LOGO
LOGO
 צ'ארלס דלינגפול, מנכ"ל ומייסד ComplyAdvantage (צילום: Business Wire)
צ'ארלס דלינגפול, מנכ"ל ומייסד ComplyAdvantage (צילום: Business Wire)
Business Wire LOGO
Business Wire LOGO
הודעה לעיתונות

Hampshire Trust Bank בוחר את ComplyAdvantage עבור הפתרון זוכה הפרסים ללחימה בהלבנת הון

Hampshire Trust Bank בוחר את ComplyAdvantage עבור הפתרון זוכה הפרסים ללחימה בהלבנת הון

עם ComplyData, פתרונות ניהול הסיכונים בקנה מידה גדול של החברה פותחו באופן ייעודי במטרה לעמוד בקצב הצמיחה המהירה של החדשנות בתחום הבנקים

ניו יורק, 30 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

ComplyAdvantage, חברת טכנולוגיית נתונים גלובלית המביאה שינוי לתחום של גילוי פשיעה פיננסית, הודיעה היום כי Hampshire Trust Bank (HTB), בנק מתמחה המתמקד בהלוואות לעסקים בבריטניה, בחר את חבילת הפתרונות עטורת הפרסים ללחימה בהלבנת הון (AML) של החברה, כולל מיון וגיוס לקוחות, התמודדות עם מידע ומדיה שליליים, ניטור עסקאות ומסוך עסקאות.

עם צוות מומחי הלוואות HTB מספק מימון עסקי מקצועי, משכנתאות וחשבונות חיסכון עטורי פרסים ליחידים ועסקים. בגין הצמיחה המהירה והמשמעותית, פרופיל הסיכון של HTB משתנה כאשר בסיס הלקוחות של החברה מתרחב לשווקים חדשים יותר. זו הסיבה ש-HTB בחרה לשתף פעולה עם ComplyAdvantage על מנת לבנות יכולות AML חזקות יותר בזמן אמת עם שליטה ויכולות הרחבה טובות יותר.

"HTB מתייחסת ברצינות למאבק בפשיעה כלכלית ומחזיקה בבקרות שנמצאות בפיקוח בכל רחבי הבנק. כשביקשנו לחזק את הבקרות האלה רצינו פתרון שיביא גם חוסן מעבר ליעילות", אמר ניק הוק, מנהל ציות ראשי ב-HTB. " ComplyAdvantageמייצגת שלב מפתח בתהליך ההתבגרות על ידי איחוד כל סינון וניטור העסקאות לפלטפורמה מאורחת אחת, המספקת פתרון חזק ואמין".

טכנולוגיית קנה המידה הגדול של ComplyAdvantage מופעלת בידי ComplyData, והוא עוזרת לחשוף סיכונים נסתרים לאורך מחזור חיי הלקוחות, ומסייעת לבנקים כמו HTB לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של ציות, תאימות ויושרה. זה מקטין את התלות בתהליכי בדיקה ידנית ובמאגרי מידע מדור קודם בעד 80% ומשפר את האופן שבו עסקים אוהבים מסך ומסך HTB ומפקחים על לקוחות ועסקאות.

"אנו גאים מאוד להיבחר על ידי בנק כה מוערך כמו HTB", אמר צ'רלי דלינגפול, מייסד ומנכ"ל ComplyAdvantage. "כעת, צוות העובדים של HTB יכול לבצע עסקאות באמון ולצמוח בביטחון על ידי שימוש בבינת המודיעין, הכלים והטכנולוגיה החדשניים הדרושים להילחם בנפח, במהירות ובמורכבות של הפשעים הפיננסיים של היום".

אודות ComplyAdvantage

ComplyAdvantage היא המקור המוביל בתעשייה הפיננסית לנתוני טכנולוגיית סיכון ופשיעה פיננסיים מבוססי בינה מלאכותית. המשימה של ComplyAdvantage היא לנטרל את הסיכון של הלבנת הון, מימון טרור, שחיתות וכל פשיעה פיננסית אחרת. יותר מ-500 ארגונים ב-75 מדינות מסתמכים על ComplyAdvantage בכדי להבין את הסיכונים של השותפים לעסקים באמצעות בסיס הנתונים הגלובלי היחיד של אנשים וחברות בעולם המתעדכן בזמן אמת. החברה מזהה באופן פעיל עשרות אלפי אירועי סיכון באמצעות מיליוני נקודות נתונים מובנות ולא מובנות מדי יום.

ל- ComplyAdvantage יש ארבעה מרכזים גלובליים הממוקמים בניו יורק, לונדון, סינגפור וקלוז'-נאפוקה, והיא זוכה לגיבוי מצד Goldman Sachs, Ontario Teachers’, Index Ventures ו-Balderton Capital. בקרו באתר www.complceedage.com לפרטים נוספים.

אודות Hampshire Trust Bank

Hampshire Trust Bank הוא בנק מתמחה המתמקד בהלוואות לעסקים בבריטניה. HTB מספקת גם חשבונות חיסכון לאנשים פרטיים ולעסקים. הבנק נמצא מוסמך בידי הרשות האמונה על היציבות (PRA) ומפוקחת בידי הרשות האמונה על היציבות והרשות המפקחת על החברות המספקות שירותים פיננסיים (FCA). למידע נוסף, אנא בקר באתר האינטרנט שלנו: www.htb.co.uk

ליצירת קשר:

For ComplyAdvantage:
North America
Tim Donovan
+1.510.593.0064
[email protected]
EMEA
Ben Goldsmith
+44.0.7788.295321
[email protected]
For HTB
Andrew Bullock
Head of Marketing & Communications
Tel: +44 (0) 20 7886 4722
Email: [email protected]

מולטימדיה:

Photo

צ'ארלס דלינגפול, מנכ"ל ומייסד ComplyAdvantage (צילום: Business Wire)
Logo

מקור: ComplyAdvantage.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.