מפרסם: עידן בץ יחסי ציבור
תאריך: 11/08/2021 07:54
נושא: בריאות
מברשת שיניים חשמלית toothwaveצ צילום דן לב
מברשת שיניים חשמלית toothwaveצ צילום דן לב
צילום דן לב
צילום דן לב
הודעה לעיתונות

פטנט ישראלי- עולמי: טכנולוגיה פורצת דרך בתחום היגיינת הפה!

ToothWave, מברשת השיניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™, היחידה שמפחיתה אבנית קיימת והוכחה קלינית כיעילה יותר בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים, בהפחתת דלקות ודימומי חניכיים ואפילו בהפחתת אבנית.

מאחורי פיתוח הפטנט שנמשך כ-5 שנים עומדת חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n.
מברשת השיניים מאושרת לשימוש על ידי ה- FDA ומשרד הבריאות הישראלי.

אחת לכמה שנים מופיעה בעולם המצאה שמשנה לחלוטין את מה שאנחנו יודעים לגבי הפעולות היומיומיות הבסיסיות ביותר, כמו למשל, צחצוח השיניים. מברשת השיניים ToothWave עם טכנולוגיית DentalRF™ המוגנת בפטנט, היא הדבר הבא באבולוצייה של הגיינת הפה.
מברשות השיניים הקיימות כיום בשוק, בין אם ידניות, חשמליות, רוטטות או מסתובבות, ואפילו המשוכללות ביותר, כולן פועלות להסרת לכלוך רך כמו פלאק ושאריות מזון על ידי פעולה מכאנית של צחצוח.
ToothWave - היא מברשת השיניים הראשונה בעולם שאיננה מסתמכת על צחצוח מכאני, אלא על מנגנונים אלקטרוכימיים מוכחים מדעית, שבעזרתם היא מסירה לא רק פלאק ושאריות מזון, אלא גם מפחיתה בהדרגה את המזהמים הקשים והעיקשים ביותר.

ToothWave הוכחה במחקרים קליניים כיעילה יותר ממברשות חשמליות רגילות בהפחתה של כתמים עיקשים, דלקות ודימומי חניכיים, ואפילו בהפחתת אבנית קיימת.
מאחר ו- ToothWave מבוססת על טכנולוגיית DentalRF ולא על פעולה של צחצוח מכאני, ראש המברשת שלה רך, הצחצוח עדין והיא איננה גורמת לשחיקה של פני השן או לנזק לחניכיים.

DentalRF - איך זה עובד?
זרם חילופין בתדר רדיו (Radiofrequency) משמש מזה שנים רבות, באופן יעיל ובטוח, בטיפולים שונים ברפואה אסתטית, בניתוחים, בטיפול בכאב ובהרפיית שרירים. טכנולוגיית DentalRF, מיישמת אנרגיה זו לראשונה בתחום הדנטלי.
זרם חילופין בתדר רדיו זורם בין שתי אלקטרודות הממוקמות בשני צידי ראש המברשת. בין האלקטרודות מפריד מחסום סיליקון, שמאלץ את הזרם "לדלג" מעליו כך שהזרם מגיע ממש אל פני השן. כאן נכנסת לפעולה משחת השיניים. כל משחות השיניים המצויות בשוק מכילות מולקולות טעונות. זרם החילופין, מוליך את אותן מולקולות טעונות ומרכז אותן בסביבת פני השן. תהליך זה גורם לשינוי בשיווי המשקל הכימי על פני השן, מערער את הקשרים האלקטרוסטאטיים החזקים שמצמידים לשן מזהמים עיקשים כמו אבנית או כתמים, ומפרק אותם בהדרגה.
פעולתה של הטכנולוגיה היא הדרגתית ומתמדת. כעבור כשישה שבועות של שימוש יומיומי ב- ToothWave, ניתן לראות הפחתה משמעותית במשקעים קשים, וכתוצאה מכך נחשף בהדרגה הלובן הטבעי של השיניים. חשוב לציין שעם ToothWave, הבהרת גוון השיניים לא מבוססת על חומרי הלבנה כימיים ולא גורמת לשחיקה כימית או לנזק לשכבת האמייל. לאחר שישה שבועות של שימוש, ניתן לראות גם הפחתה משמעותית בדלקות ובדימומי חניכיים.

