מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 30/08/2021 12:46
נושא: ספרות, פוליטי
תמונת העטיפה:.pixabay  תמונת גב העטיפה: ליאת מנדל  עיצוב העטיפה: סטודיו סטימצקי
תמונת העטיפה:.pixabay תמונת גב העטיפה: ליאת מנדל עיצוב העטיפה: סטודיו סטימצקי
הודעה לעיתונות

הפרשן הבטחוני של מבצע "שומר חומות" בספר חדש לקראת שנה חדשה ומוצלחת יותר!

ליאור אקרמן, בכיר לשעבר בשב"כ, שהתגלה במהלך מבצע "שומר חומות" כפרשן פוליטי מוביל ובעל תובנות מוציא את "אינטואיטיVי" ספר הכולל שיטה שפיתח מניסיונו האישי, המגובה במחקרים.

החשיבה האינטואיטיבית היא לא מה שחשבתם. בספרו החדש פורש ליאור אקרמן מודל המבוסס על שיטת החשיבה האינטואיטיבית כאמצעי לאימון עצמי של כל אדם.

התמודדות אפקטיבית עם משברים, פתרון בעיות, סיוע בתהליכי קבלת החלטות, הגשמה עצמית ומימוש הייעוד שלנו, ניהול נכון של הזמן, העצמת הכישורים שלנו, ניהול שינוי בחיים, בקריירה ובכלל, מציאת האושר הפנימי שלנו ועוד.

כל זאת בכוחות עצמנו, באופן המותאם לנו ובתהליך פשוט המלווה אותנו צעד-צעד עד להשגת המטרות.

המודל שאקרמן פיתח מבוסס לא מעט על הניסיון שצבר בתחום הניהול, התמודדות עם משברים, קבלת החלטות והתפתחות עצמית.

ליאור אקרמן, לשעבר סגן ראש אגף בשב"כ וראש לשכת ראש השב"כ. שימש בתפקידי שטח, ניהול ופיקוד, מבצעיים ומודיעיניים במגזר הערבי ובשטחים. הינו בוגר ישיבה בעברו. יזם והקים את מערך הדוברות והתקשורת של הארגון ואת מערך קשרי החוץ שלו, היה מעורב במגעי השב"כ וממשלת ישראל, עם הפלסטינים, המצרים, הירדנים והממשל האמריקאי. ליווה את התנהלות המדינה לאורך אירועי האינתיפאדה השנייה, היה מעורב בחקירות הדרמטיות ביותר שידעה המדינה, כולל חקירת רצח ראש הממשלה רבין ז"ל וחקירות נוספות, במפגשים הסודיים שהתנהלו לאורך השנים עם הממשל האמריקאי, הפלסטינים, המצרים ונוספים.

אקרמן היה בעלים ומנכ"ל של שתי חברות פרטיות, התמחה בייעוץ אסטרטגי לחברות וארגונים בתחומי הניהול והמנהיגות, משמש כפרשן בולט בתקשורת, לענייני טרור, ביטחון, ערבים ומודיעין. בעל טור שבועי קבוע במספר עיתונים ואתרי אינטרנט. היה מעורב ועסק בכתיבת סדרות לטלוויזיה. מעבר לתחום הביטחון, עוסק רבות בתחום השלטון והשינוי החברתי במדינה ומוביל בתקשורת קו פעולה נחוש להתמודדות עם אתגרי המדינה בשנים הבאות באמצעות תנועת "הדור בקצה המנהרה" בראשה עמד בעבר ובראש יוזמת הקמת "מועצת העם החדשה" הפעילה כיום. חבר המועצה הציבורית של ארגון "פתחון לב" וחבר הדירקטוריון וההנהלה המצומצמת של "הקרן לחקר הסרטן בישראל". הוא בוגר תואר ראשון (בהצטיינות) בתקשורת ומדעי המדינה ותואר שני (בהצטיינות) במשפטים כמו גם לימודי מנהל עסקים, מזרחנות ועוד. דובר מספר שפות ביניהן: עברית, אנגלית, ערבית וספרדית. כמו כן, הוא מרצה ומעביר סדנאות במגוון תחומי עניין מרתקים וייחודיים.

ספרו הראשון "הלנצח נאכל חרב?” שיצא לאור בשנת 2018 הוא מסה העוסקת באתגרים המרכזיים של מדינת ישראל וכיווני המענה.

ספרו השני רומן בשם "השליח" יצא ב2019 ותורגם לאנגלית: השליח הוא סיפורו המופלא והייחודי של משה (מייק) מסנג'ר, גיבור העל הראשון שפועל בסיוע כוחות על־אנושיים מסתוריים, אך תוך הסתמכות על האנושות עצמה. אקרמן יצר עלילה המשלבת אלמנטים מיסטיים ודתיים, עם השפעות מטאפיזיות מסתוריות המשתלבות לכדי עלילת מתח ופעולה דרמטית, הנפרשת על פני העולם כולו ומשלבת מציאות ודמיון גם יחד.

ניתן להשיג את שני הספרים הראשונים בחנויות הספרים ובחנויות המקוונות.

ספרו השלישית "מדינת ישראל השלישית" מתאר את השתלשלות השליטה הישראלית במדינה לאורך ההיסטוריה, את הסיבות לכשלים המרכזיים הקיימים כיום במבנה ושיטת הממשל בישראל ואת הדרך לשינוי המצב, הספר ניתן בחינם, בפורמט פי.די.אף לכל דורש.

בכתובת: https://tinyurl.com/y5rtfsma

ליאור אקרמן, אינטואיטיVי, הוצאת סטימצקי, 216 עמודים. תמונת העטיפה:.pixabay

תמונת גב העטיפה: ליאת מנדל

עיצוב העטיפה: סטודיו סטימצקי מחיר: 96 ₪.

להשיג בחנויות הספרים ואף באינטרנט, דרך אתר סטימצקי

https://www.steimatzky.co.il/catalog/product/view/id/244459/s/aintvaitibi

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.