הודעה לעיתונות

Investments & Wealth Institute ו-Association of Professional Fund Investors יוצרים ברית אסט רטגית

Investments & Wealth Institute ו-Association of Professional Fund Investors יוצרים ברית אסטרטגית

הסמכת CIMA® (Certified Investment Management Analyst®) זכתה להכרה כתקן גלובלי עבור מקצי קרנות השקעה

דנבר, קולרדו, 12 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

שתי עמותות למשתתפים בהשקעות המחויבות לפרקטיקה מוסמכת ואתית של ניתוח ניהול השקעות והקצאת קרנות הקימו ברית אסטרטגית רב שנתית במטרה להעלות את רף המקצועיות, ולקדם תקני איכות עבור מקצועני השקעות ברחבי העולם.

מטרת הברית האסטרטגית הזו היא לתמוך ביעדים של שני הארגונים, בהתאמה ולקדם אותם:

• Association of Professional Fund Investors (APFI) יפעל בשיתוף פעולה עם המכון לקידום המודעות הגלובלית ואימוץ הסמכת CIMA כתקן העולמי הרלוונטי ביותר למחקר מנהלים ולהשקעות בקרנות, ובכך ישפר את הכשירות והמקצועיות של השירותים הניתנים למשקיעים.

• Investments & Wealth Institute® התקשר בהסכם שירות עם APFI כדי לתמוך במטרותיהם להעצים משקיעים מקצועיים בקרנות ללמוד, לשתף רעיונות, ליצור קשרים עם עמיתיהם ולהשמיע קול קולקטיבי לגופי תקינה לאומיים ובינלאומיים וכן בפני רשויות הרגולציה.

ה-APFI פרסם בעבר את ההסמכה הבינלאומית לבוררי קרנות להערכת האמנות הבינלאומיות הזמינות לאנשי מקצוע בתעשייה. אף כי המינוי Chartered Financial Analyst (CFA) הוא ללא ספק ההסמכה הנפוצה והמוכרת ביותר בענף השירותים הפיננסיים, ה-APFI מאמין כי הסמכת Certified Management Management Analyst® (CIMA) מתאימה יותר לבוחרים בקרנות מקצועיות, והוא והמליץ על הסמכת CIMA כרלוונטית והמעשית ביותר עבור מקצי קרנות השקעה.

אדם צ'ופין, יו"ר מועצת המנהלים של APFI אמר: "לכל האישורים שבדקנו יש תוכניות לימודים מצוינות ומספקים לאנשי מקצוע את הליבה החינוכית הדרושה כדי לשמש כבוררי קרנות ומנהלים מקצועיים. אבל מה שמבדיל אותם כשמסתכלים עליהם זה לצד זה הוא עד כמה כל אחד מהם רלוונטי, מעשי ושימושי לכל אחד מהם, לבין איש מקצוע אמיתי ומה צריך לעשות כדי לתחזק אותו. כשהסתכלנו על הדברים האלה באופן אובייקטיבי, הסמכת CIMA עלתה לפסגה".

"אנחנו באמת התחלנו מנקודה שאמרה, מה קבוצה של כלים וכישורים צריך להיות למקצה קרן, בהתבסס על הניסיון האישי שלנו מכל רחבי העולם", אמר גנדי גנדידזאנווה, מנכ"ל APFI.

ההסמכה של CIMA היא אחת משש ההסמכות הגלובליות היחידות שאושרו על ידי APFI ומתוכם רק שניים זקוקים לחינוך שוטף כדי לשמור על הייעוד. "הייתי ממש בהלם כשעשינו את הביקורת הזו וגילינו כמה מעטים מההסמכות האלה דורשים חינוך שוטף", אמר צ'ופין. "זה היית אומר שאתה אף פעם לא צריך לעשות שום דבר אי פעם שוב כדי להיות מוסמך באותה מידה לא הגיוני לי. לעולם לא אשכור מנהל קרן שמעולם לא עשה מאמץ לשפר את עצמו".
הסמכת CIMA, שהוקמה בשנת 1988 כאישור ליועצי ניהול השקעות, היא אחת מקומץ אישורים מקצועיים בשירותים פיננסיים העומדת בדרישות ההסמכה הקפדניות של ISO 17024, תקן עולמי לאישורי כוח אדם. מוקדם יותר השנה, הסמכת CIMA הוסמכת על ידי מועצת ההסמכה הלאומית של ANSI תחת תקן זה. כיום, ההסמכה דורשת שלוש שנות ניסיון מקצועי, מספר בדיקות רקע המפרטות היסטוריה משמעתית ומשפטית נקייה, השלמת תוכנית חינוך מנהלית מקיפה באחת מארבע תוכניות רשומות – בית הספר וורטון, בית הספר שיקגו בות', בית הספר לניהול של ייל, או תוכנית מחקר ניהול השקעות באוסטרליה. לאחר 300 שעות של לימוד עצמי, על המועמדים לעבור בחינה של 140 שעות, חמש שעות, עם שיעור מעבר ראשון של 56%. כל אנשי המקצוע המוסמכים חייבים לאשר מחדש כל שנתיים על ידי שמירה על אתיקה מתמשכת והמשך דרישות החינוך (40 שעות כל שנתיים).

