הודעה לעיתונות

Nikkiso Cosmodyne פיתחו אמצעי TGNO-1000 עבור יישומי זכוכית צפה

טמקולה, קליפורניה, 15 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nikkiso Cryogenic תעשיות אנרגיה נקייה & גזים תעשייתיים (הקבוצה), חברת בת של Nikkiso Co., Ltd (יפן), שמחה להודיע כי Nikkiso Cosmodyne הזמינה לאחרונה TGNO-1000 של גזים מסוג חמצן וחנקן. המפעל החדש מכוון לייצור זכוכית צפה ונמכר לחברת גזים תעשייתית.

Nikkiso Cosmodyne TGNO הוא מחולל חמצן וחנקן קריוגני שנועד לייצר שלושה זרמי מוצרים גזיים: גז חנקן בלחץ בינוני וגבוה וגז חמצן. החנקן בלחץ גבוה מגיע ישירות מעמודת החנקן בערך 8.5 בר (ג'). זרם החנקן בלחץ בינוני מגיע מעמודת החמצן מעל והוא מוגדל על ידי מרחיב זרם פסולת לכ 2.3 בר (ג'). החמצן הגזי מגיע ישירות מעמודת החמצן הפועלת בלחץ גבוה של 2.3 בר (ג'). כל זה מושג בהספק ספציפי נמוך של 0.27 KW/Nm3.

TGNO-1000 הוגדר עם רכיבים קיימים בעיקר כדי לענות על הצרכים ההתפתחותיים של מפעל מרובה מוצרים זה. זה איפשר להם לעמוד ביעדים המחמירים של לקוח הגז התעשייתי שלהם, שמוכר את המולקולות ללקוח הזכוכית הצפה. המפעל פועל גם ללא דיילת מכירות, כך שניתן להתמודד עם תנודות בביקוש למוצר ללא התערבות אנושית.

TGNO הטרומי מועבר בחלקים מודולריים טרום קוויים מראש וקלים להתקנה. הצ'ילר, מיטות הספיחה, שסתומי המיתוג וטורבו-קסנדר מותקנים בהחלקה אחת, וממזערים את עבודת השדה. מודול חדר הבקרה מאכלס את מרכז הבקרה המוטורי ומנתחים נדרשים.

"זהו המאמץ האחרון של Cosmodyne לספק מערכות קריוגניות ומפעלים המאפשר ללקוחות הגז התעשייתי שלנו לפתח את השוק שלהם ולהתחרות ביעילות, לדברי ג'ורג' פאפאגליס, נשיא Cosmodyne Process Systems. "TGNO-1000 היה מאמץ משותף בין הפעילות שלנו בארה"ב (אסקונדידו, חוף סיל וטמקולה) והודו."

לניקיסו קוסמודיין ניסיון רב במפעלי סוחרים נוזליים, כמו גם מפעלי גז באתר כמו TGNO-1000.

אודות CRYOGENIC INDUSTRIES

חברות חברות של Cryogenic Industries, Inc. (כעת חברה ב-Nikkiso Co., Ltd.) מייצרות ציוד הנדסי לעיבוד גזים קריוגניים ומפעלי תהליכים בקנה מידה קטן לתעשיות הגז הטבעי הנוזלי (גט"נ), שירותים לבארות וגזים תעשייתיים. Cryogenic Industries שהוקמה לפני יותר מ-50 שנה היא חברת האם של ACD, Cosmodyne ו-Cryoquip וקבוצה בשליטה משותפת של בערך כ-20 גופים תפעוליים.
למידע נוסף בקרו באתרים www.nikkisoCEIG.com ו- www.nikkiso.com

קשרי מדיה:
Anna Quigley
+1.951.383.3314
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.