הודעה לעיתונות

ConvaTec משפרת את ניהול החדשנות עם Anaqua

פלטפורמת AQX של Anaqua כדי לסייע לקבוצת מוצרים רפואיים גלובלית להגן ולמטב את תיקי הקניין הרוחני היקרים שלה

לונדון, 21 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Anaqua, ספקית טכנולוגית ניהול החדשנות והקניין הרוחני (IP) המובילה, הודיעה היום כי ConvaTec, קבוצת המוצרים והטכנולוגיות הרפואיים העולמית תשתמש בפלטפורמת AQX של Anaqua כדי לסייע בניהול יעיל יותר של תיקי הפטנטים והסימנים המסחריים החשובים שלהם.

ההסכם מחזק עוד יותר את מעמדה של Anaqua בשוקי הפתרונות הרפואיים, כאשר מספר גדל והולך של לקוחות ממגזרים אלה משתפים פעולה עם Anaqua כספקית ניהול הקניין הרוחני המועדפת עליהם.

עם פעילות ביותר מ -100 מדינות, ConvaTec היא חברה רפואית וטכנולוגיות גלובלית המתמקדת בטיפולים לניהול מצבים כרוניים, עם עמדות שוק מובילות בטיפול מתקדם בפצעים, טיפול אוסטומיה, טיפול בריכוך, טיפול קריטי וטיפול בעירוי. מוצרי ConvaTec מספקים מגוון יתרונות קליניים וכלכליים כולל מניעת זיהומים, הגנה על עור בסיכון, תוצאות מטופלים משופרות ועלות הטיפול הכוללת המופחתת.

כריסטינה אלגריני, סגנית נשיא, סגנית היועץ המשפטי והמנהלת הגלובלית של קניין רוחני ב- ConvaTec, אמרה: "חזון החברה שלנו הוא חלוץ פתרונות רפואיים מהימנים כדי לשפר את חיינו. כחלק מכך, אחד מעמודי התווך האסטרטגיים המרכזיים שלנו הוא לחדש את העבודה והפתרונות שלנו, הנתמכים על ידי השקעה מוגברת במו"פ. לכן, חשוב מאוד שניהל את החדשנות והקניין הרוחני שלנו ביעילות וביעילות – ו-Anaqua תסייע להבטיח שנעשה זאת".

ConvaTec תשתמש בפלטפורמת AQX של Anaqua לניהול פטנטים וסימני מסחר, קצבאות וחידושים (בשיתוף עם שירותי Anaqua), וניתוח פטנטים באמצעות שילוב עם AcclaimIP של Anaqua.

בוב רומיאו, מנכ"ל Anaqua, אמר: "אנו גאים לעבוד ולתמוך ב- ConvaTec, חברה המונעת על ידי חדשנות כדי לשרת טוב יותר אנשים ברחבי העולם הזקוקים לטיפול רפואי מתקדם. מצדנו, אנו מצפים לעזור ל- ConvaTec להגן על צרכי החדשנות וניהול ה- IP שלהם. אנו שמחים גם להוסיף חברה גלובלית נוספת לפורטפוליו ההולך וגדל שלנו של לקוחות בתחומי הבריאות ומדעי החיים".

אודות Anaqua

Anaqua, Inc היא ספקית פרימיום של פתרונות ושירותים משולבים של טכנולוגיית ניהול קנין רוחני (IP). פלטפורמת AQX של Anaqua משלבת תהליכי עבודה איכותיים עם ניתוח ביג דאטה ויכולות טכנולוגיות אחרות במטרה ליצור סביבה חכמה המעודכנת באסטרטגיית הקנין הרוחני, מאפשרת לקבל החלטות הקשורות בקניין הרוחני, ומייעלת את הפעולות הנוגעות לקניין רוחני. כיום, כמעט מחצית מ-100 מגישי הפטנטים והמותגים הגלובליים המובילים בארה"ב, כמו גם מספר גדל והולך של משרדי עורכי דין ברחבי העולם, משתמשים בפתרונות של Anaqua. למעלה ממיליון בכירים בתפקידי קנין רוחני, עורכי דין, עוזרים משפטיים, מנהלים וממציאים בחברות גדולות ובינוניות משתמשים בפלטפורמה לצרכי ניהול הקנין הרוחני שלהם. מרכזה של החברה ממוקם בבוסטון, ולה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, אנא בקרו ב-www.anaqua.com או ב-LinkedIn

אודות ConvaTec

ConvaTec היא חברת מוצרים וטכנולוגיות רפואיות גלובלית המתמקדת בטיפולים לניהול מצבים כרוניים, עם עמדות שוק מובילות בטיפול מתקדם בפצעים, טיפול אוסטומיה, התאוששות וטיפול קריטי, וטיפול בעירוי. החברה, שבסיסה בבריטניה, מפעילה ביותר מ-100 מדינות וכמעט 10,000 עובדים ברחבי העולם. מוצרי ConvaTec מספקים מגוון יתרונות קליניים וכלכליים כולל מניעת זיהומים, הגנה על עור בסיכון, תוצאות מטופלים משופרות ועלות הטיפול הכוללת המופחתת. למידע נוסף על ConvaTec, אנא בקרו www.convatecgroup.com.

ליצירת קשר:

Amanda Hollis
Associate Director, Communications
Anaqua
617-375-2626
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.