משה (מושיק) אסתרין, מנכ"ל מגן אופק - צילום ביזנס וייר
משה (מושיק) אסתרין, מנכ"ל מגן אופק - צילום ביזנס וייר
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

מגן אופק הישראלית נבחרה כאחת מ-250 חברות ה-MSSP הטובות בעולם

החברה נכללה ברשימת MSSP Alert היוקרתית לשנת 2021,
אשר מדרגת את חברות האבטחה המובילות בעולם

תל אביב, 20 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE) :

מגן אופק הישראלית נכללה ברשימת MSSP Alert לשנת 2021. הרשימה, אשר מפורסמת מדי שנה על ידי After Nines Inc, עוקבת אחר התפתחות שוק שירותי האבטחה המנוהלים ומדרגת את חברות ה- ,(Managed Security Service Provider) MSSPה-MDR וה-SOCaas הטובות בעולם, בתחום אבטחת הסייבר (http://www.msspalert.com/top250). הדירוג מתבצע על פי סקר הקוראים של MSSP Alert והסיקור הגלובלי באתר, במהלך השנה.

"אנחנו גאים להיכלל ברשימה הזו. אני מאמין ששירות מנוהל הוא מרכיב מרכזי במציאות הנוכחית, והחזון שלנו הוא להפוך את אותו לנגיש עבור עסקים קטנים ובינוניים, בכל רחבי העולם", ציין משה (מושיק) אסתרין, מנכ"ל מגן אופק.

" After Nines Incו-MSSP Alert מברכים את מגן אופק על הכבוד לו זכתה השנה", אמרה איימי כץ, מנכ"לית After Nines Inc. "בזמנים בהם התקפות סייבר מתמשכות - בדמות תוכנות כופר, תוכנות זדוניות ופגיעה בשרשרת האספק - הן חלק מהמציאות העסקית היומיומית, הקהילה של MSSP ממשיכה להפחית סיכונים עבור עסקים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם".

להלן הנקודות המרכזיות שעולות מהסקר המתלווה לרשימה:

  • צמיחת הכנסות וביצועים פיננסיים של חברות MSSP: חברות ה-MSSP שנכללו בסקר צפויות לייצר הכנסות בסך 22.3 מיליון דולר בממוצע לשנת 2021 - עלייה של 16% לעומת 19.2 מיליון דולר בשנת 2020. קצב הצמיחה ממשיך את המגמה מהדו"ח הקודם.
  • גאוגרפיה: ההנהלות הראשיות של החברות מתפרסות על פני 26 מדינות.
  • רווחים: 85% מהחברות צפויות לשמור על אחוז רווח כמעט זהה לזה של 2020.
  • מרכזי פעילות אבטחה: 71% מהחברות מפעילות מרכזי פעילות אבטחה (SOC) מקומיים; 19% מתוכם היברידיים; 8% מהחברות מוציאות את מרכז פעילות האבטחה למיקור חוץ באופן מלא; ו-2% מהחברות נמצאות בשלב הערכה מחודשת של אסטרטגיית מרכז פעילות האבטחה.
  • מגמות בהתקפות סייבר: בין ההתקפות השכיחות ביותר להן נתונים לקוחות ה-MSSP ב-2021, נכללים ניצול פגיעויות (87%), דיוג (96%) ומתקפות כופרה (89%).
  • פתרונות אבטחת סייבר: מגמת ריבוי הספקים החיצוניים נמשכת. משתתפי הסקר ציינו 130 ספקי חומרה, תוכנה, ענן ושירותים שונים המסייעים למאמצי אבטחת הסייבר שלהם, בדומה לדו"ח מ-2020.
  • שירותי אבטחה מנוהלים חדשים: בנוסף לשירותי האבטחה המנוהלים המסורתיים, הפכו שירותים כגון MDR (91%) למיינסטרים. בין השירותים החדשים אשר צומחים במהירות, נמנים SOC (76%), XDR (67%), מקצועני סייבר כשירות (43%) וניהול יציבות אבטחת ענן (41%).

הרשימה והסקר בוצעו תחת פיקוחו של מומחה התוכן ג'ו פאנטיירי (JoePanettieri@). תוכלו למצוא אותם כאן: http://www.msspalert.com/top250.

אודות מגן אופק

מגן אופק מספקת פתרון אבטחה רב שכבתי כשירות מנוהל, באמצעות שימוש ברכיבים חדשניים ומוכחים של החברות המובילות בעולם - תוך הנחת היסודות לדרישות האבטחה של העתיד.

מעטפת השירות המנוהל (MSSP) של החברה מבטיחה הגנה מלאה על המערכות ועל המוניטין הארגוני, באמצעות ייעוץ ותחזוקה שוטפים, המקנים קישוריות חכמה וחלקה, הגנה פרואקטיבית אוטומטית, ניטור ובקרה, פתרון מידי של אירועי אבטחה ועדכוני תוכנה – והכל תמורת תשלום חודשי קבוע.

משה (מושיק) אסתרין, מייסד ומנכ"ל מגן אופק, הוא ממומחי אבטחת הסייבר המובילים בישראל וזוכה פרס ה-International Outstanding Technologist של McAfee. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בניהול פעילות אבטחת מידע בחברות גלובליות מובילות, מוביל משה את הצוות המיומן של מגן אופק. החברה פועלת ביושרה, בכנות ובשקיפות, כדי לבנות ולשמר מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותיה ולהכין אותן לאתגרי המחר.

אודות After Nines Inc.

After Nines Inc מספקת לשותפים אסטרטגיים ולאנשי אבטחה הכוונה והנחייה בתחום ה-IT, באמצעות:
1.ChannelE2E (www.ChannelE2E.com), העוקבת אחר השלבים השונים במסע של ספקי שירותי IT - מהיזמות ועד לאקזיט.
2. MSSP Alert (www.MSSPAlert.com), המהווה שופר גלובלי לספקי שירותי האבטחה המנוהלים (MSSP).

למידע על חסויות, אנא צרו קשר עם איימי כץ, מנכ"לית After Nines Inc.:
[email protected]
לשאלות הנוגעות לתוכן, אנא צרו קשר עם ג'ו פאנטיירי: [email protected].

תמונות ומולטימדיה זמינים עבורכם בספריה הבאה: https://www.businesswire.com/news/home/52506938/en

לפרטים נוספים

מירב קבלסקי-ברמי, מנכ"לית MKB – P2P Marketing:
+972-52-5580437
[email protected]

מקור: Magen Ofek.

הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה, שהינה בעלת תוקף משפטי, היא ההודעה המקורית באנגלית. התרגום התבצע לנוחותכם בלבד ויש להצליב את תוכנו עם התוכן של מסמך המקור.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire.

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026, זהר 052-2641769.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.