מאחורי הפטנט, שפיתוחו ובדיקתו במחקרי מעבדה ובמחקרים קליניים נמשכו כ-5 שנים, עומדת חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n. את הפיתוח הוביל צוות מקצועי שכלל מדענים, מהנדסים ואנשים עסקים, כולם בעלי ניסיון רב שנים בפיתוח טכנולוגיות ומוצרי אסתטיקה ביתיים, המבוססים על אנרגיות שונות וביניהן Radiofrequency (תדר רדיו). החברה החלה את פעילותה בשנת 2006. מוצריה נמכרים היום בכל העולם וכעת היא משיקה לראשונה מכשיר בתחום הדנטלי.

למי מיועדת ToothWave: למשתמשים בוגרים, ובכלל זה גם לבעלי שתלים, סתימות, גשרים וציפויי שיניים. המברשת תועיל במיוחד לאנשים הסובלים מהצטברות מואצת של אבנית או כתמים, לבעלי גשר ליישור שיניים או מבנים אחרים שמפריעים לצחצוח יעיל. כמו כן, לסובלים מדלקות ודימומי חניכיים, לסובלים משחיקה מכאנית של השיניים כתוצאה מצחצוח נמרץ, לסובלים משחיקה כימית כתוצאה משימוש תכוף בחומרי הלבנה ולמי שצחצוח השיניים היומיומי גורם לו לכאב או לרגישות.
שוק מכר מברשות השיניים בישראל בשנת 2020 הסתכם בכ-163 מיליון ש"ח. כאשר 61.5 מיליון ש"ח הינו מכר מברשות השיניים החשמליות והנטענות ומתוכם 6% הן מברשות הפרימיום (מחיר ממוצע גבוה מ-400 ש"ח). בכוונת החברה להגדיל את פלח שוק מברשות הפרמיום ולחלוש על נתח שוק של -50% ממברשות השיניים בקטגוריה זו.
בשלב ההשקה תימכר מברשת השיניים במכירה מוקדמת באתר החברה. לאחר מכן תשווק לצרכנים גם ברשתות השיווק המובחרות.

חמישה מחקרים קליניים מבוקרים נערכו בקרב כ 350 משתתפים ובדקו מדדי פלאק (רובד חידקים), אבנית, דלקות ודימומי חניכיים, כתמים וגוון שיניים לאחר 6-12 שבועות של שימוש ב ToothWave בהשוואה למברשות שיניים חשמליות רגילות.
ToothWave נמצאה במחקרים אלה יעילה יותר משמעותית בכל המדדים שנבדקו, אך, מדד האבנית היה המפתיע מכולם. בעוד שאצל המשתתפים שהשתמשו במברשות שיניים חשמליות אחרות נמצאה עליה במדד האבנית בתקופת המחקר, לעומתה, אצל משתמשי ToothWave נמצאה ירידה.

ToothWave מאושרת כמוצר רפואי על ידי ה FDA, משרד הבריאות הישראלי ורשויות רגולציה רבות נוספות בכל העולם. טכנולוגיית DentalRF מוגנת בפטנט במרבית מדינות העולם.

ToothWave מצוידת בסוללת ליתיום פנימית, ונטענת באמצעות בסיס הטענה קומפקטי. היא עמידה למים, מתאימה לשימוש במקלחת ובאמבטיה ומצוידת בטיימר חכם לצורך תזכורת. בנוסף ל DentalRF המשתמש יכול גם לבחור להוסיף רטט במהירות הנוחה לו. זמן פעולתה בהטענה בודדת הינו עד שבועיים.
מחיר: למארז ToothWave הכולל את גוף המכשיר, 2 ראשי מברשת, קטן וגדול, בעלי סיבים רכים במיוחד, כבל טעינה USB, מתאם לחשמל ובסיס טעינה הינו 990 שקלים. למברשת אחריות לשנתיים.
לרכישה באתר: www.toothwave.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עידן בץ יחסי ציבור.