הודעה לעיתונות

תנובה בחרה ב-DXC Technology כדי לשנות את שרשרת האספקה שלה

DXC זכתה לחוזה בגובה של 40 מיליון דולר מידי ספקית מוצרי החלב המובילה בישראל

תל אביב, 20 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE) :

DXC Technology (NYSE:DXC) הכריזה כי זכתה באחד מחוזי הטמעת ה-IT העסקי הגדולים ביותר אי פעם בישראל, בגובה 40 מיליון דולר, על ידי תנובה, ספקית מוצרי החלב והמזון המובילה בישראל.

על פי תנאי ההסכם, שנחתם לחמש שנים, DXC תכניס מודרניזציה לנכסי ה-IT של תנובה באמצעות יישום מערכת חדשה של שרשרת אספקה דיגיטלית. זו תסייע ליצרנית המזון להאיץ את הפעילות ולספק מזון באיכות גבוהה למיליוני צרכנים ברחבי ישראל.

DXC תיישם פתרון ERP יחיד המבוסס על SAP S4/HANA®, פלטפורמת ה-ERP החדשנית של SAP, במטרה לאחד, לקדם ולהכניס מודרניזציה בכ-240 מערכות ישנות של תנובה המשמשות יישומים עסקיים ואת ניהול מוצרי החלב. המערכת תאפשר לתנובה לקצר את הזמן לשוק עבור מוצרים חדשים ולמטב את משאבי הייצור של מוצרי החלב והמזון שלה.

"הפתרון שמספקת DXC יאפשר לנו ליישם טכנולוגיות מתקדמות לתמיכה בתהליכי מפתח, להגדיל את תפוקת קו הייצור ולשפר את הצעת הערך שלנו ללקוחות", אמר שי מישל, מנמ"ר תנובה.

המערכת החדשה, הכוללת מגוון כלים דיגיטליים המופעלים המועצמים בידי בינה מלאכותית, תאסוף נתונים יקרי ערך ותייצר תובנות שיגדילו את הדיוק בייצור וישפרו את קבלת ההחלטות והתכנון. בעזרת הגמישות המוגברת, יצרנית המזון תוכל להגיב מהר יותר לשינויים בשוק ולשינוי העדפות הצרכנים.

"אנו שמחים לתמוך בשינוי של תנובה ובמטרה של החברה לצמוח ולהוביל באמצעות ייצור חכם", אמר סאסי מאיר, מנכ"ל DXC, ישראל. "DXC גאה לסייע לאחת החברות החיוניות ביותר בישראל לספק את מוצריה לצרכנים במהירות וביעילות רבה יותר".

אודות DXC Technology

DXC Technology (NYSE: DXC) מסייעת לחברות גלובליות להפעיל את המערכות והפעילויות הקריטיות שלהן תוך ביצוע מודרניזציה של המחשוב, מיטוב של מבני הנתונים והבטחת אבטחה ומדרגיות בעננים ציבורים, פרטיים והיברידיים. עם עשרות שנים של יצירת חדשנות, החברות הגדולות ביותר בעולם סומכות על DXC שתתקין את מחסנית הטכנולוגיות הארגוניות שלנו כדי לספק רמות חדשות של ביצועים, תחרותיות וחוויות לקוח. למידע נוסף על הסיפור של DXC והמיקוד שלנו באנשים, לקוחות וביצוע תפעולי, בקרו בבקשה באתר DXC.com.

תמונות / גלריית מולטימדיה זמינים:
https://www.businesswire.com/news/home/52512112/en

ליצירת קשר

Jonathan Batty
DXC Technology
[email protected]
+44 7873 295615

מקור: DXC Technology

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.