מתוך מגזין האופנה הקנדי
מתוך מגזין האופנה הקנדי
מתוך מגזין האופנה הקנדי, צילום מריה סולביוב
מתוך מגזין האופנה הקנדי, צילום מריה סולביוב
בתצלום ירין שחף. צילום יח'צ
בתצלום ירין שחף. צילום יח'צ
הודעה לעיתונות

ירין שחף מאפר את קנדה

מגזין הטרנדים עם תחזיות איפור עתידיות – של ירין שחף, זוכה להצלחה בקנדה: הביקורות מהללות את מראות האיפור העתידיים שלו – ליום של אחרי הקורונה.

ירין שחף נוהג להוציא אחת לחצי שנה מגזין יוקרתי מודפס בו הוא מציג את משנת האיפור והתייחסותו לאופנה לשנים ההקרובות. במגזין מוצגים צילומי דוגמניות במראות אופנה וביוטי אשר אשר עתידים לככב בעונות הבאות.

ירין שחף: ״כדי ליצור תחזית מהימנה ככל האפשר, אני יוצר מחקר המתבסס על הלכי רוח בעולמות הכלכלה, הפוליטיקה, הסוציולוגיה והעיצוב. תחזית טובה מנסה 'לנבא' את רצונות האנשים בכלל ואת ההתנהלות העיצובית והצרכנית בפרט. המגזין שאני עורך מצטרף לכמה ירחונים מובילים בעולם, שרואים אור לקראת הרבעון האחרון של השנה״.

מגזין האופנה הקנדי Vigour במהדורת יוני 2021 פרסם כתבת שער באיפור, בו שחף משמש כמאפר והארט דיירקטור.

העיתונות הקנדית מעולם לא הרעיפה מחמאות כאלה על מאפר ישראלי: "אחד המוכשרים של התעשייה" "אימאג'ים מצויינים". היו חלק מהסופרלטיבים. לאור כל אלה, בהחלט נראה שהמאפר ירין שחף יכול להיות גאה בעצמו ובצוות עוזריו.

שרשרת ההצלחות העולמיות נמשכת גם בשוודיה ובגרמניה שם שחף משתתף בהרצאות בזום. בבתי ספר מקומיים באיפור ומשתף במשנתו.

בתגובה, פרסם שחף בחשבון הפייסבוק שלו: "אתם מכירים את זה שמדי פעם יש "פיקים" כאלה בעשייה שמרגשים ונותנים מוטיבציה להמשיך? אז השבוע היה לי כיף גדול לראות שהתפרסמה במגזין האופנה הקנדי Vigour. באותה נשימה הוא מבקש להודות לסטייליסט ומעצב השיער: Alon Nixon לדוגמנית: Julia Achour ולצלמת: maria solview.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.