הודעה לעיתונות

Zoom Video Communications תקיים תדרוך לאנליסטים פיננסיים במהלך Zoomtopia

סן חוזה, קליפורניה, 8 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications Inc., (נאסד"ק: ZM), תקיים תדרוך לאנליסטים פיננסיים ב-13 בספטמבר 2021 במהלך אירוע הלקוחות המוביל שלה Zoomtopia. חברי הצוות המנהלי יארחו את האירוע ויסקרו את האסטרטגיה העסקית, ההזדמנויות והיוזמות העסקיות של זום.

המשתתפים בתדרוך האנליסטים הפיננסיים חייבים להירשם תחילה לZoomtopia - ב: https://www.zoomtopia.com/. לאחר ההרשמה, המשתתפים יקבלו הוראות להצטרף ללובי Zoomtopia שממנו הם עשויים לחפש ולהצטרף למסלול התדרוך של האנליסטים הפיננסיים. סמינר הווידאו החי יתחיל בשעה 14:00 ET / 11:00 PT(21:00 שעון ישראל) ויימשך כשעתיים. המשתתפים חייבים לעדכן את גרסת הזום שלהם ל- 5.7.6 ואילך כדי להפעיל את אירועי זום ולהצטרף להפעלה בצורה חלקה.

שידור חוזר יהיה זמין כשלוש שעות לאחר סיום האירוע החי בכתובת https://investors.zoom.us/news-events/events.

אודות זום

זום ZOOM היא בשבילכם. אנחנו עוזרים לכם לבטא רעיונות, להתחבר עם אחרים, ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק: ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר www.zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.

ליצירת קשר:

Press Relations
Colleen Rodriguez
Global PR Lead for Zoom
[email protected]
Investor Relations
Tom McCallum
Head of Investor Relations for Zoom
408.675.6738
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.