מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 30/08/2021 13:02
עדכון: 30/08/2021 13:15
נושא: ספרות
עיצוב: איה ויג
עיצוב: איה ויג
הודעה לעיתונות

לחתן שלי קראו קספר והוא התגייס לגדוד העיוורים. כשנפטר, הקדשתי לו את ספר הביכורים שלי".

במשך שנים רבות מתמודדת המשוררת דינה דלבר עםהידרדרות בשמיעתה ובראייתה, אך ספר שיריה, צוחק על כל העולם ואשתו ומטפל בהומורעוקצני בנושאים  שונים, כמו: אהבה,התבגרות, ילדים, כלבים, פוליטיקה ועוד.שיריה של דינה נוגעים במציאות מנקודת מבט צינית וילדותית לכאורה.השימוש בחריזה משעשעת ובחידודי לשון נועד לדבר אל ליבו של הקורא.

הטקסטים הנאיבייםמחד והעוקצניים מאידך מספקים הצצה לעולם רחב ועשיר. החסרים החושיים של היוצרת אמנםמקשים  על יצירת אינטראקציה עם העולםהחיצון, אך השירים מלמדים, כי היא מתגברת על קשייה בעזרת ההומור, הבא לידי ביטויבספר זה.משחקי המילים, השנינה, החריזה וההומור העוקצני מזכירים לנו, שהאדםאינו רק סך כל חסריו, אלא שגם באנשים עם חסרים מסתתרת נפש צעירה, בועטת ומתוחכמת,המסתכלת על העולם מזווית ראייה שונה. הספר מסכם יצירה של 35 שנים.דלבר כותבת מגיל 12, ופרסמה מאזשירים, סיפורים, רשימות והגיגים בעיתוני ילדים, נוער, מבוגרים ובאתרי אינטרנט. ספרשירים "רציניים" שלה, עתיד לצאת לאור בחודשים הקרובים.

"חצי עוגה ושיר" מאת דינה דלבר."פיוטית הוצאה לאור", 64 עמ', עיצוב וגרפיקה: איה ויג. מחיר ₪ 56 שקלים להשיגבחנויות הספרים, באתר צומת ספרים ובבוקמי בקישור:https://tinyurl.com/73erbts4

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.