
Website: www.ixensor.com
Email: [email protected]
Phone: +886-928-570-208

מקור: iXensor Co., Ltd.

מולטימדיה:

Photo
פתרונות הניהול של PixoHealth Pass מעצימים פתיחה בטוחה מחדש של מקומות ואירועים בשילוב עם PixoTest POCT COVID-19 Antigen Test (צילום: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.