ה- APFI מופעל ומנוהל כולו על ידי מתנדבים חברים, ללא תלות באינטרסים מסחריים, והוא מרכז למקצים מקצועיים ואנשי מחקר מנהלים מרחבי העולם. החברה, שנוסדה במקור בשווייץ וכיום ממוקמת בבריטניה, עם צוות הנהלה הפרוס מקייפטאון לקראלה וסיאטל לשוודיה, משקפת את המגוון העולמי של מקצוע ההשקעות בקרן. APFI פנתה למכון השקעות ועושר כשותף טכני כדי לאפשר לחברות הגלובלית שלו גישה לכלים המודרניים של נטוורקינג ושיתוף פעולה לעידן דיגיטלי הולך וגדל. עבודה עם המכון כדי להפוך את התפוצה של ההסמכה המומלצת ביותר של APFI (CIMA), מקדמת גם את המטרות של APFI לקידום הרמות הגבוהות ביותר של סטנדרטים מקצועיים ויושרה בתעשייה בהשקעות בקרנות.

"שותפות זו תפתח הזדמנויות לחברי איגוד משקיעי הקרן המקצועית ותביא יתרונות משמעותיים לשני הארגונים", אמר שון וולטרס, מנכ"ל מכון Investments & Wealth. "חברים ומתרגלים ברחבי העולם יכולים להפיק תועלת משיתוף תוכן עשיר, דיונים מבוקרים וקהילה מרושתתת של אנשי ההשקעות הגלובליים הטובים והמבריקים ביותר בעולם, המתארחים בפלטפורמה הקהילתית החדשה שלנו, ומנוהלים על ידי חברי APFI, שעובדים כמעט בכל יבשת ברחבי העולם".

אודות Investments & Wealth Institute

Investments & Wealth Institute, שנוסד בשנת 1985, הוא גוף האיגוד המקצועי המוביל, ספק חינוך ותקנים ליועצים פיננסיים. באמצעות אירועים, פרסומים, קורסים ואישורים עטורי פרסים – Investment Management Analyst® (CIMA®), אישורPrivate Wealth Advisor® (CPWA®) ויועץ לניהול פרישהRetirement Management Advisor® - (RMA®) - המכון מספק חינוך איכותי ומעשי ביותר ליותר מ-30,000 מתרגלים מדי שנה ביותר מ-40 מדינות. חברי המכון כוללים את יועצי ההשקעות המצליחים ביותר בתעשייה, מתכננים פיננסיים מתקדמים ומנהלי הון פרטיים המחבקים מצוינות ואתיקה ביישום מערך רחב של ידע וכישורים בעבודתם היומיומית עם לקוחות. www.investmentsandwealth.org

אודות Association of Professional Fund Investors

נוסדה בשנת 2011, איגוד משקיעי הקרנות המקצועיות - Association of Professional Fund Investors מקדם את האינטרסים של המשקיעים על ידי קידום סטנדרטים מקצועיים ויושרה בהשקעות בקרנות. כל חברי APFI הם כולם משקיעי קרן מקצועיים – אנשי מקצוע שעיקר עיסוקם הוא זיהוי והערכה של מנהלי השקעות, קרנות, כלי רכב וכו', שהם חיצוניים לארגון שלהם. APFI מקדמת שיטות עבודה מומלצות בהשקעות בקרנות על ידי קביעת סטנדרטים גלובליים של מקצועיות והסמכה, תוך העצמת משקיעי קרנות מקצועיים ללמוד, לשתף רעיונות, לרשת עם עמיתיהם, ולהשמיע קול קולקטיבי לגופי סטנדרטים לאומיים ועולמיים ולרשויות רגולטוריות. www.profundinvestors.org

ליצירת קשר:

Cindy Chaifetz
Investments & Wealth Institute
303.850.3079
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.